DAJ CYNK

Wirtualna centralka w Erze

WitekT

Wydarzenia

Era uruchamia nową usługę - Wirtualną Centralę Abonencką - opartą na telefonach komórkowych (V-PABX - ang. Virtual Private Automatic Branch Exchange). Jest to pierwsze w Polsce tego typu rozwiązanie wykorzystujące nowoczesne technologie, które integruje telefonię komórkową i stacjonarną pozwalając na efektywne zarządzanie ruchem telefonicznym w firmie.

Era uruchamia nową usługę - Wirtualną Centralę Abonencką - opartą na telefonach komórkowych (V-PABX - ang. Virtual Private Automatic Branch Exchange). Jest to pierwsze w Polsce tego typu rozwiązanie wykorzystujące nowoczesne technologie, które integruje telefonię komórkową i stacjonarną pozwalając na efektywne zarządzanie ruchem telefonicznym w firmie.

Rozwiązanie jest przeznaczone dla małych i średnich firm, a także dla dużych firm, posiadających rozproszone geograficznie oddziały. V-PABX umożliwia, na podstawie reguł definiowanych przez użytkownika, bezpłatne przekierowanie rozmów przychodzących do firmy na numer stacjonarny do określonych osób lub grup pracowników bezpośrednio na telefony komórkowe.

V-PABX posiada zalety tradycyjnej centrali telefonicznej oraz oferuje dodatkowe funkcje, których pozbawione są dotychczas stosowane rozwiązania. Jest ona przy tym znacznie tańsza i łatwiejsza

w zarządzaniu, nie wymaga od firmy inwestowania we własną infrastrukturę telekomunikacyjną oraz pozwala na wyeliminowanie opłat za bieżące utrzymanie tradycyjnej infrastruktury w biurze. W ramach Wirtualnej Centrali Abonenckiej, klienci mają możliwości uruchomienia usługi Darmowa Sieć Firmowa, dzięki której połączenia między komórkowymi numerami firmowymi są bezpłatne.

Wirtualna centrala jest rozwiązaniem łatwym do konfiguracji przez użytkownika. Służy do tego aplikacja Menedżer Sieci Firmowej (MSF). Dzięki intuicyjnemu interfejsowi można w prosty sposób uruchomić i skonfigurować każdą funkcję wirtualnej centrali, a także ustalić reguły, na podstawie których system będzie funkcjonował.

V-PABX umożliwia m.in. wprowadzenie własnego powitania (np. z informacją o możliwościach wyboru numerów wewnętrznych przekierowujących do konkretnych działów lub pracowników). Przychodzące połączenia są ustawiane w odpowiedniej kolejności, a ich dystrybucja wewnątrz firmy następuje według określanych przez użytkownika filtrów, np. numer VIP zostaje automatycznie przekierowany na pierwszą dostępną linię, lub do z góry wyznaczonych osób. Rozbudowane menu głosowe (IVR - ang. Interactive Voice Response), do tej pory dostępne tylko w drogich, tradycyjnych rozwiązaniach, umożliwi dzwoniącemu połączenie się bezpośrednio z wybranym działem lub z konkretną osobą.

Główne korzyści wynikające z posiadania Wirtualnej centrali to:
obniżenie kosztów połączeń (brak opłat za połączenia wewnątrz firmy i za przekierowanie połączeń z telefonu stacjonarnego na komórkowy),
brak opłat za zakup i serwisowanie centrali,
łatwiejsza kontrola wydatków na telekomunikację - dzięki możliwości ustalania limitów i bieżącego sprawdzania stanu kont,
szybka instalacja (bez konieczności instalowania skomplikowanej infrastruktury telekomunikacyjnej),
ułatwienie kontaktu z firmą dla klientów (jeśli pracownik nie jest dostępny pod telefonem stacjonarnym, można klienta przełączyć na komórkę),
połączenie w jeden system firmy, która ma oddziały, a tym samym usprawnienie komunikacji.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Era