DAJ CYNK

Wojewódzki może wrócić do Play

WitekT

Wydarzenia

Odbiór kampanii testujsmartfona.pl był bardzo pozytywny, zarówno na poziomie samych reklam, jak też towarzyszących im działań public relations i informacji w mediach - mówi w wywiadzie dla portalu Wirtualne Media Bartosz Dobrzyński, szef marketingu P4.

Odbiór kampanii testujsmartfona.pl był bardzo pozytywny, zarówno na poziomie samych reklam, jak też towarzyszących im działań public relations i informacji w mediach - mówi w wywiadzie dla portalu Wirtualne Media Bartosz Dobrzyński, szef marketingu P4.

Reklamy z Kubą Wojewódzkim były dla wielu osób ciekawe i zabawne, więc zwróciły uwagę na promowaną w nich ofertę. A liczba negatywnych opinii była naprawdę minimalna - powiedział Dobrzyński.

Dodał, że Wojewódzkiego zaangażowano przede wszystkim do konkretnej kampanii. Nie wykluczył, że w bliższej czy dalszej przyszłości zostanie twarzą nowej oferty czy kampanii Play.



Ankieta
18%
20%
19%
9%
27%
6%

Wszystkich głosujących: 519


Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Wirtualne Media, wł