Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wirtualna recepcja w Orange już komercyjnie

Wirtualna recepcja w Orange już komercyjnie

sirmark 16 Grudnia 2008 12:21

0 0

Lekarze prowadzący indywidualne praktyki lekarskie i ich pacjenci mogą już korzystać z Wirtualnej Recepcji. Dzięki niej, przy użyciu internetu bądź telefonu komórkowego pacjenci mogą szybko zarejestrować wizytę wybierając dogodny termin, a lekarze zyskują natychmiastowy dostęp do swojego kalendarza, ograniczając przy tym koszty administracyjne.



O prowadzonym pilotażu usługi pisaliśmy w tej wiadomości.

Orange pozytywnie zakończył prowadzony pilotaż usługi i wprowadził ją do komercyjnej oferty. Jako pierwszy operator telekomunikacyjny wprowadziliśmy na rynek serwis internetowy zawierający wygodną aplikację do samodzielnej rejestracji wizyt przez pacjentów.

Wirtualna Recepcja pozwala na automatyczne wysyłanie pacjentom SMS-ów z przypomnieniem o terminie wizyty lub zmianach w grafiku. SMS-y od pacjenta, są natomiast wykorzystywane do potwierdzenia terminu wizyty, co eliminuje ryzyko przypadkowych lub błędnych zapisów. Lekarze mogą skorzystać też z funkcji udostępniania informacji zawartych w kalendarzu swoim współpracownikom.




Usługa została przygotowana tak, by jej obsługa była łatwa nawet dla osób posiadających tylko podstawowe umiejętności obsługi komputera i internetu. By z niej korzystać wystarczy komputer z dostępem do Internetu lub telefon komórkowy wyposażony w system Windows Mobile i protokół ActiveSync, a więc m.in. modele Nokii z serii E lub BlackBerry.

Miesięczny koszt korzystania z wirtualnej recepcji to 61 zł (50 zł netto). W ramach abonamentu, poza samą aplikacją użytkownik otrzymuje skrzynkę o pojemności 1 GB, wraz z licencją MS Outlook 2003 lub 2007.

Uruchomienie Wirtualnej Recepcji stanowi element strategii Grupy TP obejmującej opracowanie i wdrożenie szeregu usług e-zdrowie, przeznaczonych dla podmiotów działających na rynku ochrony zdrowia. Pozwolą one na wydatne zmniejszenie kosztów funkcjonowania placówek zdrowotnych, zwiększenie ich efektywności oraz poprawienie komfortu pacjenta.

Wirtualna recepcja jest dostępna w większości abonamentowych, biznesowych planów taryfowych (nie można jej aktywować na planach typu mix). Usługa jest bezterminowa i w każdym momencie może być wyłączona.

Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:
w sumie: 5
  • 0

    1.  2008-12-16 12:38:10

    niewiele jak na taka funkcjonalnosc. z pewnoscia o wiele taniej niz mialoby sie zatrudnic osobe specjalnie na recepcje, choc czy do konca idealnie? jednak taki program nie udzieli wielu informacji, ktore normalnie moze udzielic czlowiek. cos za cos.

  • 0

    2. ~mirekb  2008-12-16 12:44:01  host: hii126.internetdsl.tpnet.pl

    tak..FT wie ze prywatna służba zdrowia powoli stanie sie komercyjna.czyli za kase.lepiej zaplacic i miec spokoj niz dawac lapówki i tez czekac.tyle z moich doswiadczen.mam 2 znajome pracujace w prywatnych zakladach zdrowotnych,napewno maja lepiej niz na panstwowej posadzie.o prezentach nie wpomne.orange wybrało dobry rynek.jak w wiekszosci przypadków

  • 0

    3. ~jrz  2008-12-16 13:04:41  host: hpr35.internetdsl.tpnet.pl

    "lub telefon komórkowy wyposażony w system Windows Mobile i protokół ActiveSync, a więc m.in. modele Nokii z serii E lub BlackBerry. " przecież to telefony bez WM ... :)

  • 0

    4.  2008-12-16 15:28:38

    "Jako pierwszy operator telekomunikacyjny wprowadziliśmy" telepolois jest operatorem? ;)

  • 0

    5. ~luki  2008-12-16 16:50:09  host: public-gprs13501.centertel.pl

    jak dla mnie super! może rynek też tego oczekuje? widzę duże szanse. życzę powodzenia !

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-50-16-51-93.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy zmieniasz okresowo hasła?

Najpopularniejsze hasła w 2016 roku wg Keeper Security

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet