Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości WiFi w McDonald's

WiFi w McDonald's

WitekT 21 Marca 2005 16:17

0 0

Polska Telefonia Cyfrowa i McDonal's Polska rozpoczynają współpracę partnerską, dzięki której w restauracjach McDonald's zostanie udostępniona usługa hot@spot sieci Era.

Umożliwi ona gościom restauracji korzystanie z bezprzewodowego dostępu do Internetu oraz sieci i poczty korporacyjnej w oparciu o technologię WLAN (amg. Wireless Local Area Network).

Docelowo zasięgiem zostaną objęte wszystkie restauracje McDonald's, w tym 100 obiektów do końca 2005 roku. Od kwietnia br. bezprzewodowy dostęp do Internetu dostępny będzie w pierwszych 10 restauracjach usytuowanych w największych miastach w Polsce.

Abonenci sieci Era mogą korzystać z bezprzewodowego dostępu do Internetu w kilku opcjach cenowych, a wszelkie opłaty z tego tytułu włączone są do miesięcznej faktury za telefon komórkowy. Pozostali goście, którzy zechcą skorzystać z Internetu w restauracjach McDonald's będą mogli opłacić usługę z góry (na zasadzie pre-paid) za pomocą karty kredytowej, bądź wykorzystać kartę-zdrapkę uprzednio nabytą w salonie firmowym sieci Era.




Wspólna propozycja McDonald's Polska i sieci Era skierowana jest do gości potrzebujących szybkiej, bezpiecznej i wygodnej komunikacji z Internetem oraz siecią korporacyjną. Ze względu na powszechność oraz otwarty charakter restauracji zapewniamy dostęp do szybkiej informacji tym, którzy najpilniej jej potrzebują, m.in. menadżerom, specjalistom różnych branż, czy przedstawicielom handlowym będącym w trakcie podróży lub podczas spotkań służbowych. Warto dodać, że McDonald’s jest pierwszą firmą w Polsce, która będzie oferować bezprzewodowy Internet na tak masową skalę – mówi Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych w McDonald’s Polska.

Wybór sieci McDonald’s na partnera PTC w udostępnieniu wspomnianej usługi nie jest przypadkowy. Restauracje McDonald's stanowią bardzo atrakcyjne miejsce dla potencjalnego użytkownika sieci WLAN, przede wszystkim dzięki korzystnej lokalizacji oraz równomiernemu rozmieszczeniu restauracji na terenie całego kraju - zarówno przy ważnych szlakach komunikacyjnych, jak również na terenie aglomeracji miejskich. Dodatkowo dla klientów biznesowych, którzy są przeważającą grupą korzystającą z tej usługi, ważnymi cechami restauracji jest dostępność parkingu oraz bezpieczeństwo wewnątrz restauracji – mówi Mariusz Malec, Dyrektor Zarządzający ds. Rynku Biznesowego PTC.

Dotychczas w Polsce uruchomionych zostało kilkaset hot-spotów, głównie w hotelach, centrach targowych i konferencyjnych oraz lotniskach. Dzięki współpracy nawiązanej między McDonald’s Polska i Polską Telefonią Cyfrową nasz kraj dołączy do 19 innych rynków, gdzie usługa ta jest dostępna w restauracjach sieci McDonald's.

Wykaz restauracji McDonald’s z udostępnioną usługą hot@spot sieci Era od kwietnia br.:
Warszawa: Al. Jerozolimskie 56 C, ul. 17 stycznia 65,
Katowice: ul. Stawowa 5,
Kraków: ul. Floriańska 55 oraz Szewska 2,
Gdańsk Wrzeszcz: ul. Partyzantów 6,
Częstochowa: Al. Wolności 4/6,
Łódź: ul. Piotrkowska 116,
Poznań: ul. Serbska 148A,
Wrocław: ul. Krakowska 6/7.

Źródło tekstu: Era, wł     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1. ~jukkos  2005-03-22 17:05:00  host: doy198.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tego własnie nam trzeba i to coraz wiecej

  • 0

    2. ~szostak  2005-03-23 17:29:00  host: dow157.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a ja mam tuż przy bloku

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-197-86.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.