Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wirtualna Centralka Orange

Wirtualna Centralka Orange

sirmark 20 Sierpnia 2010 22:18

0 0

Orange wprowadził do oferty nową usługę dla firm - Wirtualna Centralka Orange. To bezprzewodowe rozwiązanie pozwala na zarządzanie swoją centralką online, za pomocą specjalnej aplikacji www.

Użytkownik sam decyduje, w jaki sposób połączenia do jego firmy mają być kierowane oraz jakie komunikaty usłyszy osoba dzwoniąca.

Aby aktywować usługę trzeba wybrać numer komórkowy lub stacjonarny, który będzie numerem głównym firmy. Po podpisaniu umowy użytkownik otrzyma login oraz hasło do aplikacji www, za pomocą której będzie mógł dowolnie konfigurować usługę. Aby idealnie dopasować centralkę do swoich potrzeb i dodatkowo korzystać z aplikacji recepcjonisty, niezbędny będzie stały dostęp do Internetu. Wybrany numer telefonu może być numerem przydzielonym z puli należącej do sieci Orange lub przeniesionym z sieci innych operatorów

W ramach oferty do wyboru są cztery plany taryfowe różniące się liczbą użytkowników włączonych do usługi (od 3 do 20) oraz wariantem podpisanej umowy. Miesięczna opłata abonamentowa składa się z opłaty za numer główny w wysokości 61 zł oraz opłaty za każdego użytkownika - 8,54 zł. Ponadto istnieje możliwość nieograniczonegozwiększenia liczby użytkowników usługi - za każdego zapłaci się 8,54 zł miesięcznie.




To o czym należy wspomnieć to fakt, że za przekierowanie połączeń na numery w sieci Orange nie są pobierane opłaty

Opłaty miesięczne:
Wirtualna Centralka 3
Wirtualna Centralka 5
Wirtualna Centralka 10
Wirtualna Centralka 20
liczba numerów użytkowników
3 numery
5 numerów
10 numerów
20 numerów
umowa na czas nieokreślony
opłata aktywacyjna
100 zł (122 zł z VAT)
abonament miesięczny
71 zł (86,62 zł z VAT)
85 zł (103,70 zł z VAT)
120 zł (146,40 zł z VAT)
190 zł (231,80 zł z VAT)
umowa na 12 miesięcy
opłata aktywacyjna
50 zł (61 zł z VAT)
abonament miesięczny
65 zł (79,30 zł z VAT)
75 zł (91,50 zł z VAT)
105 zł (128,10 zł z VAT)
155 zł (189,10 zł z VAT)
umowa na 24 miesiące
opłata aktywacyjna
1 zł (1,22 zł z VAT)
abonament miesięczny
49 zł (59,78 zł z VAT)
59 zł (71,98 zł z VAT)
89 zł (108,58 zł z VAT)
139 zł (169,58 zł z VAT)


Opłaty za przekierowanie połączenia:
Wirtualna Centralka 3
Wirtualna Centralka 5
Wirtualna Centralka 10
Wirtualna Centralka 20
na numer komórkowy Orange
bezpłatnie
na naumer komórkowy do pozostałych operatorów
1 zł (1,22 zł z VAT)
do sieci stacjonarnej, w tym na numer aktywowany w ramach usługi Ekstra Strefa Firmowa lub Orange Strefa
0,05 zł (0,06 zł z VAT)
na numer zagraniczny (połączenie międzynarodowe)
zgodnie z cennikiem usług w ofercie Optymalnej w Orange dla Firm
na numer specjalny
zgodnie z cennikiem usług w ofercie Optymalnej w Orange dla Firm


Zobacz: Regulamin usługi Wirtualna Centralka Orange (plik .pdf; 59 kB).
Zobacz: Regulamin Swiadczenia Usługi Wirtualna Centralka Orange (plik .pdf; 91 kB).
Zobacz: Cennik świadczenia usługi Wirtualna Centralka Orange (plik .pdf; 31 kB).

Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:
w sumie: 18
  • 0

    1.  2010-08-20 23:19:32

    "To o czym należy wspomnieć to fakt, że za przekserowanie połączeń" - ja zwykłem połączenia przekierowywać bo przy "przekserowaniu" są czarno białe ;-) - poprawcie.

  • 0

    2.  2010-08-20 23:21:42

    W cenniku minuta przekierowania do obcych sieci kosztuje 0,60zł a u Was wkradł się błąd ze stawką 1,00zł netto.

  • 0

    3.  2010-08-20 23:26:27

    A co ta "Centralka" ma na celu robić? Dla jakich ludzi jest skierowana?

  • 0

    4. ~ms93  2010-08-21 00:02:34  host: public-gprs42816.centertel.pl

    3: moim zdaniem to zastepuje automat, ktory mowi "wcisnij 1 zeby costam". Dziala zdalnie, nie trzeba miec centrali w firmie.

  • 0

    5. ~n  2010-08-21 00:11:15  host: public-gprs73805.centertel.pl

    3. Pewnie dla firm :) Dla zwykłych ludzi nie jest potrzebna funkcja centralki, dla firm już tak :) Pewnie chodzi o to, że jak klient zadzwoni i pracownik A akurat będzie rozmawiał to rozmowa wpadnie do pracownika B. Można też kierować rozmowy tematycznie, tak jak na "zwykłych" centralkach: księgowość, logistyka, sekretariat itd. PLAY, nie przejmuj się, człowiek cały czas się uczy :)

  • 0

    6. ~n  2010-08-21 00:17:26  host: public-gprs73805.centertel.pl

    Dla uławienia zrozumienia, wyobraź sobie, że musisz zadzwonić do Play. Masz 20 numerów, każdy od czegoś innego: zamówienia, play online, reklamacje itd itp. Łatwiej mieć jeden numer i dopiero na IVR wybrać sobie tematykę. Jak źle wybierzesz zawsze mogą Cię przełączyć. Teraz już rozumiesz cel?

  • 0

    7.  2010-08-21 00:29:24

    #1. przygotowujac tekst dwa razy poprawialem, a i tak na koniec word zrobil po swojemu :-/

  • 0

    8. ~ewqaewqa  2010-08-21 00:45:37  host: t13-03.opera-mini.net

    #7 Dlatego dziennikarz nie powinien programow typu Word, ja jakiekolwiek teksty pisze w Notatniku;) A ta centralka dziala tak jak.te stare, zwykle? Trzena na poczatku definiowac do czego dany numer i czy to tez odbywa sie online?

  • 0

    9.  2010-08-21 08:58:49

    Rozwiązanie nie głupie, zwłaszcza dla firm. Pewnie tam gdzie jest dużo telefonów może mieć to swoje zastosowanie.

  • 0

    10. ~inter  2010-08-21 11:57:19  host: chello089079254139.chello.pl

    ceny tragiczne :/ są tańsze rozwiązania, bez centralki :/

  • 0

    11. ~artug  2010-08-21 16:30:25  host: system8589175106.mtvk.pl

    10@ A tak konkretniej?

  • 0

    12. ~  2010-08-22 20:15:59  host: nat-tor1-11.aster.pl.63.73.178.in-addr.arpa

    @10 nooo tak konkretniej własnie ? wykaz sie proszę

  • 0

    13. ~nokia n900  2010-08-23 10:44:11  host: chello089072164039.chello.pl

    centralka, to takie urządzenie m.in. do dystrybucji połączeń, ale ma również inne usługi, a tu operator udostępnia jej funkcjonalność klientom bez konieczności zakupu samego urządzenia

  • 0

    14. ~rysio  2010-08-23 12:15:04  host: 212.160.172.70

    1. Przekierowania do innych sieci kosztują 60 groszy netto za minutę, w cenniku w artykule jest błąd. 2. Dla niekumatych: wirtualna centralka ma większość funkcjonalności tradycyjnej centralki telefonicznej, ale też wiele innych, których nie mają tradycyjne centralki. Tutaj jest dużo funkcjonalności zawartych w cenie. 3. Jako przykład zastosowania przychodzi mi do głowy nawet taka mała firemka z kilkoma pracownikami. Ustawia się w aplikacji odpowiednią konfigurację i zapowiedź i każdy kto zadzwoni do tej firmy będzie słyszał powitanie jakby dodzwonił się do wielkiej korporacji. To jest tylko ułamek funkcjonalności wirtualnej centralki, ale chyba nawet dla czegoś takiego warto dać te 50zł miesięcznie...

  • 0

    15. ~rysio  2010-08-23 12:19:22  host: 212.160.172.70

    aha, nie napisałem - nie trzeba mieć żadnego urządzenia, co jest chyba największą zaletą:)

  • 0

    16. ~mellow  2010-08-23 15:51:08  host: dow104.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dla firm od 50 pracowników może się opłacać, ale mniejsze firmeki nie wykorzystają funkcjonalności.

  • 0

    17. ~lepsze i tansze rozwiazanie  2010-08-23 17:22:51  host: chello089078205168.chello.pl

    to samo i to za darmo (pomijajac kupno programu) posiada IVCM Mobisophy (mobisophy.com) Minusem jest obsługa telefonow tylko z symbianem ale nic nie trzeba placic zadnych abonamentow a dziala identycznie jak ww. usluga

  • 0

    18. ~artug  2010-08-23 19:52:41  host: system8589175106.mtvk.pl

    17@ A koszt przekierowań na komórki?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-197-86.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.