Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wideopołączenia w TakTaku i Heyah

Wideopołączenia w TakTaku i Heyah

WitekT 3 Października 2007 10:30

0 0
Od 3. października w TakTaku i Heyah dostępne będą oficjalnie wideopołączenia.

Cena wideopołączenia będzie taka sama, jak połączenia głosowego. Usługa nie wymaga konfiguracji telefonu, ale potrzebna będzie jej aktywacja.


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 41
  • 0

    22. ~JA  2007-10-03 13:17:38  host: apn-101-31.gprsbal.plusgsm.pl

    mam heyah i tel 3g nokia 6280 odbiorca tez ten model ale mam info poloczenie wideo niedostepne..pomocy!

  • 0

    23. ~  2007-10-03 13:21:21  host: apn-101-31.gprsbal.plusgsm.pl

    ustawione oba tel na umts ale nadal info nieudalo sie nawiazac wideo rozmowy..

  • 0

    24. ~JA  2007-10-03 13:28:32  host: apn-101-31.gprsbal.plusgsm.pl

    A JAK TA USLUGE AKTYWOWAC??

  • 0

    25. ~delong  2007-10-03 13:31:38  host: cxw190.internetdsl.tpnet.pl

    aktywowałem przez iboa....ale nie mam jak sprawdzić bo nikt ze znajomych nie ma telefonu aby video poszło

  • 0

    26.  2007-10-03 13:32:25

    Można też zadzwonić na 9797 i potem 1 a następnie6 i 2

  • 0

    27.  2007-10-03 13:32:49

    @18 troche zle z twoja dedukcja szerloku. w orange wideo rozmowy sa juz od dluzszego czasu. date 1 wrzesnia podales z regulaminu ze strony orange.pl a tych regulaminow to juz bylo chyba ze trzy..(i dodatkowo jeszcze usluga w wersji testowej,ktora rowniez byla dostepna) poza tym same WR to nic wspanialego. jakos nie przekonaly mnie do siebie.

  • 0

    28. ~Lukasz  2007-10-03 13:33:17  host: wodnik.brzezno.gda.pl

    zadzwoń se na chwilkę pod 790200200 to jest wideo poczta w play :) zobaczysz jak działają wideo rozmowy

  • 0

    29. ~mirekb  2007-10-03 13:45:01  host: bma32.neoplus.adsl.tpnet.pl

    end nał for samfing kamplitly difrent: maly krok do powolnej likwidacji nowego popa-zniknąl z www regulamin uzupelniania punktami profit pakietu masz gadane ale jeszcze sie da uzupelnic.pewnie z dniem 3 listopada zakoncza sie w orange popie wielkie pakiety i zacznie sie mała lipa;-)

  • 0

    30. ~  2007-10-03 13:50:47  host: tor.csclub.uwaterloo.ca

    no to moze juz dzisiaj zadzwonicie sobie na TT lub heyah i tez sobie to wyprobojecie i zobaczycie jak wyglada ta usługa :)

  • 0

    31.  2007-10-03 13:54:52

    @27: Wideo rozmowy w Orange są dostępne dopiero od 30.03.2006 i nie były one dostępne dla klientów pre-paid. Dopiero od bardzo niedawna Orange udostępnia wideo rozmowy dosłownie wszystkim (posiadającym USIM od 14.11.2006, posiadacze zwykłego SIM musieli jeszcze trochę poczekać ale nie znalazłem kiedy Orange wreszcie udostępniło to wszystkim, niezależnie od posiadanej karty ale było to dość niedawno). Teraz są już to dokładne dane. Nie zmienia to faktu że Orange zrobiło to na dłuuugo po odpaleniu komercyjnego swojej sieci 3G.

  • 0

    32. ~issa  2007-10-03 14:54:41  host: inet20909na-2.eranet.pl

    Próba połączenia Heyah - Heyah , "sieć lub telefon odbiorcy nie obsługuje połączeń wideo" , na oby dwóch numerach odpalone video rozmowy przez Self Care... Jeszcze chyba coś nie gra jak powinno.

  • 0

    33. ~aria  2007-10-03 15:04:44  host: dpd87.neoplus.adsl.tpnet.pl

    przeciez, to z wlasnego zrodla Witka! trzeba troche przecekac, dzis weczorem lub jutro rano juz powinno dzialac

  • 0

    34. ~  2007-10-03 15:09:30  host: hera.tvtom.pl

    U mnie chyba działa, po zatwierdzeniu usługi w itak taku dostałem smsa z potwierdzeniem włączenia usługi.

  • 0

    35. ~aria  2007-10-03 15:20:59  host: dpd87.neoplus.adsl.tpnet.pl

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=9531

  • 0

    36. ~test  2007-10-03 15:23:32  host: 212.160.172.70

    Uwaga ! do osób które uaktywniły usługe a nie mogą z niej korzystać - oba telefony musza miec uaktywniona usługe i muszą być w zasięgu UMTS (tel musi obsługiwac umts-a) Moze to oczywiste , ale zdarza sie ze o takich własnie podstawowych rzeczach zapominamy :)

  • 0

    37. ~  2007-10-03 17:41:33  host: p04-04.opera-mini.net

    nick: v net Radze sprawdzic w ustawieniach sieci czy przypadkiem nie jest wlaczony tryb tylko gsm

  • 0

    38. ~Magic  2007-10-03 18:08:23  host: abun242.neoplus.adsl.tpnet.pl

    U mnie wideorozmowy działają, fona mam w heyah.

  • 0

    39. ~z  2007-10-03 21:05:18  host: edx83.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nareszcie, mi WR pasują jak ulał tylko, że będzie się to wiązało z zakupem 2 nowych komórek :)

  • 0

    40. ~opiumka  2007-10-05 13:41:15  host: dqa27.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zgadza sie ja mam tak tak i teraz tez sie wybieram po nowy telefonik, bardzo fajna usługa ciekawe czy sie w nia wkrece, zwłaszcza ze koszty sa takie jak za normalna gadke.

  • 0

    41. ~heyah  2010-01-15 22:34:56  host: bsx175.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam tela w heyah powiedziano mi że mam zadzwonin na numer nie pamiętam w tej chwili jaki był po chwli na ekranie pojawił się komunikat "wideorzmowy dostępne tylko dla abonentów heyah nie możesz aktywować wybranej usługi" czy jakoś tak moje pytanie co mogę zrobić? proszę o szybką odpowiedż (jestem abonentem heyah mix 30/1 rok) telefon to nokia 6600i slide

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-166-68.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.