DAJ CYNK

Witek nadaje #26: o odświeżonym wizerunku Multimedia z Michałem Dolnym

WitekT

Wydarzenia

Musimy zbudować od nowa wizerunek marki Multimedia i wyjść z nią poza zasięg sieci własnej - mówi w Witek nadaje Michał Dolny, szef marketingu tej kablówki. Telekom dąży do świadczenia jak największej ilości usługi, bo klienci cenią sobie mniejszą ilość faktur.

Musimy zbudować od nowa wizerunek marki Multimedia i wyjść z nią poza zasięg sieci własnej - mówi w Witek nadaje Michał Dolny, szef marketingu tej kablówki. Telekom dąży do świadczenia jak największej ilości usługi, bo klienci cenią sobie mniejszą ilość faktur.

Zobacz: Grupa Multimedia Polska ogłasza nową strategię.

Multimedia rozpoczęła sprzedaż usług spoza swojego głównego biznesu - do wprowadzonego jakiś czas temu prądu, niedawno doszedł gaz. Wraz z nową ofertą, pojawiła się nowa strategia marketingowa i kampania wizerunkowa.

Przyszłość należy do multidostawców. Za kilka lat najważniejszym numerem w telefonie będzie telefon do takiego podmiotu - mówi Dolny.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł