W ramach wiosennej akcji Motorola promuje telefony KRZR K1.
Znakiem rozpoznawczym akcji trwającej od 19 lutego do 30 marca będzie lustro, trzymane przez ubrane w jednakowe stroje pary. Przez trzy pierwsze weekendy marca będzie można je spotkać w ruchliwych punktach miast: przed galeriami handlowymi, na rynkach starych miast, przed kompleksami rozrywkowymi w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Trójmieście, Bydgoszczy, Toruniu, Szczecinie, Łodzi, Lublinie, Białymstoku, Olsztynie, Częstochowie.
Głównym elementem kampanii jest konkurs skierowany do indywidualnych użytkowników. Każdy, kto między 19 lutego a 30 marca kupi dowolny nowy model telefonu komórkowego Motoroli, będzie mógł wygrać lustrzany KRZR K1.
Wygrywa osoba, która między godziną 10.00 a 19.00, od poniedziałku do piątku najszybciej po pełnej godzinie wyśle SMS z numerem IMEI zakupionego telefonu pod numer 7037 (koszt jednego SMS-a wynosi: 61 gr brutto). Każdy dzień to 10 szans na wygraną.
Regulamin konkursu i informacje o zwycięzcach znajdą się na stronie: www.motozamoto.pl.
Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu Motorola KRZR K1 w katalogu.
Źródło tekstu: Motorola
Akurat kobiety używające telefonów komórkowych pod kątem ich użycia obserwowano tylko przez 10 lat.
Niestety badanie dotyczyło telefonów komórkowych a nie smartfonów czyli połączenia telefonów komórko ...
Wielka łaska pańska. Rezygnuję z ich usług.
telepolis ma obsesje na punkcie mBanku
Ukraincy w Polsce mają wszystko za darmo a Polacy muszą płacić za siebie i za cudownych gości którzy ...