DAJ CYNK

Wydatki reklamowe operatorów w 2009 roku w TV

WitekT

Wydarzenia

Polkomtel przeznaczył w 2009 roku najwięcej spośród operatorów komórkowych na reklamę w telewizji. Wydał na to 448 mln zł przed rabatami - wynika z danych TNS OBOP.

Polkomtel przeznaczył w 2009 roku najwięcej spośród operatorów komórkowych na reklamę w telewizji. Wydał na to 448 mln zł przed rabatami - wynika z danych TNS OBOP.

Polkomtel był drugim największym reklamodawcą stacji telewizyjnych, wyprzedził go tylko Unilever, który przeznaczył na to 648 mln zł.

Miejsce

Operator

2009

2008

Wzrost

2.

Polkomtel

458 mln zł

291 mln zł

57,4%

4.

Centertel

364 mln zł

273 mln zł

33,3%

8.

PTC

291 mln zł

254 mln zł

14,6%

14.

P4

152 mln zł

107 mln zł

42,1%

-

Razem

1265 mln zł

922 mln zł

37,2%


Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wirtualnemedia.pl, wł