DAJ CYNK

Witek nadaje #13: z Marcinem Kalkhoffem o reklamach operatorów

WitekT

Wydarzenia

W I półroczu operatorzy komórkowi wydali ponad 720 mln zł na reklamę. Choć to kwoty cennikowe, bo realne wydatki po zniżkach to okolice 1/3 tego budżetu, to i tak robią one wrażenie. W tym odcinku Witek nadaje z Marcinem Kalkhoffem z branddoctor.pl, który oceni kampanie reklamowe telekomów.

W I półroczu operatorzy komórkowi wydali ponad 720 mln zł na reklamę. Choć to kwoty cennikowe, bo realne wydatki po zniżkach to okolice 1/3 tego budżetu, to i tak robią one wrażenie. W tym odcinku Witek nadaje z Marcinem Kalkhoffem z branddoctor.pl, który oceni kampanie reklamowe telekomów.

Zobacz: Rosną wydatki reklamowe telekomów.

Bez reklamy nie ma sprzedaży usług telekomunikacyjnych. To pokazuje chociażby przykład mBank mobile, który mając jedną z lepszych ofert telekomunikacyjnych na rynku, bez nakładów na promocję obsługiwał w szczycie popularności kilkadziesiąt tys. aktywnych kart SIM.

Zobacz: Obalamy mity: reklamy operatorów.

Aby zaistnieć na rynku telekomunikacyjnym, według różnych szacunków należy wydać na promocję przynajmniej 100 mln zł w ciągu 3 lat.

Zachęcamy do obejrzenia tego odcinka Witek nadaje do samego końca oraz subskrybcji naszego kanału.


Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł