Musimy zbudować od nowa wizerunek marki Multimedia i wyjść z nią poza zasięg sieci własnej - mówi w Witek nadaje Michał Dolny, szef marketingu tej kablówki. Telekom dąży do świadczenia jak największej ilości usługi, bo klienci cenią sobie mniejszą ilość faktur.
Zobacz: Grupa Multimedia Polska ogłasza nową strategię.
Multimedia rozpoczęła sprzedaż usług spoza swojego głównego biznesu - do wprowadzonego jakiś czas temu prądu, niedawno doszedł gaz. Wraz z nową ofertą, pojawiła się nowa strategia marketingowa i kampania wizerunkowa.
Przyszłość należy do multidostawców. Za kilka lat najważniejszym numerem w telefonie będzie telefon do takiego podmiotu - mówi Dolny.
Źródło tekstu: wł
Co roku ten sam bełkot, jak bym mógł slajdy bym wam wkleił
To dajcie mi te "zaledwie" 2899zł... Jak będzie kosztować z 1200zł to będzie w miarę niedrogo.
A gdzie podwarszawski WAWTEL 950/450 ?
5G było projektowane z założeniem dużej liczby urządzeń Internet Of Things. Autonomiczne, samokieruj ...
Jeśli tkwisz w mentalnym średniowieczu to możesz mieć pretensje jedynie do siebie.