Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wyciekły dane 400 tys. abonentów firmy Hyperion

Wyciekły dane 400 tys. abonentów firmy Hyperion

sirmark 6 Listopada 2013 18:19

9 0

Wyciekły dane ponad 400 tys. abonentów spółki Hyperion - informuje serwis Zaufana Trzecia Strona. Ujawniono m.in. nazwiska, numery PESEL, ID i hasła.

Nazwa pliku sugeruje, że źródłem wycieku była platforma eBOA. Wśród danych znajdują się m.in. takie informacje jak: imię i nazwisko, adresy (korespondencyjny oraz świadczenia usługi), numery telefonów, PESEL ID klienta i hasło. Opublikowany plik nie zawiera żadnych dat, przez co nie wiadomo kiedy dane zostały przejęte.




Firma Hyperion koncentruje się na dostarczaniu multimedialnych usług kontentowych, dostępu do ofert kontentowych oraz świadczeniu usług dostępu do internetu, w oparciu o infrastrukturę spółek Grupy MNI, Wcześniej Hyperion prowadził także działalność telekomunikacyjną, którą to w kwietnia 2011 roku przeniesiono do spółki MNI Telecom

Źródło tekstu: Zaufana Trzecia Strona     

Dodaj do:

Tagi: hyperion

w sumie: 15
  • 1

    1.  2013-11-06 19:01:24

    no to cudownie. I co teraz?

  • -1

    2. ~adam22  2013-11-06 19:05:48  host: 89-73-200-31.dynamic.chello.pl

    Teraz zacznie się branie kredytów na słupa :)

  • 1

    3. ~ok  2013-11-06 19:13:45  host: 088156202227.slupsk.vectranet.pl

    ciekawe co na to giodo?

  • 0

    4. ~lee  2013-11-06 19:20:21  host: tysiaclecia-z-bie37200223077.c200.msk.pl

    eboa poki co offline na infolinii mni udaja ze nic nie wiedza no i tyle na dzis xd

  • 1

    5. ~Gre  2013-11-06 19:26:21  host: cbo8.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Po jakości usług, awarii, braku możliwości ich zgloszenia niczemu sie nie dziwie. Takiego dziadowskiego dostawcy internetu chyba nie można znaleźć. 400 000danych które sprzedali tylko maly pikus.

  • 0

    6. ~lee  2013-11-06 19:28:54  host: tysiaclecia-z-bie37200223077.c200.msk.pl

    ja obstawiam 02.11.2013 tego dnia byly problemy i wygladalo to tak jakby strony w ogole nie bylo. jak cala eboa poleciala to i rowniez archiwalne konta poszly w ruch

  • 0

    7. ~bolek  2013-11-06 19:32:36  host: 89-72-100-40.dynamic.chello.pl

    zero profesjonalizmu - dno i śmiech na sali. Jakość usług poniżej krytyki!!!!!!

  • -1

    9. ~  2013-11-06 20:17:09  host: jwt86.internetdsl.tpnet.pl

    @8: A na co komu PESEL? Przecież można sobie samemu wygenerować poprawny PESEL prostym algorytmem, a jeżeli jakakolwiek firma sprawdza PESEL, to tylko w bazach ?Dokumenty zastrzeżone? i dłużników. Bardziej bym się martwił o numer dowodu osobistego/paszportu, bo tego chyba nie da się wziąć z głowy.

  • 0

    10. ~Marian  2013-11-06 22:48:04  host: n12-08-03.opera-mini.net

    I dlatego jestem zwolennikiem usług prepaid.

  • 0

    11. ~User  2013-11-06 23:28:44  host: 95-178-73-10.gorzow.hypnet.pl

    Ogólnie wszystkie dane są ważne, ale wydaje mi się że największą wagę ma imię i nazwisko a dopiero reszta.

  • 0

    12. ~User  2013-11-06 23:30:19  host: 95-178-73-10.gorzow.hypnet.pl

    Komunikat ze strony: Szanowni Państwo W związku z aktualizacją i przetwarzaniem danych w systemie Platforma eBOA jest tymczasowo niedostępna. Przepraszamy za utrudnienia i zapraszamy w późniejszym terminie. Szczerze. Bardzo dziwne zachowanie, żadnej informacji ani mailowej ani za pomocą sms o takiej "akcji". Wielki minus za to podejście.

  • 0

    13. ~  2013-11-06 23:42:07  host: agsb-5d8501d3.pool.mediaWays.net

    Dobrze ze jestem nierzetelnym kredytobiorca - nikt nic na mnie nie dostanie :D

  • 0

    14. ~  2013-11-06 23:42:37  host: agsb-5d8501d3.pool.mediaWays.net

    Nawet umowy bez telefonu ani pożyczki w provident

  • 0

    15. ~EEEEEE  2013-11-18 14:31:17  host: 79-139-112-26.przemysl.hypnet.pl

    Sprawa jest dość poważna nawet powstała już strona na Facebook https://www.facebook.com/antyhyperion

  • 0

    16. ~aaeerr  2014-02-22 20:11:58  host: rogatka.lodz.msk.pl

    Farbowane lisy MNI centrum usług S.A. z Łódź ul. Kilińskiego 122/128 Zmienili znów nazwę a poziom usług zgroza. Zlikwidowana eboa, i usługi dodatkowe totalny bałagan zgłoszenia o awarii nie przekazywane i realizowane na bieżąco, ciągłe spowolnienia i zawieszenia się internetu, już nawet nie odpowiadają na maile wysyłane do biura nie działa telefon w biurze na Kilińskiego, panienka z infolinii odbierająca telefon poinformowana że już trzeci dzień nie ma internetu sugeruje sprawdzenie czy jakiś kabelek nie jest załamany. Składam wymówienie zmęczyłem się już nie spełnianymi warunkami umowy od października 2013 do luty 2014 usługi ocena negatywna. Nie polecam firny MNI centrum usług S.A. Łódź a tym bardziej Hyperionu.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-22-61-134.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy zmieniasz okresowo hasła?

Najpopularniejsze hasła w 2016 roku wg Keeper Security

 

Zobacz wynik | Opinie (0)

Archiwum Ankiet