DAJ CYNK

Wydatki reklamowe telekomów - Orange mniej, T-Mobile więcej

sirmark

Prawo, finanse, statystyki

W pierwszych czterech miesiącach roku, z operatorów telekomunikacyjnych najwięcej na działania reklamowe w mediach tradycyjnych (nieinternetowych) wydał Orange.

W pierwszych czterech miesiącach roku, z operatorów telekomunikacyjnych najwięcej na działania reklamowe w mediach tradycyjnych (nieinternetowych) wydał Orange - wynika z danych Kantar Media podanych przez serwis Wirtualnemedia.pl.

W zestawieniu TOP10 największych reklamodawców jest jeszcze T-Mobile, ale nie pojawiło się P4 (Play). Tak jak już wcześniej bywało, w zestawieniu nie znalazły się także wydatki Grupy Cyfrowego Polsatu.

Z uwzględnionych operatorów najwięcej wydał Orange, ale w porównaniu do zeszłego roku jego wydatki spadły o 27,5%. Swoje nakłady zwiększył za to T-Mobile - o 9,4%

Operator I-IV 2016 I-IV 2017 Zmiana
Orange 185,32 mln zł 134,38 mln zł -27,5%
T-Mobile 119,90 mln zł 131,17 mln zł 9,4%
Razem 305,22 mln zł 265,54 mln zł -13%

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Wirtualnemedia.pl, wł