DAJ CYNK

Wydatki telekomów na reklamę telewizyjną w 2006 roku

WitekT

Wydarzenia

Na liście firm, które najwięcej w 2006 roku wydały na reklamę telewizyjną, znajdują się oczywiście telekomy. PTC na 4. miejscu, Polkomtel na 7, Centertel na 11, zaś TP - na 15.

Na liście firm, które najwięcej w 2006 roku wydały na reklamę telewizyjną, znajdują się oczywiście telekomy. PTC na 4. miejscu, Polkomtel na 7, Centertel na 11, zaś TP - na 15.

Oto lista największych reklamodawców telewizyjnych wraz z orientacyjnymi kwotami, jakie wydali w 2006 roku na ten typ reklamy:

Lp.

Firma

Wydatki

1.

Unilever

353 mln zł

4.

PTC

201 mln zł

7.

Polkomtel

163 mln zł

11.

Centertel

134 mln zł

15.

TP

103 mln zł


Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: TNS OBOP