DAJ CYNK

Witucki: wyższe SRC, mobilny dostęp do Internetu dla b2b

WitekT

Wydarzenia

Do tej pory mówiliśmy o tym, że ważne jest utrzymanie klienta w sieci Orange. Teraz zaczyna być widać pierwsze tego efekty - powiedział Maciej Witucki, prezes Telekomunikacji Polskiej.

Do tej pory mówiliśmy o tym, że ważne jest utrzymanie klienta w sieci Orange. Teraz zaczyna być widać pierwsze tego efekty - powiedział Maciej Witucki, prezes Telekomunikacji Polskiej.

Jeżeli wydawać pieniądze, to bardziej na SRC niż SAC *) - powiedział prezes dodając, że pierwsze oznaki widać tego w wynikach Centertelu za IV kwartał. W kolejnych powinno być podobnie za wyjątkiem sytuacji, kiedy zdarzy się nieoczekiwany boom na smartfony, który chwilowo może odmienić relacje obu tych parametrów.

*) SAC (ang. Subscriber Acquisition Cost), czyli koszt pozyskania klienta i SRC (ang. Subscriber Retention Cost), czyli koszt utrzymania abonenta.

Orange stawia na smartfony, ale nie na oferty dedykowanego dostępu do Internetu (Orange Free). Zdaniem prezesa TP, tego typu usługi kierowane są w Orange głównie do biznesu, a nie do klientów indywidualnych - dla tych przeznaczone są oferty domowego Internetu kablowego. Większe zużycie transferu przez dongle wiąże się z potrzebami większych inwestycji.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł