Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wydatki na reklamę, a Euro 2008

Wydatki na reklamę, a Euro 2008

sirmark 21 Kwietnia 2008 09:19

0 0

Telekomy, a także browary, producenci napojów, samochodów i usługi finansowe - to branże, które wydadzą najwięcej na reklamę podczas Euro 2008 - pisze Gazeta Prawna.

Reklamodawcy nie ujawniają, ile więcej wydadzą na reklamę w związku z imprezą. Jak oszacował dom mediowy Starlink, podczas mistrzostw świata w piłce nożnej, które w 2006 roku odbyły się w Niemczech, z samych reklam i plansz sponsorskich emitowanych bezpośrednio i po meczach stacje telewizyjne zyskały 41 mln zł, a całościowe wydatki na reklamę w związku z mundialem wyniosły 100 mln zł.




W 2006 r. najwięcej wydały takie firmy jak Polska Telefonia Cyfrowa, Grupa Żywiec, MasterCard, Procter & Gamble oraz Carlsberg.

Źródło tekstu: Gazeta Prawna     

Dodaj do:
w sumie: 5
  • 0

    1.  2008-04-21 09:48:03

    Tak jest zawsze. A na takich imprezach mozna sporo zyskac.

  • 0

    2. ~  2008-04-21 10:26:55  host: aeaa185.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nowy brand MVNO - Snickers Mobile http://tnij.com/AEUm

  • 0

    3. ~mirekb  2008-04-21 10:38:47  host: hii228.internetdsl.tpnet.pl

    ciekawe z tym snickersem;-)jednak mni ma umowe z ptk centertel i juz ten argument mowi ze oferta raczej nie będzie ciekawa,opy wydzadaja miliony na reklame.nasze miliony ;-)

  • 0

    4. ~  2008-04-21 10:49:43  host: aeaa185.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zaden niszowy MVNO nigdy nie bedzie konkurowal cena polaczen a raczej tym w czym jest mocny. ta mocna sila bedzie pewnie "szyty na miare" kontent

  • 0

    5. ~  2008-04-21 11:01:52  host: aeaa185.neoplus.adsl.tpnet.pl

    www.snickersmobile.pl

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-197-24.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy uważasz, że Play zdąży pokryć własnym zasięgiem całą Polskę do 2020 roku?

Play ma 6000 stacji BTS

 

Zobacz wynik | Opinie (4)

Archiwum Ankiet