Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wspólny program Nokii i MTV

Wspólny program Nokii i MTV

WitekT 10 Lutego 2005 13:31

0 0

Kultowy program o sportach miejskich i ekstremalnych, o najciekawszych koncertach i trendach w doskonałej oprawie muzycznej, z dodatkiem interaktywnej rozrywki i multimediów w MTV Polska zyskał nowego sponsora.

Od lutego br. będzie powstawał przy współpracy z producentem telefonów komórkowych, firmą Nokia. Współpraca obu partnerów potrwa do sierpnia 2005 roku. W tym czasie zostanie nakręconych kilkadziesiąt odcinków programu.

N-Style zadebiutuje w ramówce stacji MTV Polska 11. lutego i będzie pojawiał się dwa razy w tygodniu: we wtorki o 21:30 i w piątki o 21:00.

Program MTV N-Style jest dedykowany dla młodzieży i ma stanowić inspirację aktywnym stylem życia, prezentować nowe trendy w modzie, muzyce i sporcie. Oferuje swoim widzom rozrywkę na najwyższym poziomie: relacje z największych imprez sportowych, muzycznych w kraju i za granicą, bliskie spotkania z mistrzami tych w tych dziedzinach oraz porady dla amatorów, szukających ekstremalnych wrażeń. Magazyn promuje aktywne sposoby spędzania wolnego czasu wśród widzów stacji muzycznej.




Program MTV N-Style jest kolejnym punktem współpracy MTV Polska i Nokia. 7. lutego wystartowała innowacyjna usługa MMS o nazwie moBlog.pl, czyli elektroniczny pamiętnik, jaki użytkownicy telefonów komórkowych wyposażonych w aparaty cyfrowe mogą prowadzić w Internecie. Każdy zainteresowany po zarejestrowaniu się w witrynie www.moBlog.pl może publikować tam zdjęcia i umieszczać swoje komentarze oraz – co najważniejsze – udostępniać je innym osobom. Jest to pierwsze tego typu wspólne przedsięwzięcie MTV Polska i Nokia Poland. Dotychczas producent telefonów komórkowych był jednym z reklamodawców stacji muzycznej.

Komentuje Izabella Miejłuk, Business Development & Communications Director w MTV Polska: MTV nieustannie stara się proponować swoim widzom nowe programy, pokazywać ciekawe zjawiska muzyczne, być blisko młodych ludzi i zawsze zaskakiwać nowymi rozwiązaniami. Program N-Style ma w sobie sporo nowości, pokazuje wielu fantastycznych młodych ludzi, którzy wolny czas spędzają niebanalnie i bez kompleksów korzystają z najbardziej zaawansowanych gadżetów technologicznych. To wspaniałe środowisko dla takich marek jak Nokia i MTV, bardzo cieszymy się, ze będziemy razem tworzyć ten program.

Jesteśmy przekonani, że formuła programu N-Style pozyska sobie fanów wśród grupy docelowej, a użytkownicy moBloga będą zadowoleni z odkrywania nowych możliwości komunikacji. Serwis moBlog.pl już spotkał się z dużym zainteresowaniem - powiedziała Hanna Viita, Marketing Manager w Nokia Poland.

Nokia nieprzypadkowo została sponsorem programu MTV N-Style. Marka Nokia na całym świecie zaznaczyła swoją obecność wśród młodzieży za poprzez sponsoring sportowy np. Pucharu Świata Nokia FIS w Snowboardzie. W Polsce Nokia jest sponsorem imprez Polskiego Związku Snowboardu oraz Nokia Oops Cup, międzynarodowych regat trimaranów, które po raz pierwszy odbyły się w 2004 r. w rejonie Morza Bałtyckiego. W Polsce Nokia sponsoruje również najlepszą polską snowboardzistkę, Jagnę Kolasińską – Marczułajtis, zawodniczkę Nokia Riders Team.

Źródło tekstu: Nokia     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-91-246.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy uważasz, że Play zdąży pokryć własnym zasięgiem całą Polskę do 2020 roku?

Play ma 6000 stacji BTS

 

Zobacz wynik | Opinie (4)

Archiwum Ankiet