Polkomtel przeznaczył w 2009 roku najwięcej spośród operatorów komórkowych na reklamę w telewizji. Wydał na to 448 mln zł przed rabatami - wynika z danych TNS OBOP.
Polkomtel był drugim największym reklamodawcą stacji telewizyjnych, wyprzedził go tylko Unilever, który przeznaczył na to 648 mln zł.
Miejsce |
Operator |
2009 |
2008 |
Wzrost |
2. |
Polkomtel |
458 mln zł |
291 mln zł |
57,4% |
4. |
Centertel |
364 mln zł |
273 mln zł |
33,3% |
8. |
PTC |
291 mln zł |
254 mln zł |
14,6% |
14. |
P4 |
152 mln zł |
107 mln zł |
42,1% |
- |
Razem |
1265 mln zł |
922 mln zł |
37,2% |
Źródło tekstu: wirtualnemedia.pl, wł