Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wspólny salon Orange i Samsunga w Łodzi

Wspólny salon Orange i Samsunga w Łodzi

WitekT 11 Kwietnia 2014 12:24

3 3

orange samsung lodzmW łódzkiej Manufakturze został otwarty pierwszy w Polsce wspólny sklep Orange i Samsunga. Podczas ceremonii można było się zapoznać z ofertami Orange i produktami Samsunga.



Jak poinformowano w komunikacie prasowym, nowy salon to miejsce, w którym można nie tylko zapoznać się z ofertą usług telekomunikacyjnych Orange, ale także poznać, przetestować i dowiedzieć się więcej o nowościach technologicznych i urządzeniach firmy Samsung. Możliwość dokładnego poznania produktów przed ich zakupem ułatwia konsumentom wybór urządzenia najlepiej odpowiadającego na ich indywidualne potrzeby.




To pierwszy salon, który otwieramy razem z producentem. Liczymy, że taka współpraca będzie przede wszystkim korzystna dla naszych klientów. Podpisujący umowę z Orange otrzymają nawet do 1300 zł rabatu do wykorzystania na zakup dowolnego sprzętu marki Samsung, znajdującego się w salonie. Wysokość rabatu zależy od wybranego abonamentu i długości umowy - powiedział Wojciech Jabczyński, rzecznik telekomu.

Salon będzie oferował też usługi konwergentne. Ponadto będzie można bezpłatnie skorzystać z porad Orange Eksperta, który pomoże w doborze optymalnych rozwiązań.

Źródło tekstu: Samsung     

Dodaj do:

Tagi: orange | samsung

w sumie: 33
  • 0

    17. ~zdjecia  2014-04-11 17:17:15  host: n12-10-04.opera-mini.net

    @1 sa juz na portalu lodz naszemiasto

  • 0

    18. ~lol...  2014-04-11 17:59:51  host: host-n2-75-8.telpol.net.pl

    Jak dla mnie dobre połączenie (mój obecny op. i obecnie ulubiona marka), szkoda że 300 kilometrów ode mnie, tak to bym zajrzał jak to się prezentuje.

  • 3

    19. ~franco baresi  2014-04-11 19:13:24  host: adra57.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Orange to zwykli oszuści. Dzisiaj próbowali przekręcić moją mamę na abonamencie za internet. Tydzień temu dzwonił do nas koleś z ich infolinii z Wrocławia z ofertą " szybka neostrada " po światłowodzie w cenie tej samej co dotychczasowe 10mb. Parę godzin temu przyjechał monter usługi wraz z umową, w której nie było ani słowa na jaki czas jest zawierana, jak wysoki abonament przyjdzie nam płacić. Dosłownie nic z tej umowy sensownego nie można było się dowiedzieć. A było tam całe multum załączników spisanych drobnym druczkiem. Gdy kazałem mu zadzwonić do swoich " zleceniodawców " aby dowiedział się ile tak naprawdę kosztuje ta usługa, okazało się że o ponad dwadzieścia złotych więcej niż nam przez telefon proponował zakłamany konsultant. Uważajcie na to co podpisujecie z ludźmi z Orange, zwłaszcza z tymi którzy przyjeżdżają po wcześniejszym, wielokrotnym nagabywaniu przez telefon. Kiedyś lubiłem tą firmę, ale widzę że pracują w niej nieźli kombinatorzy i cwaniacy. Parę miesięcy temu nieźle mieszali też przy umowie na telefon stacjonarny. Dlatego umowa dzisiaj była bardzo dokładnie sprawdzona. Okazała się jednym wielkim kantem.

  • 0

    20. ~  2014-04-11 20:21:46  host: user-94-254-141-142.play-internet.pl

    Sugeruję by Plus promował dla równowagi rynku - LG, Nokię lub Sony w ramach porozumienia się z producentem. Niekoniecznie w takiej formie, a np. w kampaniach promocyjnych.

  • 0

    21.  2014-04-12 00:14:00

    Te ich zniżki, rabaty, usługi konwergentne, to sobie mogą wsadzić w d..... Nie ma nic gorszego jak związanie się z usługodawcą pakietem usług. Ostatnio kupowałem kuchenkę gazową bez promocji w zwykłym sklepie - o 200zł taniej niż w super promocji w sklepach, które brylują w reklamach.

  • 0

    22. ~Feniks  2014-04-12 11:47:07  host: 212.160.172.83

    @14 - Nie wiem gdzie Ty kolego pracujesz ale konsultanci w salonach własnych Orange wcale złych zarobków nie mają.

    @21 - Widzę, że teza poparta bardzo rzeczowym argumentem. Coś na zasadzie... ale drożyzna w media markt. Już nigdy więcej nie kupię Fiata.

  • 0

    23.  2014-04-13 01:13:40

    @19 Ja ostatnio dostałem aneks na przedłużenie i jest on spisany na prawdę już językiem dla debila (czcionką chyba 14). Montera to faktycznie możesz spytać o ofertę. Na pewno jest to osoba kompetentna w tych sprawach. Poza tym przy umowach na odległość zawsze masz czas na odstąpienie. Ale nie. Najlepiej nazwać kogoś 'oszuści'. Szczekacze.

  • 0

    24. ~  2014-04-13 05:26:16  host: z77-11.opera-mini.net

    Twój przykład z kuchenką jako argument za nieopłacalnością kupowania pakietu usług nie zupełnie związku. Równie dobrze mogłeś jako argument podać niskie ceny żywca wieprzowego. Chyba zmęczenie wieczorne dało o sobie znać :)

  • 0

    26. ~ktos  2014-04-13 12:30:16  host: public-gprs184204.centertel.pl

    franco baresi - jeśli się tak o kimś wyrażasz to świadczy tylko o Tobie... a różnica w cenie neostrady 10 a 80 MB/s to kwota 10zł... zamiast kogoś szkalować naucz się słuchać co do Ciebie inni mówią

  • 0

    27.  2014-04-13 13:16:39

    @25 Jesteś zwykłym chamem i tyle. I na dodatek jeszcze mało inteligentnym. Ja cie nie obrażam. Skoro nie było tam cennika to może głąbie czytałeś instrukcję obsługi routera. Bo umowa to na pewno nie była :)

  • 0

    29.  2014-04-13 14:09:07

    @23 JackLondon chyba udało Ci się obrazić samego siebie. Aneks to jest zmiana warunków umowy zawartej wcześniej. Ma to spore znaczenie przy zamawianiu przez telefon bo te 10 dni regulowane jest przez inne przepisy. Jak mnie skleroza nie myli to operator ma obowiązek w ciągu miesiąca od zamówienia przysłać na piśmie dokonane zmiany.

  • 0

    30.  2014-04-13 14:11:17

    @28 jak pusto w główce to inwektywami sypiemy ? Opowiedz kto Cie ostatnio jeszcze oszukał ?

  • 0

    31.  2014-04-13 14:13:56

    Dodam do ostatniej dyskusji, ze z pewnością do aneksu załączony był regulamin promocji, wg której zgodziłeś się na ofertę? Jeśli nie, to rzeczywiście należałoby wygonić kuriera czy tam montera...

  • 0

    32. ~franco baresi  2014-04-13 14:28:11  host: dtd107.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W tym rzecz że nikt mnie nie oszukał , a jedynie próbował oszukać . W główce pusto raczej nie mam, a że piszę to co myślę na temat " inteligentnych inaczej " forumowiczów .. wybacz , ale wiem że z idiotami nie można inaczej.

  • 0

    33. ~franco baresi  2014-04-13 14:34:29  host: dtd107.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czytanie ze zrozumieniem się kłania. Halo , czy ja naprawdę mam tu do czynienia z ludźmi dotkniętymi wodogłowiem ? Umowa była tak trefna, że aż piszczała. Nikt niczego nie podpisywał. Monter-kurier odjechał z niczym, o czym wcześniej już wspominałem. Podobną umowę przywiózł jakiś kołek z Orange parę miesięcy temu przy zawieraniu umowy na telefon stacjonarny + internet razem w jednym pakiecie. I też była podobnie skonstruowana. I też został pogoniony. W salonie wówczas zawarliśmy zwyczajną umowę która jest jasna i precyzyjna. Te przywożone przez kolektyw składający propozycje telefonicznie, są co najmniej podejrzane. Teraz byli uprzedzani że jeżeli koleś przyjedzie z taką umową jak ta wrześniowa to niczego nikt z nimi nie podpisze. I nie podpisaliśmy.

  • 0

    34. ~  2014-04-13 15:11:11  host: user-94-254-144-167.play-internet.pl

    Ja widzę, że jakaś "franca" się tu zalęgła i w każdym komentarzu tylko obraża innych komentujących, choć nie tylko, bo również i pracowników firmy, których zamawiał bez wstępnego zapoznania się ze słowem pisanym zwanym warunkami umowy. Najpierw zamawia, potem klnie, że coś jest nie tak, bo sobie to inaczej wyobrażał. Proponuję pokasować te komentarze, bo jeśli coś zaczyna się od obelg to nawet nie da się tego dalej czytać. Cham ze wsi i tyle.

  • 0

    36. ~tata  2014-04-13 16:27:54  host: 89-74-89-29.dynamic.chello.pl

    Prosze o spokoj.

  • 0

    37.  2014-04-13 19:42:44

    Olejcie go bo to jakiś wariat.

  • 0

    38. ~Adam M  2014-04-14 00:17:07  host: 78.156.186.0.dynamic.ip.euron.pl

    Byłem wczoraj (niedziela 13-go) w tym salonie i chciałem zapytać o kwestie techniczne związane z tabletami Samsunga a w odpowiedzi dostałem marketingową papkę o ofertach abonamentowych Orange. Na dodatek był to jeden pięciominutowy bełkot z którego nic nie wynikało. Mimo wszystko po grzecznym wysłuchaniu poprosiłem żeby podszedł do mnie jakiś specjalista od tabletów no i po dłuższej chwili jakiś podszedł. I zaczął się ten sam bełkot na nowo, to ja na to że mnie to nie interesuje i że jestem u innego operatora i interesują mnie kwestie techniczne wyłącznie. No to usłyszałem że powinienem zmienić operatora bo Samsung jest najlepiej dopasowany do Orange i najbardziej kompatybilny. :)))

  • 0

    39. ~Sebastian  2014-04-14 07:02:24  host: inptr-212-3.comarch.com

    Ale wiocha, mam nadzieję, że to będzie nieudany eksperyment, albo pora zmienić operatora, bo nie chciałbym aby mój operator kojarzył się z badziewnymi szajsungami.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-87-121-0.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy korzystasz z mobilnego systemu płatności BLIK?

Blik: już ponad 2,5 mln zarejestrowanych aplikacji i 6 mln transakcji

 

Zobacz wynik | Opinie (5)

Archiwum Ankiet