Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wejście smoczka

Wejście smoczka

WitekT 10 Stycznia 2006 09:57

0 0

smoczekNa początku stycznia ruszyła druga odsłona kampanii Heyah Zdrabniamy. Kampania prezentuje ofertę marki, informując o nowej stawce za połączenia poza sieć.

Widzowie ogólnopolskich stacji telewizyjnych mogą już obejrzeć nowy, 30-sekundowy film reklamowy zatytułowany Wejście smoczka, który tematyką i stylem nawiązuje do pierwszego spotu.

Na dużym ekranie ten sam obraz obejrzą goście kin wielosalowych. Outdoor również zyskał nowy layout, na którym można rozpoznać jednego z bohaterów nowego spotu reklamowego. W mediach drukowanych nową kreację można zobaczyć w tytułach skierowanych do młodego odbiorcy. Na liście znalazły się tygodniki, magazyny młodzieżowe, motoryzacyjne, hobbystyczne i lifestylowe.




Ogólnopolskiej kampanii towarzyszy także aktywność w Internecie głównie na serwisach popularnych wśród młodzieży - witryny poświęcone tematyce telefonii komórkowej, lifestylowej oraz na komunikatorach.

Kreacją kampanii zajęła się agencja G7, kreacją internetową agencja Engine, planowaniem i zakupem mediów Optimum Media OMD.

Źródło tekstu: Media Run     

Dodaj do:
w sumie: 10
  • 0

    1.  2006-01-10 11:11:57

    Heyah proste zasady a reklamy ciekawe...choć Mumio w Plusie niepowtarzalne, tym bardziej że wymyslane przez kabareciarzy na ''żywca''-wiadomo chlopaki ze Sląska

  • 0

    2. ~Paweł  2006-01-10 11:31:57  host: bol246.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nikt nigdy w telekomunikacji nie zrobil lepszej reklamy niz HEYAH. Gratuluje!

  • 0

    3.  2006-01-10 12:01:46

    Mumio jest 100x lepsze :D

  • 0

    4.  2006-01-10 12:48:47

    Te reklamy sa niezwykle oryginalne ale zgodze sie nic nie przebije Mumio :)

  • 0

    5.  2006-01-10 13:55:52

    dla mnie Mumio juz sie wypalil...ostatnio ich reklamy mnie juz nie smiesza, za to heyah jest genialna!

  • 0

    6. ~Cino  2006-01-10 14:38:15  host: acw214.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a zauważyłeś może podobienstwo do Sin City?:>

  • 0

    7. ~ja  2006-01-10 15:02:02  host: dos54.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mumio sie kończyło niestety. Natomiasy ze zdziwieniem widzem, że heyah coraz lepszą ma forme :)

  • 0

    8. ~r  2006-01-14 16:00:44  host: 210-tar-2.acn.waw.pl

    mumio nie jest lepsze tylko jest inne :> mi tam o wiele bardziej podoba się heyah

  • 0

    9. ~p  2006-01-21 16:32:56  host: nat16.netburg.pl

    Jak dla mnie te rekalmy są zbyt drastyczne. Ciekawe tylko kiedy pomyślą o obniżeniu kosztów w sieci, bo teraz to mają najwyższe ceny połączeń.

  • 0

    10. ~grzes  2006-01-22 13:09:03  host: 81-219-215-194.futuro.kielce.msk.pl

    ciekawe czy zmienia rekleme jak era wprowdzi TT za 59gr (juz jutro :D)...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-166-0.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.