Na początku stycznia ruszyła druga odsłona kampanii Heyah Zdrabniamy. Kampania prezentuje ofertę marki, informując o nowej stawce za połączenia poza sieć.
Widzowie ogólnopolskich stacji telewizyjnych mogą już obejrzeć nowy, 30-sekundowy film reklamowy zatytułowany Wejście smoczka, który tematyką i stylem nawiązuje do pierwszego spotu.
Na dużym ekranie ten sam obraz obejrzą goście kin wielosalowych. Outdoor również zyskał nowy layout, na którym można rozpoznać jednego z bohaterów nowego spotu reklamowego. W mediach drukowanych nową kreację można zobaczyć w tytułach skierowanych do młodego odbiorcy. Na liście znalazły się tygodniki, magazyny młodzieżowe, motoryzacyjne, hobbystyczne i lifestylowe.
Ogólnopolskiej kampanii towarzyszy także aktywność w Internecie głównie na serwisach popularnych wśród młodzieży - witryny poświęcone tematyce telefonii komórkowej, lifestylowej oraz na komunikatorach.
Kreacją kampanii zajęła się agencja G7, kreacją internetową agencja Engine, planowaniem i zakupem mediów Optimum Media OMD.
Źródło tekstu: Media Run