Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wyborcze SMS-y

Wyborcze SMS-y

WitekT 4 Sierpnia 2005 10:40

0 0

Agencja Marketingu Mobilnego EL2 przygotowała specjalną ofertę skierowaną do wszystkich sztabów wyborczych - przeprowadzenie akcji sondażowej wśród wyborców za pomocą technologii SMS, która pozwoli każdemu, bez względu na czas i miejsce, wziąć udział w głosowaniu sondażowym.

Według danych TNS OBOP 81% użytkowników telefonów komórkowych wysyła lub odbiera wiadomości tekstowe ze swojego telefonu. Przeprowadzone badania dowodzą, że 93% posiadaczy telefonów komórkowych uważa SMS za najlepszy sposób na udział w głosowaniach i konkursach.




Akcje wykorzystujące SMS-y umożliwiają między innymi szeroki dostęp do wyborców, w dowolnym miejscu i czasie. Prowadzenie interakcji, personalizacja komunikacji, łatwość zbierania danych, precyzyjne dotarcie do grup docelowych, bieżące raportowanie oraz prowadzenie statystyk, to kolejne plusy wykorzystania telefonu komórkowego w tym zakresie - mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2.

Źródło tekstu: Media Run     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1. ~apri  2005-08-04 11:43:42  host: dcw50.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ciekawe czy wyslanie smsa na ktoregos kandydata bedzie platne

  • 0

    2. ~  2005-08-04 13:38:11  host: external.ciech.waw.pl

    A ja sobie nie życzę dostawać tego śmiecia.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-147-244-157.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.