Orange uruchomiło dla swoich obecnych i przyszłych użytkowników nowy kanał obsługi - wirtualny salon. Rozwiązanie to umożliwia rozmowę z pracownikiem Orange przez wideochat. Ikona umożliwiająca takie spotkanie, pojawia się na stronie www.orange.pl od poniedziałku do piątku pomiędzy 13.00 a 18.00. Wirtualny salon jest częścią salonu, znajdującego się w Warszawie - w Miasteczku Orange (Aleje Jerozolimskie 160).
Z doradcą porozmawiać można zarówno korzystając z komputera, jak i ze smartfona. Największy ruch klientów wideochat odnotowuje około piętnastej, chcąc więc zaoszczędzić nieco czasu, trzeba celować w inną godzinę. Konsultant Orange odpowiada na pytania związane z ofertą, cennikami połączeń, dostępnością światłowodu w danej lokalizacji. Aby porozmawiać z pracownikiem należy w oknie "wirtualnego salonu", wpisać swoje imię lub nick oraz zadać pytanie i poczekać na odpowiedź.
Źródło tekstu: biuroprasowe.orange.pl
T1000 jeszcze daleko, ale skynet jakby bliżej.
Niech lepiej powiedzą jak wyłączyć to zjebane radio.
Za bony to można se kupić tylko kondony
"2 999,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką" tajemnica wielkiej promocji
Dlatego mózg Ci już prawie całkowicie zanikł.