Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Większe pakiety internetowe w Premium Mobile

Większe pakiety internetowe w Premium Mobile

msnet 12 Lutego 2018 15:00

3 5

premium mobile roznica jest w cenie

Od 12 lutego Premium Mobile daje swoim klientom nawet 2 razy większe pakiety internetowe.

Sieć Premium Mobile przygotowała dla klientów swoich taryf głosowych Freedom1, Freedom2 i Freedom3 uatrakcyjnioną ofertę, w której zwiększyła się wielkość pakietów internetowych:

  • Freedom1 (19,90 zł) - 10 GB, zamiast dotychczasowych 5 GB;
  • Freedom2 (24,70 zł) - 20 GB, zamiast dotychczasowych 10 GB,
  • Freedom3 (29,70 zł) - 30 GB, zamiast dotychczasowych 20 GB.

Jak podaje operator, pakiety internetu w Premium Mobile mają pełną prędkość LTE aż do wykorzystania limitu, bez żadnych sztucznych limitów w postaci ograniczania prędkości w zależności od wykorzystanej ilości danych.




Dodatkowe pakiety internetowe kosztują 2,50 zł za 1 GB oraz 6 zł za 3 GB.

Aby nie było niejasności przypominamy, że taryfy, o których jest mowa powyżej, obejmują także nielimitowane połączenia głosowe do wszystkich sieci komórkowych w Polsce oraz SMS-y. W taryfach Freedom2 i Freedom3 mamy też nielimitowane połączenia na numery stacjonarne i wiadomości MMS. Umowa jest zawierana na czas nieokreślony, więc możemy ją bez problemu w dowolnym momencie rozwiązać.

Zobacz: Regulamin promocji "Freedom bez zobowiązań V"

Źródło tekstu: Premium Mobile     

w sumie: 34
  • 0

    15. ~mno  2018-02-12 17:19:02  host: public-gprs361561.centertel.pl

    W Orange dają więcej bo min. 30GB chyba że ktoś ma większy staż to 35GB plus dochodzi co miesiąc 1GB. A za przeniesienie numeru wychodzi 50GB. Tak jest w orange free na kartę za 25zł. Nie ma chyba tylko mms w tym.

  • 0

    16. ~pabloki  2018-02-12 17:38:08  host: user-188-33-193-32.play-internet.pl

    @10 msnet ja nic nie sugerowałem, ale dobrze że dopisałeś . choć ja bym zobił tylko dopisek po pierwszym zdaniu newsa ... pakiety interneTU w taryfach głosowych.
    @11 wlo moj post 9 ułozył sie tylko w kolejności , nie odnosiłem sie do Cb tylko do ktosia który nie był wtajemniczony co to sa za taryfy i dał mi minusa zapewne myłsac że to taryfy typowo internetowe ...a to sa głosowe.

  • 0

    17. ~Premium Mobile  2018-02-12 17:54:00  host: ip-91.246.67.85.skyware.pl

    Pani Olu odnosząc się do Pani komentarza: "Szkoda że nie napiszecie całości, pierwszy rachunek przychodzi 29,7 + 29,7 + 29 zl. Naliczają aktywację 29 zl, do tego podwójny abonament, nawet jak pierwszy okres będzie miał 10 dni liczą za całość. Reklamacje odrzucili dno a nie operator." Nie możemy się z powyższym komentarzem zgodzić. Pierwszy abonament jest zawsze naliczany od daty aktywacji numeru do końca okresu rozliczeniowego, oraz abonament płatny z góry. Kolejne rachunki zawierają zawsze jeden abonament- naliczany z góry. Jeżeli proporcjonalny abonament wynosił 10 dni- to jest naliczone za 10 dni.

  • 0

    18.  2018-02-12 17:58:02

    @13 - pakiety podane w wiadomości nie dotyczą roamingu. Jak jest u nich z roamingiem? Proponuję zerknąć do cennika (ważny od dzisiaj): http://tlp.is/gd2

  • 0

    19.  2018-02-12 18:19:44

    16 - ja bez znaczenia kolejności - zażartowałem.... Ale przeprasza, ze znie zaznaczyłęm tego odpowiednim emotikonem - co na pewno komu ś tu czasem przeszkadza ;-)

  • 0

    20. ~CaIIm7 007  2018-02-12 19:00:05  host: a23-06-08.opera-mini.net

    19). wlo, ograniczaj je, bo non stop bez opamiętania je dodajesz. Czy Ty masz to ustawione jako sygnaturę, że zawsze dodaje ..?

  • -1

    21.  2018-02-12 19:03:32

    20 - jak łatwo sterowalny jesteś...

  • 0

    22. ~Herszt  2018-02-12 19:11:19  host: apn-77-112-125-160.dynamic.gprs.plus.pl

    Wolę plush. A nie jakąś firmę kschak

  • 0

    23. ~Flej  2018-02-12 19:20:36  host: cbo52.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To nic, że to działa po skansenie Plusa i roaming UE nie istnieje. Ważne, że 5zl taniej. Co za kraj...

  • 0

    24.  2018-02-12 19:20:54

    Oferta bez roamingu jest fajna dla Janusza i Grażyny. Poza tym to tylko MVNO, dziś jest ale za chwilę ZS może stwierdzić że nie ma sensu taka zabawa i będzie problem.

  • 0

    25. ~  2018-02-12 20:16:47  host: 188.146.224.155.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    17@ A jak to jest z określeniem sieć komórkowa skoro nią nie jesteście ale jedynie operatorem wirtualnym na łasce i nie łasce Plusa?

  • 0

    26. ~  2018-02-12 20:31:54  host: 89-64-13-205.dynamic.chello.pl

    @24, tak napewno, bo tylko Janusze i Grażyny nie jeżdżą na zakupy do Londynu czy Paryża. Ile znasz przypadków zaprzestania działalności operatora telko w PL, gdzie byłyby problemy?

  • 0

    27. ~  2018-02-12 20:34:28  host: 89-64-13-205.dynamic.chello.pl

    Rozumiem, że zmiana wielkości pakietu GB dokona się samoczynnie i nie jest wymagana ze strony abonenta aktywacja nowych warunków?

  • 0

    28. ~Premium Mobile  2018-02-12 21:26:03  host: ip-91.246.67.85.skyware.pl

    Aby obecni Klienci mogli cieszyć się większą ilością internetu- wystarczyć zmienić taryfę, a można to zrobić bezpłatnie po zalogowaniu się na stronie klient.premiummobile.pl i wyborze opcji Zmiana taryfy z menu po lewej stronie wybrać odpowiednią dla siebie.

  • 0

    29. ~  2018-02-12 22:21:23  host: 89-64-13-205.dynamic.chello.pl

    @28. Nie bardzo rozumiem, jaki jest sens tworzyć za każdym razem nową taryfę, kiedy można w dotychczasowej zmienić wielkość pakietu GB.

  • 0

    30. ~ozzy  2018-02-12 22:37:23  host: apn-37-248-138-66.dynamic.gprs.plus.pl

    W LajtMobile jest pakiet za 19.99 http://tlp.is/gd6 gdzie macie nielimitowane Komórkowe, stacjonarne SMS, MMS i 10Giga

  • 0

    31. ~Premium Mobile  2018-02-13 09:11:47  host: 156.67.113.42

    @29 Nie każdemu zależy na większej ilości Internetu, a posiadana ilość GB jest wystarczająca- dlatego dajemy Klientowi możliwość wyboru :)

  • 0

    32. ~Ola  2018-02-13 10:06:24  host: apn-31-0-69-128.dynamic.gprs.plus.pl

    @ 31 to gdzie mam przesłać błędna fakturę, za 10 dni mam naliczone 29,7 zl

  • 0

    33. ~Premium Mobile  2018-02-13 11:30:37  host: 156.67.113.42

    Pani Olu proszę o podanie id KL, które znajdują się w ciągu numeracji FV- jest to 5 ostatnich cyfr. Zaraz to sprawdzimy i się z Panią skontaktujemy w celu wyjaśnienia.

  • 0

    34. ~Premium Mobile  2018-02-14 10:45:07  host: 156.67.113.42

    @32 zachęcamy do przesłania faktury na adres mailowy: dok@premiummobile.pl zweryfikujemy poprawność wystawionej faktury i skontaktujemy się z Panią. Pozdrawiamy.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-183-183.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy uważasz, że smartfony z ekranami zupełnie pozbawionymi ramek to dobry kierunek rozwoju?

Vivo Apex zadebiutuje 12 czerwca

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet