Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Witucki: bez lepszej jakości obsługi nie poprawimy wizerunku

Witucki: bez lepszej jakości obsługi nie poprawimy wizerunku

WitekT 18 Maja 2007 19:46

0 0

PBS i Pentor, na zlecenie Telekomunikacji Polskiej, przeanalizowały, co kształtuje poziom zadowolenia i niezadowolenia klientów z TP w wielu aspektach.

Okazało się, że na satysfakcję klientów biznesowych najbardziej wpływa wiedza i fachowość pracowników, a klienci masowi najbardziej cenią sobie zaangażowanie i chęć niesienia pomocy ze strony pracowników TP, bo ta grupa klientów z reguły mniej się orientuje zarówno w ofercie, jak i uwarunkowaniach technicznych.




Dla obu grup klientów czynnikiem, który bardzo silnie oddziaływuje na ich zadowolenie, jest dokładność określenia terminu (a potem jego dotrzymania) realizacji zlecenia (usterki, instalacji, rozpatrzenia reklamacji).

Jestem przekonany, że nasze kampanie, działania reklamowe, spotkania na różnych szczeblach nie będą miały sensu i będą to pieniądze wyrzucone w błoto - nasze i naszych akcjonariuszy - jeśli nie będziemy mieli wysokiej jakości obsługi. Jeśli klient nie będzie miał wygodnego menu na "błękitnej linii tp", sprawnej obsługi w TP, a monter firmy partnerskiej pojawi się u niego po miesiącu, to na pewno nie mamy szansy, aby być postrzeganym jako firma z najlepszą ofertą. Zawsze na nasz wizerunek będą wpływały negatywne opinie niezadowolonych klientów - powiedział Maciej Witucki, prezes TP.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 26
  • 0

    7. ~....  2007-05-18 20:43:55  host: 87-205-232-110.adsl.inetia.pl

    Dzwonili do mnie z Pentor chyba z 1,5 tyg. temu. Koles ( student bo mlodziutki glos ) kazal mi oceniac zadowolenie z TP, czy bym zalozyl druga linie TP czy np. polecil bym TP w skali 1-5 oczywiscie zawsze mowilem 1. Jedynie z czego moge byc zadowolony to usuniecie awarji w ciagu 15 godzin od zgloszenia i to nie na centralce byla awarja ale to fachowosc firm dzialajacych na TP bo juz TP nie ma technikow "fizycznych" tylko wynajmoje podwykonawcow.

  • 0

    8.  2007-05-18 21:47:19

    #7: kto uje kreskuje ten otrzymuje.....

  • 0

    9. ~rafal  2007-05-18 21:59:46  host: bgo101.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ma rację!!! " Jeśli klient (...) a monter firmy partnerskiej pojawi się u niego po miesiącu, to na pewno nie mamy szansy, aby być postrzeganym jako firma z najlepszą ofertą." U mnie wyznaczono wizytę montera za 3 tygodnie. Dziady z TP wynajmują jedną ekipę do obsługi wielkiej ilości abonentów (info od pracownika tp - z mojej familii :) ) a potem się dziwią, że klient jest niezadowolny ?

  • 0

    10. ~szulak  2007-05-18 23:20:41  host: host-89-228-145-170.gorzow.mm.pl

    taki prezesik Witucki zamowi badania PBS i PENTORA na temat jakosci obslugi i mysli ze juz wszystko wie. Niech prezesik popracuje miesiac jako zwykly pracownik to wtedy bedzie wiedzial co ma robic a nie siedziec za biurkiem!

  • 0

    11. ~haha  2007-05-18 23:48:52  host: chello084010069189.chello.pl

    Dziwne badanie. Pytania pewnie były takie aby odwrócić uwagę od cen usług. Zgadzam się, że P. Witucki nie ma żadnego pomysłu na tp i takimi banalnymi twierdzeniami to potwierdza.

  • 0

    12.  2007-05-19 02:53:12

    do mnie jak przyszli monterzy naprawiać ISDN, to ja im dyktowałem kody do NTka :-D A prezes TP to geniusz, odkrył Amerykę. Wystarczy zeby miał linie telefoniczną w domu i zgłosił jedną awarię :-D

  • 0

    13. ~jeż  2007-05-19 07:47:23  host: public-gprs71103.centertel.pl

    odgrzewa starego kotleta na różne sposoby. Pierwszym hasłem jak został prezesem i jego priorytetem była poprawa wizerunku FT TPSA.Qwo Vadis Witucki?

  • 0

    14. ~  2007-05-19 07:51:08  host: user194-135.satfilm.net.pl

    powiedział co wszyscy wiedza a i tak nic sie nie zmieni:)

  • 0

    15.  2007-05-19 10:00:25

    No - to ciekawe ile kasy wydali - zeby to stwierdzic :)

  • 0

    16. ~poznaniak  2007-05-19 10:03:11  host: 213-238-97-222.adsl.inetia.pl

    Spostrzeżenie p. Wituckiego powala z nóg! Brzmi ono niczym wypowiedzi Oleksego u Gudzowatego: "Nasza sitwa dotychczas miała klienta w d..pie"

  • 0

    17. ~lukasz  2007-05-19 14:13:00  host: 212.160.172.70

    Jaja sobie prezes robi. Pracuje na infolini technicznej i mam codzien po 8 godzin mam kontakt z klientami. Jesli jest awaria to jedynie co im mode powiedziec, ze termin usuniecia awarii jest nieokreslony w regulaminie i prosze o cierpliwosc.... Porazka.

  • 0

    18.  2007-05-19 17:15:12

    lukasz wyrazy szczerego współczucia z powodu pracy dla &TP :/

  • 0

    19. ~ptok  2007-05-19 17:45:34  host: chello089079039079.chello.pl

    derekpl. Oni oprócz badań zamawiają chyba od razu określony wynik. W końcu kto płaci, ten wymaga. Zadzwonili kiedyś do mnie z Pentora. Na wszystkie pytania dotyczące stopnia mojego zadowolenia dawałem najniższą ocenę. Bo tak rzeczywiście postrzegam tepsę ( byłem swieżo po kłopotach z linią) Panienka nie skończyła badania. Stwierdziła, że zawiesił jej się system i zadzwoni za chwilę, nie zadzwoniła. Chyba zaniżyłbym oczekiwany wynik. Jak ktos płaci i wymaga, to ma co chce.

  • 0

    20. ~r  2007-05-19 17:55:53  host: chello087207229190.chello.pl

    #19: ta panienka była po prostu inteligentna i stwierdziła, że lecisz w trąbę z nią dając zawsze najgorszą ocenę, więc taktownie się rozłączyła by nie tracić czasu na frustrata :D.

  • 0

    21. ~chudy  2007-05-19 21:30:44  host: 118.197.rev.vline.pl

    Większe pensje - lepsza jakość. PROSTE!!!!!!!

  • 0

    23.  2007-05-20 23:00:07

    Telenieporozumienie Polskie - obraz nędzy i rozpaczy. Oto przykład: Klient posiadał neostradę - co prawda najwolniejszą, ale zawsze trochę za nią płacił, tym bardziej, że telefonów miał ho-ho - jakieś dobre 8 abonamentów pełnych. Na tej wspomnianej już wcześniej właśnie neostradzie skonfigurowałem mu router, coby mógł wpinać swojego laptopa bez problemu oprócz zwykłego kompa do netu w pracy. Pewnego dnia spadł deszcz i neostrada przestała działać. No to "cyk" złoszenie ZP do blueline i "rach ciach" - linia odzyskuje sygnał po "zaledwie" 2 dobach od zgłoszenia. Ale router od Neo nadal "iz ded". Wpinam więc zwykły modem Alcatela i Neo działa. Myślę sobie: "router nie żyje", więc przytargałem z drugiego miejsca, w którym ta sama firma ma drugą Neo - drugi router - tym razem oryginalny "Thomson". Nomen omen - działający router, tyle że w innym miejscu miasta. Podpinam go, a on tak jak poprzednik nie łapie synchro. Przychodzi spec od TP i twierdzi, że wszystko jest OK. Przychodzi drugi, ponoć lepszy, wzrusza ramionami i mówi, że on to się w zasadzie na routerach nie zna i że pierwszy raz widzi takie cudo. Routery oba sprawne chodzą w innych miejscach oprócz tego w którym chodzi tylko modem Alcatela. I pomyśleć jak deszcz może wpłynąć na image TP. Telekomunikacja Polska - Bliżej... własnego grobu..

  • 0

    24. ~  2007-05-20 23:02:26  host: 212.160.86.252

    Swoja droga nie wiem czy wy tez macie takie odczucie ale jakosc rozmow telefonicznych w sieci GSM przez ostanie lata znacznie sie pogorszyla... Obecnie mam telefon w ERA i jest tragedia... poza tym czesto pojawia sie "siec zajeta"...

  • 0

    25. ~Al  2007-05-21 07:57:58  host: ajr230.internetdsl.tpnet.pl

    Jeśli zatrudniają studentów po "przeszkoleniu" za pensję murzyna w Bangladeszu a do tego współpracują z podwykonawcami, którzy może czasami się znają ale ich podejście do klienta jest tragiczne to jak chcą być postrzegani jako solidna firma? Jak widzę ich podwykonawców to żałuję, że się w Polsce urodziłem, a jak słyszę ich blulajnowe panienki z 9393 to nie wiem, czy nie odłożyć słuchawki. PORAŻKA. Na szczęście w pracy jestem klientem biznesowym i wtedy inaczej się z nimi rozmawia.

  • 0

    26. ~mirekb  2007-05-21 08:47:16  host: bne105.neoplus.adsl.tpnet.pl

    sprawa jest prosta..w takim molochu jak tp nigdy nie bedzie dobrze a jak pan witucki twierdzi ze to zmieni to moze nie grubo ale sie myli..w skali 2 lat ta jakosc sie tylko pogorszy o czym pan witucki zapewne nie raczy poinformowac ale na forum przypomnimy tego newsa ;-))FRANCE TELEKOM- WON

  • 0

    27. ~nigger  2007-05-21 21:02:34  host: 217.153.171.130

    gilbert: a czemu TP ma naprawiac Twoj router?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-145-220-120.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.