Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wirtualni - wzloty i upadki

Wirtualni - wzloty i upadki

LuiN 3 Czerwca 2008 08:46

0 0

Wirtualni operatorzy mają nawet 100 tys. użytkowników. Mobilking i Carrefour Mova radzą sobie lepiej niż rynkowi pionierzy - pisze Rzeczpospolita.

Według informacji Rzeczpospolitej, od kwietniowego startu Carrefour Mova pozyskał 50 tys. użytkowników. 45 tys. klientów posiada Mobilking. Tajemnicą sukcesu jest reklama- Mobilking wydał na nią od lutego (głównie w telewizji) około 20 mln zł według danych Expert Monitora.

Mniejsze wydatki ponosi Careefour Mova, który stawia głównie na własną sieć dystrybucji i promocji: gazetki reklamowe, radiowęzły sklepowe, ekspozycje itp. Ofertę kieruje do milionów ludzi przepływających przez sklepy Carrefoura.




mBank mobile w 2007 roku zrealizował nieco ponad połowę planowanej sprzedaży, dziś ma około 40 tys. użtkowników. Znikomy udział rynkowy mają Avon i WP Mobile, nie podają jednak szczegółowych danych dotyczących ilości aktywacji.

Możliwe więc, że te dwie sieci (Mobilking i Carrefour Mova) w trzy miesiące zdobyły więcej klientów, niż pozostali wirtualni operatorzy w półtora roku.

Źródło tekstu: Rzeczpospolita     

Dodaj do:
w sumie: 20
  • 0

    1. ~  2008-06-03 08:53:47  host: f142-060.opera-mini.net

    No i bardzo dobrze

  • 0

    2.  2008-06-03 09:09:43

    IMHO krótka piłka: Kinga i Movę można "normalnie" kupić i "normalnie" doładować. IMHO Polska jest za bardzo ukomórkowiona i za mało zinternetyzowana, żeby wirtualni mogli się przebić z ofertą dostępną tylko online (choć niby Mobile ma też doładowania "naziemne"). A myAvon to jest kompletna "żenuła" jak to mawia młodzież :-)

  • 0

    3. ~stawiaa  2008-06-03 09:27:05  host: aaue54.neoplus.adsl.tpnet.pl

    stawiaa stawiaa stawiaa

  • 0

    4.  2008-06-03 09:36:57

    Nie dziwię się... Ile/ilu kasjerek/kasjerów zatrudnia Carefour? Jesli tylko co dwudziesta osoba praktykuje "proceder" z jakim ostatnio się spotkałem - nie oddawanie kuponów zasilających z zakupów (no na pewno nie z zapomnienia, tak samo jak trzymanie pod ręką własnej czy tam jakiejś znajomej karty lojalnościowej i kasowanie punktów bez pytania kliena o jego kartę) a zo dziesiąta robi to pytając klienta czy potrzebuje, to już mają od takiej kasjerki kilka aktywnych kart - bo 30 minut miesięcznie to pikuś - sam potrafię tyle zebrać ;-)

  • 0

    5.  2008-06-03 09:40:13

    Używając dwóch kart ma taka osoba godzinę do wygadania za darmo (plus jakieś zasilenie co jakiś czas, zeby konto aktywne było, bo chyba punkty z zakupów nie przedłużają ważności konta). Ja się nie dziwię. A konkurencję popieram - niech ich będzie i 50. Jeśli uważają, ze to interes, nikt nikomu nie zabrania robić interesów ;-) A propos... mam ze 40 minut za zakupy - ktoś chce? Chociaż nie wiem czy terminy jakieś już się nie pokończyły na część znich...

  • 0

    6.  2008-06-03 09:45:02

    3, stawiaa - już skróciłem:) Dziękuję za czujność!

  • 0

    7. ~insider  2008-06-03 09:47:14  host: s-01.wroclaw.dialog.net.pl

    Podawana liczba użytkowników uzależniona jest od stopnia bezczelności danego operatora. Bezczelność do potęgi do podawanie liczby użytkowników jako liczbę SIMów sprzedaną do sieci dystrybucji. Mniej bezczelini są ci, którzy podają liczbę użytkowników jako liczbę SIMów aktywowanych w raportowanym okresie. Najmniej bezczelni są ci, którzy podają liczbę użytkowników jako liczbę SIMów choć raz doładowanych w raportowanym okresie.

  • 0

    8. ~  2008-06-03 09:57:35  host: f142-059.opera-mini.net

    Sam jestes bezczelny!

  • 0

    9. ~mirekb  2008-06-03 10:06:04  host: hii228.internetdsl.tpnet.pl

    mobilking i tak jest na 1 miejscu,w mova nie bardzo wierze bo samwidzialem niejednokrotnie jak sie "to robi".Bład najwiekszy to brak doladowan przez www.Póki co czekamy na nowa oferte prepaid plusa(bez musu) i halopolsat.Dziwnym zbiegiem okolicznosci wystartują w podobnym okresie,z różnicą tylko w cenie transmisji danych ;-)

  • 0

    10. ~latos  2008-06-03 11:08:27  host: doe221.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mobilking dobrze sie przygotowal na euro - serwis z wynikami, konkurs, nowy wyglad strony wiec sprzedaz pewnie ostro podskoczy.

  • 0

    11. ~  2008-06-03 11:20:41  host: p05-03.opera-mini.net

    *wlo: zdaje sie, ze na forum jest watek gdzie podaje sie kody doladowan do wykorzystania przez innych... /tymis/

  • 0

    12. ~  2008-06-03 13:15:13  host: host-89-167-45-50.pronet.lublin.pl

    "przepływających przez sklepy Carrefoura" - dawno tam nie byłem, zalali je wodą? ;-)

  • 0

    13.  2008-06-03 13:17:39

    12 - dużą ilością wody ;)

  • 0

    14. ~golfiarz  2008-06-03 14:15:16  host: systemy22.toya.net.pl

    Gdyby to była duża ilość wódki to bym poszedł a tak to łeeeee ;)

  • 0

    15.  2008-06-03 17:47:43

    w ostatecznosci moglo by byc piwo ;)

  • 0

    16.  2008-06-03 18:47:02

    Nie dziwie się takiej ilości klientów Carrefour Mova, skoro mi babka w kasie chciała wcisnąć starter wmawiając, że minuty które dostałem za zakupy są do wszystkich sieci komórkowych w Polsce. Ja grzecznie odpowiedziałem że jest niedoinformowana, to się spierała że ona wie lepiej...echh.

  • 0

    17. ~Alcek  2008-06-03 20:47:23  host: nat1.ksknet.pl

    Bez sprzedaży bezpośredniej operator wirtualny się nie rozwija. Mova i Mobilking w parę miesięcy prześcignęły konkurencje prowadzącą sprzedaż wyłącznie on-line.

  • 0

    18.  2008-06-04 07:57:31

    11. - nie korzystam z forów ;-)

  • 0

    19. ~  2008-06-04 11:21:58  host: f143-055.opera-mini.net

    *wlo: wiem, dlatego napisalem o takiej mozliwosci. Jesli chcesz rzeczywiscie dac komus doladowanie to przeciez jedno nie wyklucza drugiego a zrobisz jak uwazasz... /tymis/

  • 0

    20. ~dotta  2008-06-04 16:25:13  host: dot110.neoplus.adsl.tpnet.pl

    17, dokladnie tak, mi w mobilkingu brakuje tylko doladowan online, bo oferta jest niezla, szczegolnie do drugiego telefonu.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-225-57-120.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.