Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Witek nadaje #26: o odświeżonym wizerunku Multimedia z Michałem Dolnym

Witek nadaje #26: o odświeżonym wizerunku Multimedia z Michałem Dolnym

WitekT 2 Maja 2016 14:05

0 4

Musimy zbudować od nowa wizerunek marki Multimedia i wyjść z nią poza zasięg sieci własnej - mówi w Witek nadaje Michał Dolny, szef marketingu tej kablówki. Telekom dąży do świadczenia jak największej ilości usługi, bo klienci cenią sobie mniejszą ilość faktur.

Zobacz: Grupa Multimedia Polska ogłasza nową strategię.

Multimedia rozpoczęła sprzedaż usług spoza swojego głównego biznesu - do wprowadzonego jakiś czas temu prądu, niedawno doszedł gaz. Wraz z nową ofertą, pojawiła się nowa strategia marketingowa i kampania wizerunkowa.




Przyszłość należy do multidostawców. Za kilka lat najważniejszym numerem w telefonie będzie telefon do takiego podmiotu - mówi Dolny.

Zobacz: inne filmy z kategorii Witek nadaje

Źródło tekstu: wł     

w sumie: 27
  • 1

    8. ~  2016-05-02 16:28:19  host: 89-64-31-189.dynamic.chello.pl

    Niestety ale takie działania obniżają wiarygodność firmy. W ubiegłym roku chodziło oszuści i pokazywali się pod RWE i naciągali na abonament stały na świadczenie doradztwa w zakresie dostaw energii płatny na konto jakiejś kancelarii prawniczej której nie można było nigdzie znaleźć. Pogonilem oszusta a ten za kilka tygodni przyszedł i podawał się tym razem za pracownika telekomunikacji. Poznał mnie i przyznał się że teraz jest już uczciwy. Zawiadomilem Policję i kilku złapali.

  • 1

    9. ~  2016-05-02 17:06:45  host: 188.146.3.208.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Nowy wizerunek tworzą grupie Multimedia ich przedstawiciele handlowi - wizerunek oszusta.
    Jak Multimedia Polska sprzedaje energię? Domokrążcy podają się za pracowników lokalnego dystrybutora i wciskają umowę do podpisu np. pod pretekstem rzekomej wymiany licznika...

    http://tlp.is/9op
    http://tlp.is/9oq

  • 0

    10.  2016-05-02 19:48:50

    Marketing marketingiem, ale jakość ich usług i BOK jest tragiczna. Pod koniec grudnia 2015 usiłowałem złożyć wypowiedzenie w BOK w Szczecinie, kolejki były na 2 h czekania, więc wysłałem poleconym za potwierdzaniem odbioru, co mi zajęło całe 5 minut. Pismo dotarło do nich w styczniu, więc uważają, że okres wypowiedzenia liczy się miesiąc dalej, bo ważna jest data wpłynięcia, a nie wysłania pisma. I guzik ich obchodzi to, że to ich wina, że nie złożyłem osobiście tego wypowiedzenia w grudniu, bo mieli kolejki w BOK. Ostatniej faktury im w życiu nie zapłacę i niech sobie windykują. Powodzenia życzę.

  • 0

    11.  2016-05-03 10:29:41

    Oni chcą przyciąć na zakupach grupowych?
    Przecież ten model już się kończy.
    Nie oczekuję z agregowanych faktur. Te na pojedyncze uslugi czy produkty są już i tak dość skomplikowane .
    Jako klient oczekuje dobrego traktowania i docenienie mojej lojalności.
    Jest to oczywiscie w sprzeczności z dotychczasowymi modelami marketingowymi gdzie premia jest od nowego klienta a lojalny traktowany jest jak dojna krowa. Nomen omen czyżby świadczyło to folwarcznej mentalności menadżerów .

  • 0

    12.  2016-05-03 11:23:35

    @11 Mylisz się twierdząc, że ten model się kończy. Właśnie ten model dopiero się zaczyna w Polsce. Większość operatorów będzie się starała iść właśnie w stronę usług pakietowych. Dla firm sprzedających usługi pakietowe, klient posiadający kilka usług u jednego dostawcy jest najlepszym klientem. Najtrudniej takiemu klientowi odejść bo np chcąc odejść z internetem stacjonarnym traci rabat na pozostałe usługi. Z punktu widzenia konsumenta z kolei bardzo często oferta pakietowa jest po prostu tańsza i wygodniejsza. Wydaje mi się, że tak jak mówi Dolny to jest przyszłość i w tą stronę będzie szedł rynek.

  • 0

    13. ~rabin  2016-05-03 11:24:18  host: n24-02-11.opera-mini.net

    Panie Witku T., błąd w tekście, bo ilość, to coś niepoliczalnego, a liczba jest policzalna. Także powinna być liczba usług i liczba faktur. Czekam na ripostę.

  • 0

    14.  2016-05-03 12:10:21

    @12 Ja się mylę? Nie. Oni zaczynają ale poczytaj o zakupach grupowych i dlaczego ten model kończy się . Napisałem to, bo dokładnie pasuje mi to do tego co tutaj opisują dyskutanci i do mich wrażeń z kontaktów np z firmą Multimedia czy np Orange.
    Panów z marketingu interesuje wyścig po premie a mnie żeby mi nie zawracali d...y i nie wciągali mnie w swoje gierki . W obecnej sytuacji gdy niema inflacji , ceny są stabilne nie widzę powodu abym miał l czuwać nad tym żebym nie obudzić się z ręka w nocniku nie śledząc reklam czy końca tak zwanych promocyjnych umów. Od jakiegoś czasu czy to operatorzy komórkowi, czy tv kablowych nie maja nic nowego do zaoferowania oprócz ofert typu wstrząśnięte i niestety zmieszane. Oczekuje od nich za moja lojalność szacunku i i odezwania się do mnie jeżeli beda mieli coś rzeczywiście do zaoferowania czyli obniżkę kosztów lub interesującą mnie nową jakość czy usługę. Niech biorą przykład z Biedronki:) gdzie permanentnie 10 do 20 % oferty jest z rabatem około 25%.

  • 1

    15.  2016-05-03 12:53:03

    Jeszcze nie zgłupiałem żeby zakładać sobie smycz z kilku łączonych usług skuszony jakimś pozornym rabatem. Trzeba sobie dywersyfikować domowe usługi żeby później operator nie przykręcił nam śruby.

  • 0

    16.  2016-05-03 15:40:17

    @14
    To są twoje przemyślenia i Twoje decyzje konsumenckie. Ale miej na uwadze to, że oprócz Ciebie jest jeszcze kilkadziesiąt milionów klientów w naszym kraju, którzy mogą mieć inne podejście do tematu i mogą podejmować inne niż Ty decyzje. Ja twierdzę, że się mylisz i idzie trend sprzedaży pakietowej. Chociażby Multimedia, Plus ( Cyfrowy Polsat ), Orange idą już od dłuższego czasu w tą stronę. Rozumiem, że Tobie się to nie podoba ale czy wiesz, że sprzedaż ofert pakietowych u wyżej wymienionych operatorów rośnie ? Dlaczego więc mieli by się wycofywać z tej drogi ?

  • 0

    17.  2016-05-03 19:09:20

    @16 Też kiedyś myślałem podobnie. Niestety numery z cyklu "daj piątaka" szybko mnie zniechęciły do zażyłości z operatorem i usług łączonych. Na dłuższą metę oni chcą nas tylko wydymać na kasę. Popularność usług łączonych nadal rośnie, bo większość ludzi nie ma pojęcia że za dwa lata ich operator ich wydyma na kasę. Tylko ciągła zmiana operatorów gwarantuje tanie i dobre usługi. Lojalność to frajerstwo.

  • 0

    18.  2016-05-03 19:12:48

    @17
    Masz sporo racji. Nie zmienia to jednak faktu, że trend na rynku jest taki, że usługi łączone są coraz bardziej popularne u coraz większej liczby operatorów. Amen.

  • 0

    19. ~  2016-05-03 19:34:11  host: apn-37-7-187-34.dynamic.gprs.plus.pl

    17, to twoje wnioski a moje są zupełnie inne. Korzystam z usług pakietowych, w mieszkaniu na wynajem mam usługi upc a w domu gdzie mieszkam mam smartdom. Z obu jestem zadowolony ponieważ za 3 usługi w jednym i drugim przypadku kosztują mnie poniżej 50zl.

  • 0

    20.  2016-05-03 20:55:58

    Smartdom w tym przypadku to niewłaściwy przykład. Wszystkie zwarte w nim uslugi są własnością sprzedawcy. Stąd zapewne atrakcyjność tej oferty oraz poważne traktowanie klienta który bedzie potrzebny firmie na długie lata. To co prezentuje multimedia toi zwykły handelek zapewne usługami za które zapłaci później niż jej klienci . Takie firmy jak multimedia mogą sobie próbować eksploatować ten model funkcjonowania ale to nie ma przyszłości , niema tam solidnych fundamentów . Mam nadzieję ze klienci staja się coraz bardziej świadomi i nie złapią się na triki , a ci którzy się złapią po czasie narobią takiego smrodu ze juz nikt nie bedzie chciał slyszec o multimedia. Nie lubię tej firmy. Jak toś ciekawy za co to nich zerknie na forum Telepolis:)

  • 0

    21.  2016-05-03 21:22:45

    @19 Każdy ma swoje doświadczenia i swoje wnioski. Ja po swoich doświadczeniach z Orange i Upc stwierdzam, że lepiej być samotnym wilkiem i nie pchać się w pierdyliard niepotrzebnych usług. Nawet jak mnie to wyjdzie tanio to po co mam płacić za usługi, które nie są mi potrzebne?

  • -1

    22.  2016-05-03 21:43:15

    @20
    Od razu było widać po twoich wypowiedziach, że jesteś uprzedzony do Multimedia i z tego wynikają Twoje wypowiedzi w tym temacie. SmartDom jest jak najbardziej na miejscu odnośnie przykładu oferty pakietowej. Multimedia też sprzeda prąd swój zakupiony na tzw giełdzie, będzie to tylko dystrybuowane po infrastrukturze dostawcy ( PGE, Tauron, RWE itd ) więc nie opowiadaj jeśli nie znasz faktów.
    @ 21
    Czasem oferty pakietowe dają naprawdę spore oszczędności i nawet jeśli masz wziąć TV, z której nie skorzystasz jesteś w stanie zapłacić np 20% mniej niż gdybyś brał każdą usługę z osobna. Nie opowiadaj, że wtedy się nie opłaca. Być może Ty jesteś świadomym klientem, który woli negocjować co 2 lata każdą usługę z osobna aby oszczędzić. Zrozum jednak, że jest gro ludzi, którzy wolą ofertę łączoną i dobrą cenę za PAKIET usług. Raz na 2 lata postraszą odejściem ze wszystkim do konkurencji i też wynegocjują. Amen

  • 1

    23.  2016-05-03 22:59:04

    Uprzedzony? Nie, doświadczony tym że Multimedia za mnie probowala podejmować decyzje o moich wydatkach za co zapłaciła sowitą karę. Takich rzeczy się nie zapomina .

  • 1

    24. ~stop korporacjom  2016-05-03 23:19:30  host: user-94-254-179-129.play-internet.pl

    K.Jarzyna- korporacyjny bełkot nie interesuje mnie. Nie zaklinaj rzeczywistości. Każdy rozsądny człowiek korzysta tylko z tego co potrzebuje. Uzależnianie się tylko od jednego dostawcy jest bardzo groźne, bo prowadzi wprost do monopolu. Dlatego daruj sobie. Inteligentnych nie oszukasz. Opłaca się, owszem - ale operatorowi.

  • 1

    25.  2016-05-04 11:48:39

    @22 Podstawa to wiedzieć co jest nam potrzebne, a nie ulegać reklamom. Ja nie kupie 4paka w promocji gdy mam ochotę na 1 piwo. Tak samo nie kupię netu 100 Mbps do jednego urządzenia czy 100 kanałów tv, bo oglądam tylko 11.

  • 0

    26. ~rabin  2016-05-05 08:54:06  host: n19-10-03.opera-mini.net

    Witek czytałeś wpis #13?

  • 0

    27. ~romano  2016-05-06 07:42:17  host: a12.net145.okay.pl

    Jak z tej firmy mam dokupić cokolwiek jak z podstawową usługą którą mam od nich jest problem. Interweniowałem w sprawie kilkukrotnie ale jak to w tej firmie, zgłaszasz oni mowią ze zrobią i nie robią. Nikt sie w tym czasie ze mną nie kosultuje olewka totalna. Nie kupilbym od nich nawet powietrza.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-167-142-229.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jak oceniasz nową ofertę Mix sieci Play?

Nowa oferta Mix sieci Play

 

Zobacz wynik | Opinie (6)

Archiwum Ankiet