Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wieczorek: Netia odeszła od outsourcingu w BOK-u [wideo]

Wieczorek: Netia odeszła od outsourcingu w BOK-u [wideo]

WitekT 1 Października 2013 13:36

7 0

Uroczyste otwarcie contact center w Bielsku-Białej, które miało miejsce kilka dni temu, było symbolicznym pożegnaniem z outsourcingiem w zakresie obsługi klientów Grupy Netia. Bielski zespół stanowi dla naszych klientów pierwszą linię wsparcia technicznego - pisze na firmowym blogu Karol Wieczorek z Netii.

Ich praca jest bardzo dobrze oceniana przez klientów i przekłada się na poprawienie i tak już wysokiego wskażnika satysfakcji.. Jak mówiła podczas uroczystości Joanna Wcisło, dyrektor departamentu obsługi klienta (to przede wszystkim za jej sprawą w całej Grupie Netia stopniowo, już całkowicie odeszliśmy w obsłudze klientów od zatrudniania firm zewnętrznych), satysfakcja pracowników jest podstawowym elementem, bez którego nie można mieć zadowolonych klientów - pisze Wieczorek.




Contact centrer w Bielsku-Białej powstało w krótkim czasie. W ciągu 6 miesięcy udało się wyremontować i uzbroić w infrastrukturę biura (dawne regionalne biuro Dialogu) i zatrudnić oraz przeszkolić prawie 140 osób. Wszystko ruszyło z początkiem sierpnia.

Zobacz: inne filmy z kategorii Wydarzenia

Źródło tekstu: Netia     

Dodaj do:

Tagi: karol wieczorek | netia

w sumie: 34
  • -1

    15.  2013-10-01 14:46:17

    Się przetestuje, się zobaczy...

  • 1

    16. ~  2013-10-01 14:54:03  host: ip-93-154-133-24.free.aero2.net.pl

    Niech jeszcze salony Dialog/Netia dostaną możliwość obsługi niektórych spraw - np. wgląd w faktury. Bo póki co albo nie mogą albo nie chcą wykonywać czynności innych niż sprzedaż usług (podpisywanie/przedłużanie umów).

  • -1

    17. ~  2013-10-01 14:58:02  host: 5.172.252.232

    Bardzo się cieszę, że Holicon nie ma roboty. Jest to firma tak wstrętna, obrzydliwa, że zbiera mnie na mdłości na samą myśl.

  • -1

    18. ~Drzewo1986  2013-10-01 15:00:27  host: v30-05.opera-mini.net

    Gratuluje firmie decyzji i życzę zmotywowanych i odpowiedzialnych pracowników. ;)

  • 1

    19. ~Maqs  2013-10-01 15:02:48  host: public96203.xdsl.centertel.pl

    Nie podniecajcie się tak zbytnio. Na stronie Netii są podane oferty pracy... Na umowę zlecenie. To już lepszy outsourcing oranżadowy z umową o pracę.

  • -1

    20. ~  2013-10-01 15:07:32  host: ip-93-154-133-24.free.aero2.net.pl

    @19: outsourcing oranżadowy z umową o pracę... na 0,25 etatu, reszta na zlecenie!

  • 1

    21.  2013-10-01 15:11:22

    Biorąc pod uwagę tempo w jakim Orange Pologne przerzucało ludzi do firm zewnętrznych mogę się założyć że teraz nie zatrudnia już ani jednego pracownika który reprezentowałby go (ją ?) w kontakcie z klientem. No chyba że Wojtek Jabczyński od czasu do czasu usiądzie na słuchawkach ROTFL.

  • 0

    22. ~.aj  2013-10-01 15:30:53  host: 195.27.14.131

    #4: Headhunterzy. Dla wiekszosci z nich w Polsce liczy sie papierek. Na szczescie siedze za granica, w swoim zawodzie, gdzie nie patrzono na papier tylko umiejetnosci praktyczne.

  • -1

    23. ~  2013-10-01 15:36:16  host: ip-93-154-218-212.free.aero2.net.pl

    Może jeszcze wprowadzą krótsze umowy na LLU/BSA?

  • 1

    24. ~Fuck Of Orange  2013-10-01 15:55:53  host: apn-77-113-3-69.dynamic.gprs.plus.pl

    "satysfakcja pracowników jest podstawowym elementem, bez którego nie można mieć zadowolonych klientów" To jest bardzo mądre i prawdziwe zdanie którego nigdy nie pojmą puste umysły kretynów z orange. Orangutan idzie dokładnie w przeciwnym kierunku, nie zatrudnia w ogóle na etat tylko werbuje coraz większą liczne pracowników na umowy śmieciowe przez wyzyskujące ich agencje typu Work Service czy Imar za 9,38 zł brutto za godzinę i wszystkim odgórnie dają umowy na pół etatu. Dzięki temu "pracownicy" zarabiają w zależności od miesiąca w granicach od 700 zł netto do maksymalnie 1150 zł netto. I to co zostało powiedziane w przytoczonym zdaniu to jest święta prawda. Pracownik którego pracodawca szmaci i wyzyskuje na każdym kroku ma głęboko w ciemnej *** abonentów takiej korporacji jaką jest orange !!!! Brawa dla Pani Wcisło i głęboki szacunek Pani Joanno. Pierwszy telekom, który traktuje pracowników jak ludzi. A nie jak w przypadku orange traktują outsorcing gorzej jak świnie jak zwykłe bydło !!!

  • -1

    25. ~brawo  2013-10-01 15:57:38  host: 77.87.73.106

    Brawo ! brawo brawo ! Tak tworzy się nową jakość ! Pozdrawiam i życzę powodzenia w realizacji celów biznesowych .

  • 1

    26. ~  2013-10-01 17:22:44  host: user-94-254-193-236.play-internet.pl

    Nie wiem po co w ogóle ludzie dzwonią do bok lepiej skipic sie na jakości uslug

  • -1

    27. ~  2013-10-01 17:36:27  host: public91126.xdsl.centertel.pl

    Mam obecnie internet Orange Freedom 6 M, pingi ok 100, 3,5 km od centrali. Czy opłaca mi się przejść na Netię LLU? Orange daje max 6 M, youtube strasznie się czasami tnie. Cenowo mniej więcej wyjdzie to samo.

  • 1

    28. ~pabloki  2013-10-01 18:01:24  host: apn-95-40-118-61.dynamic.gprs.plus.pl

    ale sztuka dla sztuki, pracowników dialogu nie chcieli lub nie mogli zwalniać grupowo to zatrudnią ich w zaadaptowanej siedzibie dawnego dialogu ale pochwalić sie zawsze można i jak to ładnie brzmi.

  • 0

    29. ~rocky  2013-10-01 20:45:46  host: 178-36-139-0.adsl.inetia.pl

    @27 Netia nie stosuje dziwnych mechanizmów "polepszających" linię, więc ping pewnie będziesz miał około 20 ms. Prędkość łącza będzie pewnie podobna, czyli bez szału. Jeśli nie masz innej opcji, bierz LLU:)

  • -1

    30. ~michalborek  2013-10-01 21:56:38  host: 87-206-77-17.dynamic.chello.pl

    Fajnie, outsourcing to zło :)

  • 1

    31. ~bax17  2013-10-02 08:27:35  host: user-94-254-211-66.play-internet.pl

    tak jakos nie do konca WIERZE w te piekne slowa, mialo byc pieknie wyjdzie jak zawsze. wielkie idee umieraja szybko...

  • -1

    32. ~dk2xxx  2013-10-02 09:43:10  host: eve57.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Holicon RIP!

  • -1

    33. ~tello  2013-10-03 00:18:48  host: abnm75.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sukcesem był outsourcing. Kolejnym sukcesem insourcing. I zawsze uśmiechnięte twarze Zarządu... Zawsze słuszne decyzje choćby wzajemnie się wykluczające.

  • 0

    34. ~Namakon  2013-10-09 14:37:10  host: 81.219.84.18

    @24 cóż w playu masz stawki 7,20/h przez pierwsze 3 miesiące, potem 8,13/h na infolinii, więc nie narzekaj xD Inna sprawa że system premiowy mają znośny więc można sobie podbić wypłatę o ~400zł, ale i tak z uwagi na takie place a nie inne ludzie mają klientelę w poważaniu :P

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-80-26-116.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.