Wola Info zbudowała dla Telekomunikacji Polskiej platformę do świadczenia serwisów o podwyższonej opłacie. Prace trwały 5 miesięcy.
TP uzyskała nowoczesne narzędzie, z którego skorzystają firmy współpracujące z operatorem przy świadczeniu usług dla klientów indywidualnych i biznesowych - napisała Wola Info w komunikacie.
Wdrożony przez Wola Info system audioteksowy na platformie HP Open Call Media Platform umożliwia, między innymi przeprowadzanie i zarządzanie telepłatnościami, konkursami dla dostawców treści i serwisów np. stacji telewizyjnych, wraz z obsługą wykrywanie nadużyć czy doładowaniami kont mobilnych typu pre-paid.
To ostatnie z powodzeniem sprawdziło się, jeśli chodzi o serwis doładowania kont POP i Orange GO w sieci Orange - podkreśla Piotr Majcherkiewicz, prezes Wola Info.
Z powodzeniem wykorzystywana jest również technologia typu Text To Speech. Wszystkie usługi komunikują się z różnymi systemami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi np. Błękitną Linią czy systemem CRM.
Projekt pod nazwą "Budowa i wdrożenie systemu audiotekstowego" realizowany był w dwóch fazach. Początkowo zbudowana została niezbędna infrastruktura wraz z interfejsami do systemów zewnętrznych oraz do systemów wewnętrznych klienta (billing, platforma raportująca, CRM, Infolinia itp.). W fazie drugiej skonfigurowany został wachlarz usług głosowych z wykorzystaniem zaawansowanych rozwiązań IVR. Wdrożono także interfejsy i narzędzia do obsługi usług.
Źródło tekstu: wnp.pl
Poniżej link do pliku pdf z resztą projektów Źródło: http://www.telepolis.pl/s/salr4a
Z tym, że warto podkreślić, że klienci Orange mogą korzystać nie tylko ze swoich stacji, ale także z ...
te wypociny przypominają mi artykuł z "trybuny ludu", po co opluwacie chiny? to jest portal technolo ...
Będą wysyłać do gpt dane po API czy jak? XDDD Pozdro jak ktoś trzyma tam dane
Ale zdajesz sobie sprawę, że profesjonali gracze, podobnie jak prasa, mają dostęp do sprzętu na dług ...