DAJ CYNK

Wydatki reklamowe operatorów w 2013 roku

WitekT

Prawo, finanse, statystyki

W 2013 roku polscy operatorzy wydali cennikowo 1,7 mld zł na reklamę w mediach (bez Internetu). To o 0,06% więcej niż rok wcześniej - wynika z danych opublikowanych przez Kantar Media.

W 2013 roku polscy operatorzy wydali cennikowo 1,7 mld zł na reklamę w mediach (bez Internetu). To o 0,06% więcej niż rok wcześniej - wynika z danych opublikowanych przez Kantar Media.

Operator

2012

2013

Zmiana

T-Mobile

496,2 mln zł

472,4 mln zł

-4,7%

Orange

539,6 mln zł

450,8 mln zł

-16,5%

Polkomtel

374,6 mln zł

411,1 mln zł

+9,7%

P4

274,9 mln zł

366,1 mln zł

+33,2%

Razem

1,69 mld zł

1,7 mld zł

+0,06%


Wydatki reklamowe podane są w kwotach cennikowych. Realne kwoty mogą być niższe o ponad połowę w związku z rabatami udzielanymi przy dużych zamówieniach. Budżet internetowy, nieuwzględniony w tym zestawieniu, w przypadku operatorów komórkowych to dodatkowe kilkanaście procent.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Wirtualne Media