Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Współpracy WOPR-u i Plusa ciąg dalszy

Współpracy WOPR-u i Plusa ciąg dalszy

LuiN 18 Czerwca 2009 16:17

0 0

Sezon letni tuż-tuż - nad morze i jeziora ściągną tysiące turystów szukających dobrej zabawy. Dla WOPR-u zaczyna się równie gorący okres: setki interwencji i akcji ratunkowych. Jak co roku Polkomtel, operator sieci Plus wspiera WOPR w jego działaniach.

Ratownicy o najwyższych kwalifikacjach oraz stworzony przez sieć Plus we współpracy z WOPR Zintegrowany System Ratownictwa, którego sercem jest numer ratunkowy nad wodą 601 100 100, gwarantują szybkie i profesjonalne prowadzenie akcji ratowniczych oraz ich sprawną koordynację. Wielu z nich można by jednak uniknąć, gdyby nie brak wyobraźni i zdrowego rozsądku.




Polkomtel operator sieci Plus również w tym roku prowadzi wspólnie z WOPR-em i innymi partnerami działania edukacyjne w zakresie bezpieczeństwa nad wodą. To kompleksowy program obejmujący szereg zróżnicowanych działań:

nowy portal www.601100100.pl, zawierający najważniejsze informacje z zakresu bezpieczeństwa, precyzyjną prognozę pogody, szkoleniowe materiały wideo, informacje o najważniejszych imprezach żeglarskich, miejscach nad wodą, które warto odwiedzić itp;
długofalowy program szkoleń dzieci i młodzieży prowadzony przez WOPR i Fundację Niezapominajka Ilony Felicjańskiej z zasad bezpiecznego zachowania nad wodą - akcja obejmuje kilka tysięcy dzieci;
akcję rozdawania dzieciom nad morzem i na Mazurach 150 tysięcy specjalnych opasek z numerem ratunkowym 601 100 100, na które można łatwo wpisać telefon do rodziców oraz inne akcje.

Źródło tekstu: Plus     

Dodaj do:
w sumie: 6
  • 0

    1.  2009-06-18 16:26:50

    A co z Vodafone: -> http://telepolis.pl/news.php?id=11997 ?

  • 0

    2.  2009-06-18 17:12:05

    A co z GOPR/TOPR ?

  • 0

    3. ~wiwan  2009-06-18 19:16:12  host: 90-156-93-101.magma-net.pl

    A co z dedykowanym temu celowi "ustawowym" numerem skróconym 984 ? Czy całe to bardzo pożyteczne przedsięwzięcie nie mogło bazować na nim, a wprowadza się dodatkowy numer. Już i tak przodujemy, jako kraj, w liczbie numerów alarmowych.

  • 0

    4. ~Kruk  2009-06-18 19:27:06  host: f96-031.opera-mini.net

    Przez40 GODZIN nie mozna bylo doladowac simplusa-trole od taryf syberyjskich slali wkurzonym smsy-,billing system not available,,-,telekod zostal wykorzystany,,-,nie masz srodkow na koncie,,itp.TO PRAWO DZUNGLI'!

  • 0

    5. ~mirekb  2009-06-18 22:19:07  host: inet20909nc-1.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    @4 mimo szczytnej idei pomocy mysle ze istotnie plus takimi akcjami jak z platformą billinową mógłby powiedziec:przepraszamy.macie po100min do plusa i stacjonarnewazne bezterminowo.przy akcji korzysciobranie prepaidowcy wypadają na gorszych;-)widzialem wielu wkurzonych.co zrobić?pf?niekoniecznie.mnp?duzo zachodu??od 6 lipca niekoniecznie.

  • 0

    6.  2009-06-20 17:32:15

    Chociaż za takie akcje mogę jeszcze pochwalić Minusa. Oczywiście cały czas jestem im dzwięczny za wieloletnie wsparcie polskiej siatkówki. Tylko rzeczywiście w tym Polkomtelu z tą szeroko rozumianą jakością usług jest jakby gorzej. Od kiedy są tym niby numerem jeden, oferty, delikatnie pisząc, wcale takie dobre nie są, np. Twój profil z wykluczającymi się i płatnymi profilami + podwyżka cen SMS-ów iMMS-ów!!! Oj mam coraz większą ochotę wrócić z którymś numerem do PTC, bo oba (w tym Play Fresh) są "oryginalnie" Eruniowe he he!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-129-35.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.