Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wirtualny Disney w Europie?

Wirtualny Disney w Europie?

WitekT 7 Listopada 2005 12:31

0 0

Disney, który już w stanach Zjednoczonych zapowiedziała uruchomienie wirtualnych sieci komórkowych jako wiurtualny operator, może podjąć się podobnych zadań na rynku europejskim.

Zapowiedzi uruchomienia przez Disney’a tego typu usług miałyby pojawić się w ciągu kilku przyszłych tygodni. O prawdopodobnych planach amerykańskiej firmy wiadomo z przecieków jakie znalazły swe miejsce na łamach brytyjskiej gazety Times i francuskiej Les Echoes. Według nich, co najmniej w dwóch krajach, Wielkiej Brytanii i Francji, miałby wystartować serwis komórkowy kierowany dla dzieci. Opłaty za rozmowy w tych sieciach byłyby realizowane za pomocą kart typu prepaid.




Obecnie Disney jest już obecny na rynku komórkowym zarówno Francji jak i Wielkiej Brytanii. Serwisy internetowe Disneymobile.fr oraz Disneymobile.co.uk zajmują się sprzedażą m.in. dzwonków dla telefonów komórkowych.

Disney oficjalnie nie wypowiedział się w sprawie swoich europejskich planów. O amerykańskich planach bycia MVNO pisaliśmy w tej wiadomości.

Źródło tekstu: pclab.pl     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~hettman  2005-11-07 15:34:19  host: chello087207218111.chello.pl

    PIEPRZONY DISNEY,DLACZEGO ROZPOCZOL OD POLSKI, Z JEDNEJ STRONY DONALD A Z DRUGIEJ DWA WIRTUALNE KACZORY

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-147-6.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.