Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wydatki na reklamę, a Euro 2008

Wydatki na reklamę, a Euro 2008

sirmark 21 Kwietnia 2008 09:19

0 0

Telekomy, a także browary, producenci napojów, samochodów i usługi finansowe - to branże, które wydadzą najwięcej na reklamę podczas Euro 2008 - pisze Gazeta Prawna.

Reklamodawcy nie ujawniają, ile więcej wydadzą na reklamę w związku z imprezą. Jak oszacował dom mediowy Starlink, podczas mistrzostw świata w piłce nożnej, które w 2006 roku odbyły się w Niemczech, z samych reklam i plansz sponsorskich emitowanych bezpośrednio i po meczach stacje telewizyjne zyskały 41 mln zł, a całościowe wydatki na reklamę w związku z mundialem wyniosły 100 mln zł.




W 2006 r. najwięcej wydały takie firmy jak Polska Telefonia Cyfrowa, Grupa Żywiec, MasterCard, Procter & Gamble oraz Carlsberg.

Źródło tekstu: Gazeta Prawna     

Dodaj do:
w sumie: 5
  • 0

    1.  2008-04-21 09:48:03

    Tak jest zawsze. A na takich imprezach mozna sporo zyskac.

  • 0

    2. ~  2008-04-21 10:26:55  host: aeaa185.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nowy brand MVNO - Snickers Mobile http://tnij.com/AEUm

  • 0

    3. ~mirekb  2008-04-21 10:38:47  host: hii228.internetdsl.tpnet.pl

    ciekawe z tym snickersem;-)jednak mni ma umowe z ptk centertel i juz ten argument mowi ze oferta raczej nie będzie ciekawa,opy wydzadaja miliony na reklame.nasze miliony ;-)

  • 0

    4. ~  2008-04-21 10:49:43  host: aeaa185.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zaden niszowy MVNO nigdy nie bedzie konkurowal cena polaczen a raczej tym w czym jest mocny. ta mocna sila bedzie pewnie "szyty na miare" kontent

  • 0

    5. ~  2008-04-21 11:01:52  host: aeaa185.neoplus.adsl.tpnet.pl

    www.snickersmobile.pl

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-118-102.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.