DAJ CYNK

Wydatki Huawei i ZTE na lobbing w USA

Q!

Wydarzenia

W I połowie 2012 roku wydatki Huawei na lobbing w USA zwiększyły się czterokrotnie. Jakiego rzędu są to kwoty?

W I połowie 2012 roku wydatki Huawei na lobbing w USA zwiększyły się czterokrotnie. Jakiego rzędu są to kwoty?

W I połowie 2012 roku Huawei wydał na ten cel 820 tys. dolarów - wynika z danych przedstawionych przez Senat amerykański. Były one ponad czterokrotnie większe niż rok wcześniej, kiedy wyniosły one 200 tys. dolarów. Na co przeznaczone zostały te środki?

Dzięki nim Huawei chce przekonać amerykańskich polityków do tego, że jest firmą godną zaufania, a jego produkty są w pełni bezpieczne dla wykorzystujących je przedsiębiorstw. Zadanie to jednak nie będzie proste, gdyż już wcześniej pojawiły się spore wątpliwości z tym związane.

Takie same wydatki i w tym samym okresie, czyli 820 tys. dolarów w ciągu pół roku, przeznaczyła na lobbing w USA firma ZTE. W tym przypadku były one jednak o 100 tys. dolarów niższe niż w I połowie 2011 roku.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: cellular-news, wł