Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wirtualna centralka w Erze

Wirtualna centralka w Erze

WitekT 7 Sierpnia 2007 12:20

0 0

Era uruchamia nową usługę - Wirtualną Centralę Abonencką - opartą na telefonach komórkowych (V-PABX - ang. Virtual Private Automatic Branch Exchange). Jest to pierwsze w Polsce tego typu rozwiązanie wykorzystujące nowoczesne technologie, które integruje telefonię komórkową i stacjonarną pozwalając na efektywne zarządzanie ruchem telefonicznym w firmie.

Rozwiązanie jest przeznaczone dla małych i średnich firm, a także dla dużych firm, posiadających rozproszone geograficznie oddziały. V-PABX umożliwia, na podstawie reguł definiowanych przez użytkownika, bezpłatne przekierowanie rozmów przychodzących do firmy na numer stacjonarny do określonych osób lub grup pracowników bezpośrednio na telefony komórkowe.

V-PABX posiada zalety tradycyjnej centrali telefonicznej oraz oferuje dodatkowe funkcje, których pozbawione są dotychczas stosowane rozwiązania. Jest ona przy tym znacznie tańsza i łatwiejsza

w zarządzaniu, nie wymaga od firmy inwestowania we własną infrastrukturę telekomunikacyjną oraz pozwala na wyeliminowanie opłat za bieżące utrzymanie tradycyjnej infrastruktury w biurze. W ramach Wirtualnej Centrali Abonenckiej, klienci mają możliwości uruchomienia usługi Darmowa Sieć Firmowa, dzięki której połączenia między komórkowymi numerami firmowymi są bezpłatne.




Wirtualna centrala jest rozwiązaniem łatwym do konfiguracji przez użytkownika. Służy do tego aplikacja Menedżer Sieci Firmowej (MSF). Dzięki intuicyjnemu interfejsowi można w prosty sposób uruchomić i skonfigurować każdą funkcję wirtualnej centrali, a także ustalić reguły, na podstawie których system będzie funkcjonował.

V-PABX umożliwia m.in. wprowadzenie własnego powitania (np. z informacją o możliwościach wyboru numerów wewnętrznych przekierowujących do konkretnych działów lub pracowników). Przychodzące połączenia są ustawiane w odpowiedniej kolejności, a ich dystrybucja wewnątrz firmy następuje według określanych przez użytkownika filtrów, np. numer VIP zostaje automatycznie przekierowany na pierwszą dostępną linię, lub do z góry wyznaczonych osób. Rozbudowane menu głosowe (IVR - ang. Interactive Voice Response), do tej pory dostępne tylko w drogich, tradycyjnych rozwiązaniach, umożliwi dzwoniącemu połączenie się bezpośrednio z wybranym działem lub z konkretną osobą.

Główne korzyści wynikające z posiadania Wirtualnej centrali to:
obniżenie kosztów połączeń (brak opłat za połączenia wewnątrz firmy i za przekierowanie połączeń z telefonu stacjonarnego na komórkowy),
brak opłat za zakup i serwisowanie centrali,
łatwiejsza kontrola wydatków na telekomunikację - dzięki możliwości ustalania limitów i bieżącego sprawdzania stanu kont,
szybka instalacja (bez konieczności instalowania skomplikowanej infrastruktury telekomunikacyjnej),
ułatwienie kontaktu z firmą dla klientów (jeśli pracownik nie jest dostępny pod telefonem stacjonarnym, można klienta przełączyć na komórkę),
połączenie w jeden system firmy, która ma oddziały, a tym samym usprawnienie komunikacji.

Źródło tekstu: Era     

Dodaj do:
w sumie: 18
  • 0

    1. ~mirekb  2007-08-07 12:33:33  host: bku58.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ladnie pisza- prawie wszystko w standardzie i pewnie prawie za darmo ;-)drogo to kosztuje pewnie ale firmom sie oplaci

  • 0

    2. ~teleranek  2007-08-07 12:50:32  host: dpc148.neoplus.adsl.tpnet.pl

    fajna rzecz, latwa w obsludze, zero komplikacji, taka nowa usluga w kazdej szanujacej sie firmie sie przyda!

  • 0

    3. ~biru  2007-08-07 12:57:05  host: pool-0.jasien.net

    Literówki identyczne jak na gsmonline. Czyżby oba portale kopiowały z ery, która źle napisała tekst? Mam nadzieję, że właśnie dlatego...

  • 0

    4. ~mobilne 7  2007-08-07 13:08:31  host: systemy22.toya.net.pl

    Wątpię żeby to działało w 100% przez większą część roku. Szczególnie dlatego, że wprowadza to era.

  • 0

    5.  2007-08-07 13:11:12

    biru: a gdzie dokładnie widzisz te literówki?

  • 0

    6. ~skutecznie  2007-08-07 13:39:33  host: 80.50.89.6

    Nawet gdyby były literówki, nie miałoby to najmniejszego znaczenia. Przecież jest podane źródło.

  • 0

    7. ~Żeebro  2007-08-07 13:54:16  host: dpcr-202.ac.tuniv.szczecin.pl

    Ciekaw jestem o cenę

  • 0

    8. ~biru  2007-08-07 14:22:25  host: pool-0.jasien.net

    tańsza i łatwiejsza (urwane) w zarządzaniu. Różnica pomiędzy moim ulubionym serwisem telepolis a konkurencją jest następująca: u konkurencji urwanie jest pozbawione wolnej linii a u Was urwanie jest z linią wolną. Ciekaw jestem czy u Ery nie mają polonisty żeby to sprawdzać?

  • 0

    9.  2007-08-07 14:27:38

    przydaloby sie cos takiego w mojej firmie, koszt utrzymania recepcji automatyczne bedzie nizszy, a koszt tej uslugi z czasem ulegni redukcji, tym bardziej zawsze mozna podpiac pod modernizacje, oraz uzyskac jakies dotacji z ue...

  • 0

    10.  2007-08-07 14:39:33

    he,he,he opcja niezła , ciekawe jaka cena...

  • 0

    11.  2007-08-07 14:57:42

    cene pewnie bedziesz mial niedlugo podaną ale pewnie i tak bedzie niezla a opcja naprawde jest fajna i czas zaoszczedzisz sobie

  • 0

    12.  2007-08-07 19:10:10

    Strzelam 2000pln nneto :-) i jak trafilem ? ;P

  • 0

    13.  2007-08-07 19:28:34

    centralka jest niezla, nie trzeba dokladac $$$ na pozniejsza amortyzacje ani w ogole jej kupowac, dla firm jak znalazl opcja, patrzac na mozliwosci jest to dobra i orginalna oferta.

  • 0

    14. ~  2007-08-07 20:42:16  host: wap.plusgsm.pl

    http://www.era.pl/pl/indywidualni/uslugi-porady/blueconnect/bc_w _telefonie/bc_beta

  • 0

    15. ~  2007-08-07 23:21:45  host: marek1973.net.autocom.pl

    link nie dziala. Sciagneli ? Zna ktos sczegoly ?

  • 0

    16. ~cnet  2007-08-08 10:00:19  host: ptcnat.era.pl

    @szalony - przestrzeliles ;) rgds, cnet

  • 0

    17. ~cnet  2007-08-08 10:21:32  host: ptcnat.era.pl

    opis i cennik http://www.era.pl/pl/biznes/uslugi_porady/uslugi_dla_biznesu/vpa bx cnet

  • 0

    18.  2007-08-08 14:06:46

    wlasnie sprawdzalem i zapowiada sie niezle jesli chodzi o ceny tylko ciekawe czy sie przyjmie

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-233-235.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.