Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Witucki: sukcesem będzie utrzymanie udziałów na rynku

Witucki: sukcesem będzie utrzymanie udziałów na rynku

WitekT 7 Kwietnia 2010 16:31

0 0

Telekomunikacja Polska przygotowała nową promocję neostrady tp pomimo, że nie ma jeszcze nowej oferty hurtowej zamrażającej stawki, a co za tym idzie, obniża ceny dla operatorów alternatywnych - powiedział na dzisiejszej konferencji Maciej Witucki, prezes telekomu.

Witucki liczy, że nowa oferta hurtowa zostanie wprowadzona w ciągu najbliższych dwóch miesięcy, wtedy też TP zaprezentuje nowe, niższe ceny wolniejszych niż 6 Mb/s opcji neostrady tp. Zastrzegł jednak, że nie należy oczekiwać obniżek na poziomie dzisiaj zaprezentowanej, nowej promocji szybszych opcji, o których szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.

Niedługo odświeżenia ma doczekać się oferta dostępu do Internetu skierowana do rynku małych firm - InternetDSL. Jak powiedział prezes TP, firma nie chce, aby klienci biznesowi migrowali do neoestrady tp.




Z danych zaprezentowanych podczas konferencji wynika, że 80% łączy w Polsce to takie o prędkości do 2 Mb/s, kiedy zagranicą łącza szybsze niż 2 Mb/s stanowią trzy czwarte wszystkich. Telekom liczy, że do końca roku, dzięki nowym promocjom, jego sprzedaż łączy 2 Mb/s i szybszych zwiększy się z kilku do 10%.

Dla nas sukcesem będzie utrzymanie udziału w rynku na poziomie 40% - powiedział Witucki w odpowiedzi na pytanie jakiego efektu sprzedażowego się spodziewa w związku z nowymi promocjami.

Witucki dodał, że tylko około 30% linii TP ma możliwość zapewnienia prędkości 6 Mb/s i większej. 2. kwietnia telekom złożył w UKE harmonogram budowy i modernizacji linii w 2010 roku, w 100% zgodny z porozumieniem z Urzędem i operatorami alternatywnymi. Szerzej o harmonogramie pisaliśmy w tej wiadomości.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 32
  • -2

    13. ~xxx  2010-04-07 18:30:49  host: public-gprs112715.centertel.pl

    Cenowo wygrywa netia, a pod względem jakości usług TP

  • 1

    14.  2010-04-07 18:36:41

    z drugiej strony bardzo dobre są obniżki cen hurtowych przez tp mimo że jeszcze nie mogą czerpać korzyści wynikających z porozumienia z UKE

  • -1

    15.  2010-04-07 20:16:46

    Cenowo to wygrywa Orange ze swoim Freedomem szczególnie w promocji wiązanej z WLR lub abon=>55 zł. Mam od 6 lat neostradę i nigdy nie mialem przerwy w dostawie internetu, ani innych niedogodności jak zwalnianie internetu itd. ale prawda jest taka, że płacę ponad 100 zł za tp60 i łącze 2mb, a to dużo za dużo, bo przechodząc właśnie na promocję wiązaną od Orange dostanę tą samą jakość usług z łączem 6mb (3 x szybciej) w promocji wiązanej z WLR za brutto 105 zł (70 + 35) więc Panie Witucki, nie mamy o czym dyskutować... A jak widze w ich promocjach że klient zaoszczędzi X% to mnie krew zalewa, bo oczekuje stałej niskiej stawki za internet a nie przez 3, 6 lub 9 mieś ulgi 5 czy 10 zł...

  • 1

    16. ~  2010-04-07 20:25:45  host: 109.243.107.36

    @15 wybierzesz oragne to Witucki też będzie zadowolony. w końcu to też jego firma ;)

  • 1

    17.  2010-04-07 20:39:27

    wystarczy jak utrzymają to co mają teraz i będzie dobrze, w biznesie kontrolują sytuacje dzięki planom optymalnym a w prepaidzie dobrze że dali te 1000 minut. zobaczymy jak bedzie dalej. oby nie zwolnili

  • 1

    18.  2010-04-07 20:47:16

    16: wiadomo że wszystko do jednego worka, ale parcie na neo jest straszne w salonach sprzedaży, szczególnie na ofertę z TV a świadomy klient nigdy nie wybierze tej opcji mając w tym samym salonie ofertę Freedoma... :)

  • 1

    19. ~kwistek  2010-04-07 21:10:40  host: 87-205-201-164.adsl.inetia.pl

    To fakt, to co teraz mają będzie ciężko utrzymać. Przy obecnej konkurencji będzie bardzo ciężko. TP przez długi okres nie robiła nic, teraz dopiero obniżyła ceny i nie sądzę aby to im w czymś pomogło. Wszyscy wiemy że z TP ludzie odchodzą. Renomy też nie mają za dobrej.

  • -2

    20.  2010-04-07 21:58:42

    kiwtek nie mów że nie mają renomy bo ponad połowa klientów telefonii stacjonarnej korzysta z TP i to nie jest obrażanie TP tylko docenianie jej rynku, bo niby czemu korzystają z jej łączy

  • 1

    21. ~kierownik  2010-04-07 22:03:14  host: nat0-waw.rtr.bait.pl

    W biznesie, w dużym biznesie, to akurat Orange może się schować. Rządzi niepodzielnie Plus, który w dużych firmach ma dobrze ponad 50% udziałów. Co oferty internetowej, to czasy tepsy jako monopolisty się skończyły. Wykańczają ich kablówki, wykańczają ich bezprzewodówki...

  • 1

    22. ~kwistek  2010-04-07 22:14:15  host: 87-205-201-164.adsl.inetia.pl

    Zauważ że często są to osoby starsze, albo to że nie ma innej alternatywy. Tym starszym już się po prostu nie chce zmieniać operatora. Zaś druga grupa zmieniłaby operatora gdyby miała taką możliwość. Zresztą rebranding na Orange wcale nie jest też bez powodu. Tylko po prostu Orange ma większą renomę od TP.

  • -2

    23. ~n  2010-04-08 01:24:57  host: public-gprs111680.centertel.pl

    22. To ponad połowa klientów telefonii stacjonarnej to osoby starsze? No to niezłą armię emerytów mamy. Prezes ZUS jak przeczyta Twój wpis to się normalnie załamie. Chociaż nie podałeś co oznacza określenie "osoby starsze". Alternatywa zawsze jest, bo WLR jest dostępny wszędzie, nawet w leśniczówkach. A tak już poważniej, pewnie to nie tp aż taka dobra, ale sporo popsuli akwizytorzy firm typu tele2, netia, dialog. Ludzie po prostu się boją. Z kolei firmy wybierają tp bo często mają tam lepszą obsługę i jakość usług. W wielu innych firmach (operatorach) nie działają nawet przekierowania, albo to, że jak jest awaria to nie można założyć na jej czas przekierowania na inny numer. To o czym piszesz z rebrandingiem, to chodzi raczej o postrzeganie marki. TP sporo sobie popsuła wcześniej i teraz nawet jak zaoferują naprawdę fajną usługę z bonusem w postaci codziennego masażu studentki z BL to i tak będzie dużo marudzenia. Zauważ, że na rynku telekomunikacyjnym liczącym pewnie grubo ponad 50 mln usług 30% skarg do UKE to skargi na Netię, która ma może raptem 2 mln.

  • 1

    24.  2010-04-08 08:49:22

    @23 nie wiem, gdzie przeczytales o tym, ze 30% skarg do UKE sa na Netia, wierutna bzdura chlopie, sprawdz najpierw dane, pozniej sie tutaj wysilaj...:-)

  • 1

    25.  2010-04-08 08:54:44

    @23 - to ciekawe statystyki, bo ja znam tylko jedna osobe z TPSA.

  • -1

    26. ~n  2010-04-08 08:59:32  host: public-gprs109025.centertel.pl

    24. Na telepolis, poszukaj.

  • 0

    27.  2010-04-08 09:02:01

    to może sprawdz wlasciwe dane, nie opieraj sie na komentarzach innych uzytkownikow, ja mam dane z pierwszej reki... :-)

  • 0

    28. ~n  2010-04-08 09:10:22  host: public-gprs109025.centertel.pl

    27. Sugerujesz, że telepolis podaje błędne dane? Chociaż tutaj akurat podano źródło gazeta prawna, ci z kolei jako źródło podali słowa... Pani Prezes UKE.

  • 1

    29. ~  2010-04-08 09:41:48  host: mail.teleksiegarnia.com

    chciałem zauważyć, że dane, którymi się podpieracie są zaczerpnięte z października zeszłego roku. Wtedy Netia miała problemy nie z obsługą klienta, lecz z terminowym podłączeniem usług. Teraz się to zmieniło. Czas oczekiwania na podłączenie usługi w 80% nie przekracza 12 godzin. Obsługa posprzedażowa klienta też jest bardzo dobra, o czym świadczy fakt wprowadzenia programu "Klientomaniacy",

  • -1

    30. ~x  2010-04-08 12:10:07  host: public9146.xdsl.centertel.pl

    29: a ty sobie wmawiaj jak to w Netii jest cudownie... jeden gwizdek, czy TP, Netia, orange czy dialog, wszedzie jest podobnie, raz ten ma problemy raz drugi, nikt nie jest swięty, każdy ma wpadki...

  • 1

    31. ~  2010-04-08 13:16:30  host: mail.teleksiegarnia.com

    wybacz, nie wmawiam sobie, ze Netia jest doskonala, bo ma tez niezadowolonych klientow, ale denerwuje mnie fakt, ze niektorzy potrafia wiesza psy TYLKO na Netii, a znowu TP uwazaja za bozyszcze... :-)

  • -1

    32. ~n  2010-04-09 00:35:20  host: public-gprs85984.centertel.pl

    31. a kto tu pisał, że tp to bożyszcze? Nie ma tylko po prostu co tak od razu wieszać psów, sam o tym napisałeś.A skala "produkcji" skarg do UKE jest zawsze jakimś tam elementem do oceny, z jakiegoś powodu te skargi lecą. Statystyka podana przeze mnie jako taka ciekawostka przyrodnicza na mało merytoryczny wcześniejszy post i tylko tyle ;)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-118-102.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.