Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wesprzyj nas, a my usuniemy Ci reklamy i damy nowe funkcje!

Wesprzyj nas, a my usuniemy Ci reklamy i damy nowe funkcje!

WitekT 17 Stycznia 2013 17:06

30 18

Podobają Ci się rzeczy, które robimy? Uważasz naszą pracę za wartościową? Przeszkadzają Ci reklamy? Chcesz korzystać z dodatkowych funkcji? Wykup Konto Premium! W ten sposób nas wesprzesz, a my w zamian usuniemy Ci wszystkie reklamy na stronie.

Pół piwa w pubie w warszawskim pubie, dwa piwa z Biedronki, jedna trzecia biletu do kina, ale przede wszystkim dużo mniej niż miesięczna prenumerata dziennika czy tygodnika. 5 zł szybkim przelewem i kartą lub trochę ponad 10 zł SMS-em premium (połowę z tego pobiera operator). Ta nieduża kwota spowoduje, że przez 30 dni posiadacz Konta Premium nie zobaczy żadnych reklam (usuwamy także kody Gemiusa czy Google), ale jednocześnie wesprze nasz rozwój, wprowadzenie nowych funkcji oraz tworzenie jeszcze większej ilości wartościowych i unikalnych treści.

Użytkownicy Konta Premium, oprócz usuniętych reklam, mogą także:
  • korzystać z funkcji Schowek, w ramach której mogą zapisywać ciekawe wiadomości, artykuły i telefony w swoim panelu, aby dostęp do nich mieć zawsze pod ręką,
  • porównywać naraz 4, a nie tylko 3 telefony z katalogu,
  • jeżeli chcą, mogą wyróżniać się żółtym kolorem nicka i gwiazdką w komentarzach.
W przyszłości planujemy udostępnić więcej usług dostępnych tylko dla użytkowników, którzy nas wspierają i wykupią Konto Premium.




Co zrobić, aby wykupić Konto Premium? Wystarczy się zalogować, a potem przejść do zakładki Konto Premium bez reklam.

Uprzedzając pytania, w nadchodzących tygodniach planujemy udostępnić także dłuższe niż 30-dniowe opcje Konta Premium.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 168
  • 1

    152.  2013-01-18 13:28:38

    @150 - wiesz, ja nie mówię że zmiana jest idealna, stary wygląd był fajny i miał w sobie pewną tradycję ;) Ale z drugiej strony trzeba iść do przodu, skoro Telepolis uznał że trzeba coś zmienić, to fajnie, widać że się starają. A ja sądzę że się przyzwyczaimy do tego niedługo, to jak zawsze kwestia czasu. Także nie ma co narzekać. A interfejs metro (Windows 8)? Tak samo nie każdy lubi. Mnie się podoba, wiec może i ze stroną łatwiej mi się oswoić ;)

  • -1

    153.  2013-01-18 14:27:15

    Dalej nie działa SMS premium i szczerze mówiąc, szkoda mi już strzępić o to język.

  • 1

    154.  2013-01-18 14:55:44

    Strona bardzo ładnie wygląda przyzwyczaiłem się szybko, trzeba tylko poprawić dział taryf, bo wiele ofert, a nawet sieci nie istnieje, jeszcze tylko forum i wszystko będzie grać :) 4 kafelki z najważniejszym info na głównej w 100% wystarczą, strona dostała kopa, działa szybko jest tak samo intuicyjna jak wcześniejsza, bardzo mi się podoba dział z telefonami.

  • -1

    155. ~r  2013-01-18 15:48:19  host: public-gprs678706.centertel.pl

    Strona mobilna z reklamami tragiczna. Wick lata po całym ekranie i trzeba cudu by trafić w iksa. Za taki Fun to dziękuję.

  • -1

    156.  2013-01-18 16:26:33

    Kasa wydana brak rezultatów. mobilna strona nie działa......

  • 2

    157.  2013-01-18 16:31:09

    ChunkyCiechanów: strona mobilna to kwestia naprawdę kilku dni... Nie możemy jej podłączyć, dopóki nie uporamy się z błędami w "dużym" serwisie. Przepraszam Cię za tę niedogodność i proszę o chwilę cierpliwości.

  • 1

    158.  2013-01-18 16:36:42

    Witku, prośba. Jak włączam stronę, to jestem wylogowany. Chociaż dziś już kilka razy się logowałem. Kiedyś mnie zapamiętywało bez problemu :( Druga kwestia, wchodzę na stronę, później wiadomości i jakiś news. Okazuje się że się muszę zalogować. Loguje się i wskakuje automatycznie na moje konto. Czy może po takim logowaniu pozostać na newsie którego czytam?

  • 2

    159.  2013-01-18 16:43:49

    wiklef: "zapamiętywanie" logowania bedzie wdrożone wraz z jedną najbliższych serii poprawek. Co do logowania - górne prowadzi Cię do panelu, ale jak się zalogujesz z boksu z komentarzem, to zostaniesz w wiadomości. :-)

  • 1

    160.  2013-01-18 16:55:40

    czy zastanawialiście się kiedyś czemu ludzie blokują reklamy (w tym ja)? bo są w 99% tak upierdliwe, że nie da się spokojnie przeglądać zawartości bo z boku miga jakaś "odpustowa" reklama a kolejna nachodzi na treść i trzeba szukać przycisku zamknij. Gdy reklamy są nie inwazyjne- czyli żadne ruchome a TYLKO statyczne to wtedy w niczym nie przeszkadzają i można wyłączyć na danej stronie reklamy i nie potrzeba za to płacić bo utrzymają Was reklamy. Ale odpustowym, rozpraszającym, flashowym reklamom mówię stanowcze nie i nie zapłacę za ich wyłączenie skoro mogę to zrobić wtyczką w przeglądarce... a reszta oferty premium.... eee bez komentarza....

  • 0

    161.  2013-01-18 17:00:15

    sorry, że komentarz pod komentarzem ale pod operą z wyłączonym jak i włączonym blokerem reklam nie działa przycisk porównaj telefony- dodałem 3 htc ale "przejdź do porównania" jest nie aktywny....

  • 0

    162.  2013-01-18 18:10:48

    Chciałem dodać mój pierwszy telefon, ale nie ma go w bazie - Ericsson GA628 :-(

  • 0

    163.  2013-01-19 16:39:17

    jeśli chcecie być konkurencyjni w stosunku do pewnego serwisu z gsm w nazwie, i chcecie by czytelnicy realnie z waszej porównywarki korzystali, to powinniście dać możliwość porównywania 5 telefonów + 4 w standardzie, bo 4 to konkurencja bez żadnego "ale" umożliwia...

  • 0

    164.  2013-01-20 15:16:31

    Hmm, proszę o pomoc, gdzie znajdę zakladkę konto premium?

  • 0

    165.  2013-01-20 15:21:03

    Ruben: kliknij swój nick w prawym, górnym rogu strony (w nagłówku serwisu). Dalej już sobie poradzisz. :-)

  • 0

    166.  2013-01-20 15:28:30

    Witek, i wszystko jasne ;) thx

  • 0

    167. ~Timi  2013-01-21 23:11:34  host: 093105103011.pila.vectranet.pl

    Może pierw poprawki a potem opłaty? kto to zaplanował? trzeba dać ludziom produkt,ulepszyć go, uzależnić ich od tego, a potem dopiero wprowadzić opłaty. niech ludzie potestują wersje premium

  • 0

    168.  2013-01-22 10:29:56

    Witku witaj :-) to ja dawny olek_skype bo nie udało mi się zalogować na stary nick. Do meritum - zmiana świetna, jeszcze uczę się nawigować po stronce;-) ale idea jest trafna , pozdrawiam:-)

  • 0

    169. ~Borsuk  2013-01-26 11:34:45  host: 89-73-23-182.dynamic.chello.pl

    Dzien dobry, sledze Telepolis od kilku lat (prawie codziennie), poniewaz jednak raczej pozostaje czytelnikiem biernym niz czynnym takze nie mialem potrzeby korzystania z konta choc jak pojawila sie opcja newslettera to z niej skorzystalem, jednakze takie konto zalozylem dwukrotnie. Dwukrotnie moje konto usunieto. Poniewaz pojawila sie opcja premium - pomyslalem - czemu nie, lubie portal, wykonujecie dobra robote, nigdy nie probowaliscie nachalnie wyciagac kasy i juz nawet nie chodzi tu o brak reklam sa oczywiscie denerwujace ale da sie przezyc, bardziej obawiam sie ze znow za jakis czas mi konto zniknie bo nie bede sie na nie logowal. Zaznaczam ze unikam opcji typu automatyczne logowanie. W zwiazku z tym pytanie o zasady jakimi kierujecie sie czyszczac baze kont? Co do nowej wersji portalu to jestem na etapie przyzwyczajania sie (ciagle) ale moje odczucia sa racze pozytywne. Pozdrawiam i zycze dalszych sukcesow.

  • 0

    170.  2013-01-26 11:40:35

    Borsuk: jeżeli chodzi o newsletter - nie usuwaliśmy żadnych adresów. Podeślij na redakcja@telepolis.pl maila, z którego się zapisywałeś, to przyjrzymy się sprawie. Jeżeli chodzi o konto w serwisie, to usuwaliśmy takie, które nic nie napisały na forum i od pół roku się nie logowały - żeby nieużywane konta nie zajmowały nicków. Teraz już usuwać nie zamierzamy, więc spokojnie się zapisuj. :-)

  • 0

    171. ~Borsuk  2013-01-26 12:11:12  host: 89-73-23-182.dynamic.chello.pl

    Wyrazilem sie nieprecyzyjnie. Chodzilo mi o konto w serwisie. Newslettera dostaje bez przeszkod. Ale podoba mi sie ze nie bedziecie juz usuwac. Pzdr

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-96-196.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy odporny na zachlapanie smartfon do 1200 zł to:

10 najlepszych smartfonów z odpornością na zachlapanie do 1200 zł (lipiec 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet