Microsoft opublikował statystyki dotyczące akcji promocyjnej Smoked by Windows Phone. Najważniejszymi w nich liczbami są ponad 50 tys. oraz ponad 98%.
Zasady akcji były proste: użytkownik telefonu z systemem innym niż Windows Phone miał wykonać określone czynności szybciej niż osoba z telefonem z tym systemem. Jeśli mu się udało - otrzymywał nagrodę pieniężną (100 lub 1 tys. dolarów) lub rzeczową. Szerzej o akcji pisaliśmy m.in. w tej wiadomości.
Teraz Microsoft poinformował, że w akcji, która rozszerzona została na 36 krajów, wzięło udział łącznie ponad 51 tys. uczestników. Zaledwie 638 z nich udało się wygrać zakład co oznacza odsetek na poziomie niewiele ponad 1%.
Pozostałe liczby mówią m.in. o ponad 8 mln odsłon materiałów wideo związanych z konkursem czy ponad 100 mln osób, które kiedykolwiek miały styczność z akcją (np. czytały o niej). Oznacza to, że cała akcja odniosła sukces, co potwierdzają przedstawiciele Microsoftu.
Źródło tekstu: Microsoft, wł