DAJ CYNK

Wiosenna kampania Motoroli

sirmark

Wydarzenia

W ramach wiosennej akcji Motorola promuje telefony KRZR K1.

W ramach wiosennej akcji Motorola promuje telefony KRZR K1.

Znakiem rozpoznawczym akcji trwającej od 19 lutego do 30 marca będzie lustro, trzymane przez ubrane w jednakowe stroje pary. Przez trzy pierwsze weekendy marca będzie można je spotkać w ruchliwych punktach miast: przed galeriami handlowymi, na rynkach starych miast, przed kompleksami rozrywkowymi w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Trójmieście, Bydgoszczy, Toruniu, Szczecinie, Łodzi, Lublinie, Białymstoku, Olsztynie, Częstochowie.

Głównym elementem kampanii jest konkurs skierowany do indywidualnych użytkowników. Każdy, kto między 19 lutego a 30 marca kupi dowolny nowy model telefonu komórkowego Motoroli, będzie mógł wygrać lustrzany KRZR K1.

Wygrywa osoba, która między godziną 10.00 a 19.00, od poniedziałku do piątku najszybciej po pełnej godzinie wyśle SMS z numerem IMEI zakupionego telefonu pod numer 7037 (koszt jednego SMS-a wynosi: 61 gr brutto). Każdy dzień to 10 szans na wygraną.

Regulamin konkursu i informacje o zwycięzcach znajdą się na stronie: www.motozamoto.pl.

Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu Motorola KRZR K1 w katalogu.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Motorola