Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Witek nadaje #12: o Virgin Mobile z Grażyną Piotrowską-Oliwą

Witek nadaje #12: o Virgin Mobile z Grażyną Piotrowską-Oliwą

WitekT 7 Sierpnia 2015 13:24

5 8

ARPU Virgin Mobile jest najwyższe na rynku prepaidów, a milion aktywnych kart SIM powinien pojawić się w ciągu 2-3 lat - mówi w najnowszym odcinku Witek nadaje Grażyna Piotrowska-Oliwa, szefowa polskiego Virgin Mobile.



Virgin Mobile wystartował w Polsce 3 lata temu. Według pierwotnych planów, baza miała właśnie przekraczać milion aktywnych kart SIM. Założenia udało się zrealizować w 17 procentach. Teraz, kiedy za sterami operatora usiadła bardzo doświadczona Grażyna Piotrowska-Oliwa, milion został przesunięty o kolejne 2-3 lata, podobnie jak osiągnięcie progu rentowności.

Zobacz: Czy polskiemu Virgin Mobile się powiedzie?.

Operator na stałe zagościł w polskim krajobrazie telekomunikacyjnym. Dostał wsparcie międzynarodowych funduszy i Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju. Trzeci prezes i trzeci start Virgin Mobile, z nową ekipą i pomysłami, a także wdrożeniem całkowicie nowej platformy IT.




Zobacz: Cvitkovic: Virgin Mobile startuje po raz drugi.

Zachęcamy do obejrzenia tego odcinka Witek nadaje do samego końca (mały konkurs) oraz subskrybcji naszego kanału.

Zobacz: inne filmy z kategorii Witek nadaje


Czy Virgin Mobile za 3 lata będzie miał milion aktywnych kart SIM?

Zdecydowanie tak
16.67%
Raczej tak
23.91%
Raczej nie
28.11%
Zdecydowanie nie
23.40%
Trudno powiedzieć
7.91%

Wszystkich głosujących: 594



Źródło tekstu: wł     

w sumie: 102
  • 2

    83. ~Wulo  2015-08-08 11:14:49  host: 77.252.168.110

    Pisałem to nie raz i napisze kolejny - VIRGIN MOBILE POLSKA, PROSZĘ, DODAJCIE MMSy DO PAKIETÓW.

  • -1

    84.  2015-08-08 11:20:57

    Virgin radio Polska, jako aplikacja w GP - jak najbardziej popieram. Pod warunkiem, że nie będzie tony reklam i nudnej muzyki, a radio pójdzie nawet na lejku, który Virgin lekko podwyższy do 64kb/s.

  • -2

    85.  2015-08-08 16:05:30

    A przy okazji.... Virgin mógłby zrobić płatności w GP ze środków prepaid.

  • 0

    86.  2015-08-08 23:59:33

    @85: nie do zrealizowania podatkowo (prepaid jest już opłacony i ovatowany).

  • 0

    87. ~lo.rd  2015-08-09 15:14:04  host: 188.146.81.118.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Jeśli chodzi o nowatorskie rozwiązania dla "Virgin" to polecam możliwość wyłączenia (poprzez kod USSD) możliwości logowania się do BTSów PLAY pracujących w systemie GSM/DCS.
    Wiele osób (w tym ja) obawia się "jakości" sieci własnej PLAY więc chętnie korzystali by tylko z roamingu T-Mobile wykorzystując PLAY jako "pośrednika":) Dodam jeszcze, że wykorzystuje telefon tylko do rozmów i SMS więc nie potrzebuje LTE czy nawet 3G. Posiadam prosty telefon Nokię 6310i bez wodotrysków i innych bajerów.
    Skoro "Virgin" obecnie celuje też w taką grupę docelową jak ja to proszę o zastanowienie nad mym wnioskiem

  • 0

    88. ~Bozena  2015-08-09 17:37:30  host: 77-253-115-78.adsl.inetia.pl

    VMP jest ok

  • 0

    89.  2015-08-09 19:47:58

    87 - moja rada,ustaw sobie w telefonie tylko 3g, powinno być lepiej,

  • 0

    90. ~Jarek Pio..  2015-08-09 20:18:54  host: 85-222-74-46.dynamic.chello.pl

    Virgin kusi do przejścia,
    teraz jedyne czego mi brakuje to:

    Abonamentu lub opcji zautomatyzowania przelewu co miesiąc. Chyba że się mylę i jest taka możliwość, ale jeśli tak to powinno to być WYRAŹNIE PODANE nas www.

    Wówczas chyba największy argument za posiadaniem abonamentu zamiast VM by padł.

    Tego mi brakuje w NJU ( bank nie akceptuje polecenia zapłaty dla NJU).

    Piszę jako odwieczny Abonamentowiec nigdy nie korzystający z karty.

  • 1

    91. ~lo.rd  2015-08-09 20:57:28  host: 188.146.81.118.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @89 - niestety 6310i nie ma 3G:)

  • -2

    92.  2015-08-09 21:32:14

    Szkoda że Virgin działa w każdym kraju jako oddzielny biznes. Tak zawsze można by było wprowadzić jakieś tanie/darmowe połączenia między użytkownikami Virgin na świecie. Ze strony widzę że z polskim Virgin w sumie jest to 12 krajów między innymi UK,USA,Kanada.
    Co do usług to można by wprowadzić tak jak to było w mbanku, doładowanie przez sms, powiązanie konta bankowego z numerem virgin. Tak wiem mbank miał prościej jako bank.
    Może jakiś program lojalnościowy? Nawet wystarczyło by jakieś darmowe doładowanie raz na jakiś czas za staż, ewentualnie jakieś punkty za staż które można by potem wymienić na jakieś przedmioty z katalogu.
    Ostatnia rzecz co do marketingu, fajnie jakby do starterów Virgin czy to do numerów przenoszonych czy do nowych starterów dodawane były jakieś drobnostki typu smycz z logiem Virgin, czy jakiś długopis z logiem Virgin lub jakieś inne drobnostki. Uważam że wyprodukowanie takich gadżetów dla firmy to grosze, a jest to darmowa i myślę że skuteczna reklama choćby wśród znajomych.

  • 0

    93. ~Krop  2015-08-10 06:43:04  host: n13-03-04.opera-mini.net

    Szkoda ze Virgin dziala na Play a TM tylko w roamingu. Inaczej bylbym ich klientem a tak musze korzystac z konkurencji, z ktorej uslug tez jestem zadowolony.

  • 0

    94. ~Xxx  2015-08-10 08:06:41  host: 178.226.56.110

    Polaczenia poza PL w VirginMobille sa strasznie drogie. Moze dalo by sie cos z tym zrobic?!?

  • 0

    95. ~xkx  2015-08-10 15:13:38  host: aen138.internetdsl.tpnet.pl

    Po za oferta na tak zwaną kartę przydała by się tez oferta abonamentowa. Do tej pory zawsze praktycznie miałem abonament wiec perspektywa przejęcia na kartę i pilnowania terminów ważności konta oraz manualnego jego doładowywana lekko odstrasza o przejścia z numerem głównym do VM.

  • 0

    96.  2015-08-10 16:23:35

    @95 Problem z doopy wzięty. Doładujesz raz na 5 miesięcy za 150 i raz uruchomisz pakiet który sam się odnawia. Wszystko co trzeba zrobić to wbić jeden kod raz na 5 miesięcy. Też mi problem.

  • 0

    97.  2015-08-10 16:25:27

    95 - w przypadku samoodnawialnych pakietów, to prawie jak abonament ;-) Fakturę też trzeba zapłacić i wykonać czynność zlecenia przelewu... Jeśli powiesz, że masz polecenie zapłaty... No zawsze można jakiś kij na psa znaleźć ;-)

  • 2

    98. ~Technik  2015-08-10 16:29:34  host: 81-18-221-3.static.chello.pl

    a mnie interesuje, kiedy Virgin Mobile przestanie łamać prawo i wymagać do aktywacji przesyłania skanu dowodu osobistego, narażając w ten sposób swoich abonentów na straty finansowe poprzez możliwość udostępnienia danych wystarczających do wzięcia w trybie on-line w ich imieniu kredytu....

    Naprawdę tak trudno wymyślić sensową procedurę? Aż tak bardzo trzeba mieć w duszy swoich klientów?

  • 0

    99. ~duraLex  2015-08-10 18:22:08  host: user-94-254-198-36.play-internet.pl

    @Technik
    rozumiem ostrożność, ale czym to się różni od skserowania dowodu przez bank, operatora lub innego usługodawcę? zawsze możesz pogorszyć jakość skanu, rozdzielczość, nie robić w kolorze itd.

  • 0

    100.  2015-08-11 16:10:54

    54
    @pkwawpl, Twój komentarz wpadł nam w oko i był najbardziej racjonalizatorski! Wygrywasz lekcję kitesurfingu w szkole Victora Borsuka! Odezwij się do nas na fejsie :) Pozdrawiamy Grażyna z całym zespołem Virgin Mobile.

  • 0

    101.  2015-08-12 23:17:18

    Jak jest z możliwością pracy w VM, jakie warunki oferują?
    Np. na infolinii pewnie pracowników potrzebują, bo kolejka chętnych na połączenie z CMOK ciągle jest. CV złożyłem, mam doświadczenie w obsłudze klienta, ale odpowiedzi brak,.

  • 0

    102. ~Technik  2015-08-24 14:17:17  host: apn-37-7-160-79.dynamic.gprs.plus.pl

    #99 od innego operatora niczym, dlatego nigdy żaden operator nie skopiował moich dokumentów. A bank to inna historia, ale Virgin nie jest instytucją zaufania publicznego więc słabe porównanie. A co za różnica jakiej jakości jest skan, myślisz że jak wyślesz słabszy skan to ktoś weźmie na niego mniejszy kredyt? Naiwne nie?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-50-16-125-253.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy korzystasz z publicznych hotspotów?

Inicjatywa publicznych hotspotów WiFi4EU zyskała poparcie

 

Zobacz wynik | Opinie (3)

Archiwum Ankiet