Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Witucki: sukcesem będzie powrót do sprzedaży broadbandu

Witucki: sukcesem będzie powrót do sprzedaży broadbandu

WitekT 17 Grudnia 2012 09:16

0 0
wituckimFirma zrobiła ogromny postęp nie tylko w ostatnich 6 latach, ale w 10-12. Zaczynaliśmy od wizerunku znienawidzonego monopolisty i katastrofy po uruchomieniu Błękitnej Linii, a dziś jesteśmy nowoczesnym operatorem radzącym sobie na jednym z najbardziej konkurencyjnych rynków na świecie - mówi w wywiadzie dla TELEPOLIS.PL Maciej Witucki, prezes Orange Polska.

Dalszą część artykułu można przeczytać w dziale Artykuły / Wywiady, bądź klikając tutaj.


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 53
  • 0

    42. ~mantra  2012-12-18 00:33:59  host: 83.230.5.222.gl.digi.pl

    dziwne sa te dyskusje na temat utrzymania lacza, zawsze wydawalo mi sie, ze ma to na celu wprowadzenie rownowagi - skoro OA placa za lacza dla TP S.A. to klienci indywiduali rowniez placa - zachowanie konkurencji - bo jesli TP zdjelo by oplate z konsumentow to wowczas OA beda w czarnej d...z bagazem dodatkowych oplat...czy przypadkiem nie w ten sposob tlumaczy sie oplate "za lacze" ? prosty przyklad - PTK Centertel - placi TP za lacza (dla freedomow / nowy orange stacjonarny), Netia placi rowniez takie oplaty, to klient indywidualny rowniez placi aby "byla rownowaga" bo teraz wyobrazmy sobie sytuacje (z drugiej strony bardzo fajna dla TP S.A. i jej abonentow) cena neostrady w detalu 49 pln (zgodnie z promocja) dajmy na to ze OA placi 30 pln za utrzymanie lacza (stawka z detalu - nie znam hurtowej) to rachunek jest prosty - TP jako operator i wlasciciel dostaje 49 pln, a OA dostaje np 19 jesli oferty bylyby identyczne.

  • 2

    43. ~  2012-12-18 07:43:55  host: acyf47.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Panie Macieju może w końcu by pan zaczął wymieniać te stare przedpotopowe kable które leżą w ziemi chyba od czasów powojennych a są w tak fatalnym stanie i mają tak słabe parametry że zwykły POTS ledwo co po nich działa. Tak samo proszę o przejęcie monterów z powrotem do TP tak jak to było przed 2003 rokiem bo firmy PzP obsługujące sieć mają za mało pracowników i ciągle reanimują te linie zamiast kable wymienić i byłby spokój. Ech panie Macieju gdzie ta stara dobra TP w której było wiele rąk do pracy i wszystko działało na tip top

  • 0

    44. ~orange pali jana  2012-12-18 08:36:14  host: v24-15.opera-mini.net

    sukces to bedzie jak wroci pakiet na smsy do wszystkich sieci, beda nie ograniczone rozmowy do orange za 10zl miesiecznie i pakiet na internet za 5zl.

  • 1

    46. ~  2012-12-18 08:58:21  host: gaja.tpnet.pl

    43. ... i czekało się na telefon 10 lat.

  • 1

    47. ~  2012-12-18 09:07:50  host: acyf47.neoplus.adsl.tpnet.pl

    46 to było jeszcze dużo dawniej ale tamtych czasów nie wspominam bo nie ma czego. Potem było dużo lepiej bo wymieniano kable. Dziś ludzi w tych firmach krzakach jak na lekarstwo a linie są na ogół w niezbyt dobrym stanie. Kabli się nie wymienia bo nie ma komu.

  • 1

    49.  2012-12-18 12:30:04

    szczyt bezczelności. kable nie wymieniane od lat, nadal w dużych miastach (choćby w Krakowie) z biedą można liczyć na neo "do 20mb" - co często się przekłada na 6-10, a neo fiber to można namalować sobie, mimo szczerych chęci by skorzystać z ich oferty.

  • 0

    50. ~  2012-12-18 12:41:36  host: 31-41-144-41.net.kth.pl

    @42. Dziwne są dla Ciebie dyskusje o opłacie za utrzymanie linii, gdyż najwyraźniej nie wiesz do czego się ona odnosi. Opłata ponoszona przez OA na rzecz TPSA za dostęp poprzez BSA w wybranej opcji prędkości nie ma nic wspólnego z utrzymaniem łącza, gdyż niezależnie czy korzystasz z usług TPSA bezpośrednio czy poprzez któregoś OA w każdym przypadku przy braku usługi telefonicznej zapłacisz taką samą opłatę dodatkową. Ogólnie rzecz biorąc to TPSA twierdzi, iż koszty serwisowania kabla zostały wliczone w abonament telefoniczny i w przypadku rezygnacji z telefonu użytkownik musi je ponieść w odrębnej opłacie. W sumie nie trudno się z tym zgodzić, gdyż inni operatorzy kablowi również w przypadku korzystania z pojedynczych usług oferują wyższe ceny jednostkowe niż dla tzw. pakietów. Jest to właśnie związane z istnieniem pewnych kosztów stałych niezależnie od tego ile usług jest na danym kablu świadczone. Przy ich większej liczbie ta opłata jest poprostu rozłożona na nie wszystkie. Dla jasności. Ja nie jestem przeciwnikiem wprowadzenia opłaty za utrzymanie łącza, a co najwyżej je zawyżonej wysokości. Do tego we wcześniejszych komentarzach odnosiłem się przede wszystkim do wpisów osób, które twierdziły że ta opłata i jej wysokość to wymóg narzucony przez UKE. Co jest kompletną nieprawdą i nawet ten urząd próbował z tym "procederem" walczyć.

  • 1

    52. ~mmm  2012-12-18 13:00:17  host: dwl17.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kilka moich przygód z Orange, a wcześniej z TP: - aby podłączyć telefon stacjonarny i korzystać z internetu musiałem sam zrobić sobie przyłącz (zakopać około 100metrów kabla) bo panowie z tp stwierdzili, że za daleko i tylko radiolinia wchodzi w grę. Pomiaru odległości dokonali krokami! - mając usługę darmowe weekendy chciałem z niej zrezygnować, usługę wyłączono ale rachunek pozostał, przyszła faktura na 70zł zamiast 50zł, zgłosiłem reklamację, przyszła faktura korygująca, w między czasie dzwoni dział windykacji, że zalegam z płatnościami.

  • 1

    53. ~mmm  2012-12-18 13:04:35  host: dwl17.neoplus.adsl.tpnet.pl

    cd. Uwaga sytuacja ta powtarzała się przez 6 miesięcy zanim wreszcie przyszła poprawna faktura. Co miesiąc reklamacja i grożenie windykacją. Zachciało mi się zmienić orange freedom na orange neostrada. Za karę miesiąc bez internetu bo trzeba uwolnić linie. O tym, że zamówić tą usługę przez internet się nie da to już chyba nie ma co wspominać. Moje zamówienia pozostały bez odpowiedzi.

  • 1

    54. ~mmm  2012-12-18 13:09:36  host: dwl17.neoplus.adsl.tpnet.pl

    cd. W końcu zamówiłem przez infolinie, w promocji bon na 150zł. Od miesiąca próbuje go aktywować i pisze do nich maile oczywiście bez odpowiedzi. Aby zgłosić reklamację dzwoniłem 5 razy na 801 505 505. Przełączanie rozmowy donikąd, proszę zadzwonić na numer którego nie ma, my się tym nie zajmujemy, proszę dalej wysyłać maile i czekać na odpowiedz itd itp.

  • 1

    55. ~mmm  2012-12-18 13:13:27  host: dwl17.neoplus.adsl.tpnet.pl

    cd. orange freedom problem ze zrywaniem na ruterze połączenia (popołudnie i wieczór czyli godziny szczytu)pan z infolinii w ramach rozwiązania problemu każe mi odwirusować komputer!

  • 0

    56. ~mmm  2012-12-18 13:17:59  host: dwl17.neoplus.adsl.tpnet.pl

    cd. zamówienie orange freedom punk obsługi nie potrafi podać prędkości z jaką mogą zestawić połączenie, proponują zamówienie 20mb albo zadziała albo nie zadziała, czas realizacji 2 tygodnie, jak nie zadziała to spróbujemy zamówić 10mb, nie zadziałało, 10mb też nie zadziałało, 6mb działa ale nie stabilnie proponują 2mb... 1 miesiąc bez internetu aby przekonać się którą wersje usługi dostaniemy

  • 1

    57. ~mmm  2012-12-18 13:24:31  host: dwl17.neoplus.adsl.tpnet.pl

    cd. i uwaga najpierw podpisz umowę, a potem przekonasz się czy zadziała. I mogę tak wymieniać jeszcze długo. Niestety na internet kablowy z braku konkurencji jestem skazany. Próba przejścia do netii po uwolnieniu ostatniej mili skończyła się 6 miesiącami bez internetu. Netia tp nie chce oddać linii. Tp to wina neti... i tak w koło.

  • 1

    58. ~mmm  2012-12-18 13:25:41  host: dwl17.neoplus.adsl.tpnet.pl

    cd. Pozdrawiam Pana Prezesa i gratuluje dobrego samopoczucia!

  • 0

    59. ~  2012-12-18 13:43:41  host: V32-02.opera-mini.net

    Witucki,naprawdę nie masz nic innego do roboty w tym swoim Orange,że tak się udzielasz publicznie ? Witucki nie boisz się że Orange zostanie z zasięgiem i LTE w tyle za Plusem jak zamiast roboty będziesz tyle publikował ? jak dla mnie jesteś już nudny i obrzydzasz mi firmę Orange jeszcze bardziej.

  • 0

    60. ~  2012-12-18 17:52:56  host: acui187.neoplus.adsl.tpnet.pl

    55 to nie byli panowie z TP tylko z firmy krzak która ludzi ma na lekarstwo a specjalistycznego sprzętu jeszcze mniej. Ktoś mądry kiedyś wymyślił program PzP więc mamy to co mamy - po trzykroć bałagan i fatalną obsługę techniczną klienta. Pan Maciej akurat się tym raczej nie przejmuje bo pewnie mało wie a prawda jest taka że problem jest bardzo wielki i krzywdzący nie tylko dla klientów TP ale również dla wizerunku samej TP. Jak do tego dodać kosmiczne kary nakładane przez UKE od każdego przekroczonego czasu wykonania zlecenia lub źle zrobionej roboty to wychodzi całkiem nieciekawie. No ale przecież firmy PzP zapłacą... i tak się błędne koło zamyka.

  • 0

    61. ~  2012-12-18 17:53:43  host: acui187.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przepraszam, ten komentarz miał być do 52.

  • 1

    62. ~  2012-12-18 19:09:04  host: V33-16.opera-mini.net

    może ktoś z Francji zwolnić tego Wituckiego i zatrudnić kogoś lepszego na tym stanowisku ?

  • 0

    63. ~  2012-12-18 20:17:11  host: v27-13.opera-mini.net

    Lepiej by tak kable wymienić bo ciągle trzeszczy i warczy w słuchawce . Na oko do neostrady czeka się miesiącami a i tak szybciej jest kupić CDMA i zlikwidować opłatę za prezentację numeru osoby dzwoniącej . Tylko kasę ciągniecie od klientów , a po tem płacz . Czemu nas nikt nie lubi .

  • 0

    64. ~pisul  2012-12-18 23:30:28  host: nat1.res.pl

    63 " zlikwidować opłatę za prezentację numeru osoby dzwoniącej " - to za to tez placicie?odwaznie

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-200-104.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.