Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wykreuj swój wizerunek z Motorolą

Wykreuj swój wizerunek z Motorolą

WitekT 10 Maja 2006 18:51

0 0

12. maja startuje ogólnopolska zabawa Motoroli – Design Yourself. Jej zwycięzcy wezmą udział w specjalnym wyjeździe, w trakcie którego styliści i specjaliści od autoprezentacji pomogą w stworzeniu nowego wizerunku, który zostanie wykreowany nie tyle na podstawie ich wizji, co w oparciu o specyficzny "autoportret", uzyskany na podstawie odpowiedzi na pytania ze specjalnej, zorientowanej socjologicznie-kulturowo ankiety przygotowanej dla uczestników zabawy.

Konkurs Design Yourself, organizowany przez Motorolę, jest zabawą opartą na chęci wyróżnienia się z tłumu, zabawą w odkrywanie i eksponowanie tego, co w nas najlepsze. Projektowanie samego siebie, w rozumieniu organizatorów, nie oznacza jednak zmiany osobowości, a jedynie pokazanie siebie w inny, bardziej atrakcyjny sposób. Akcja, prowadzona od 12. maja do 12. czerwca w Internecie oraz w wybranych weekendach maja i czerwca w 10 centrach handlowych w całej Polsce, umożliwi klientom firmy skorzystanie z wiedzy i umiejętności profesjonalistów zajmujących się wizerunkiem.

W zabawie może wziąć udział każdy, kto kupi jeden z telefonów z Motoroli: RAZR V3, SLVR L7 lub L6 i wypełni specjalną ankietę na stronie www.motowizerunek.pl.

10 finalistów będzie mogło dokonać zmiany swojego wizerunku rozumianego jako najbardziej zewnętrzna, bo tworzona na użytek budowania relacji z innymi oraz eksponowania siebie, część naszej tożsamości. Sesje kreowania wizerunku odbędą się w ekskluzywnym SPA Wzgórza Dylewskie dr Ireny Eris. Nad metamorfozą będzie czuwać sztab ekspertów w dziedzinie kreowania image’u, wśród nich: dr Marek Kochan – socjolog i językoznawca specjalizujący się procesach autoperswazji i autoprezentacji, fryzjerka i wizażystka Anna Męczyńska oraz konsultant w sprawach ubioru - Sławek Blaczewski. Gospodarzem wyjazdu będzie Maciej Orłoś, który poprowadzi również warsztaty z autoprezentacji.




Jury wyłoni także 40 kolejnych osób z najciekawszymi odpowiedziami, którzy pójdą na darmowe zakupy wraz ze stylistami w roli doradców.

Konkurs "Design Yourself" jest wyrazem naszego przywiązania do piękna i designu na najwyższym poziomie. Oprócz wyróżnienia się dzięki najbardziej designerskiemu telefonowi Motoroli, chcemy dać naszym klientom możliwość zmiany także swojego wizerunku – mówi Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej.

W ramach akcji, w wybranych dziesięciu centrach handlowych pojawią się designerskie stoiska promocyjne Motoroli, w których będzie można przetestować telefony objęte konkursem i uzyskać szczegółowe informacje na temat akcji Design Yourself. Stoiska będą czynne w dniach 19-21. maja, 26-28. maja oraz 2-4. czerwca. Adresy centrów handlowych, w których pojawią się punkty Motoroli:

3 Stawy Katowice, ul. Pułaskiego 60,
Arkadia Warszawa, al. Jana Pawła II 82,
CH Bielany Wrocław, ul. Czekoladowa 9,
Galaxy Szczecin, al. Wyzwolenia 18-20,
Galeria Kazimierz Kraków, ul. Podgórska 34,
Galeria Mokotów Warszawa, ul. Wołoska 12,
Galeria Pomorska Bydgoszcz, ul. Fordońska 141,
Manhattan Gdańsk, ul. Grunwaldzka 82,
Pasaż Łódzki Łódź, ul. Włókniarzy 264,
Stary Browar Poznań, ul. Półwiejska 32.

Źródło tekstu: Motorola     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~MiKO  2006-05-10 22:52:04  host: 82.139.59.155

    Wręcz genialne. Gratuluję pomysłu. Ostatnio jest dość duże zapotrzebowanie na poprawianie się :) Strzał w dziesiątkę // mobiKAR.net - mobile KARAOKE

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-80-26-116.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.