Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wyjątkowy telefon od LG i Prady

Wyjątkowy telefon od LG i Prady

sirmark 13 Grudnia 2006 13:38

0 0

LG Electronics razem z Pradą, renomowanym domem mody, zaprojektują nowy telefon komórkowy. Pierwszy model pojawi się na rynku europejskim już na początku przyszłego roku.

Efektem pracy projektantów LG i Prady będzie niepowtarzalny, elegancki telefon, łączący w sobie najnowsze rozwiązania technologiczne z awangardowym wzornictwem. Działania obu firm koncentrują się zarówno na technicznych aspektach telefonu, takich jak oprogramowanie, interfejs użytkownika, specjalne dźwięki, jak również na elementach stylistycznych, takich jak wygląd obudowy, kształt i kolor. Rezultatem wspólnej pracy będzie urządzenie o unikalnym wyglądzie i funkcjach, m.in. z zaawansowanym panelem dotykowym zamiast konwencjonalnej klawiatury.




Premiera nowego telefonu od LG i Prady będzie miała miejsce na początku 2007r. Produkt najpierw zagości w Europie (Włochy, Wielka Brytania, Francja i Niemcy), potem w Azji (Hong Kong, Tajwan i Singapur). Na rynku koreańskim będzie dostępny w drugim kwartale 2007 r. Nie jest jeszcze znana data premiery telefonu w Polsce.

Źródło tekstu: LG     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~  2006-12-13 13:45:20  host: w3cache1.icm.edu.pl

    "(...) takich jak, wygląd obudowy, (...)" o jeden przecinek za daleko :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-197-159-173.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.