Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Weekend z gratisem w mBank mobile

Weekend z gratisem w mBank mobile

sirmark 25 Września 2008 16:45

0 0
mBank mobile w ostatni weekend września proponuje dodatkowo 10% gratis do zasileń w kwocie od 40 do 500 zł.

Klienci mBank mobile od 26 do 28 września mogą korzystać z promocji, dzięki której zyskują dodatkowe 10% doładowania. Bonus można wykorzystać na wszystkie usługi oferowane przez mBank mobile, a z promocji można skorzystać wielokrotnie - każde zasilenie konta będzie premiowane.


Źródło tekstu: mBank mobile     

Dodaj do:
w sumie: 17
  • 0

    1. ~hmm  2008-09-25 17:06:57  host: beb23.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dlaczego na stronie telepolis brak jest informacji o warii internetowego biura obsługi w ERZE? Już od wtorku są problemy z zalogowaniem a jeżeli to się uda to niektóre usługi nie działają! Wczoraj był komunikat na stronie Ery i mieli to zrobić dzisiaj do godziny 10 ale oczywiście dalej nie działa !!

  • 0

    2. ~  2008-09-25 19:38:02  host: bez97.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W związku z pracami nad ulepszeniem systemu obsługującego Internetowe Biuro Obsługi Klienta wstrzymany został dostęp do systemu dla wszystkich użytkowników PTC Era. Prace rozpoczęte w dniu 24 września zostaną zakończone 26 września. Zapraszamy Klientów do logowania w systemie i-BOA 26 września od godziny 10.00. Przepraszamy za niedostępność usług i prosimy o kontakt z i-BOA zgodnie z komunikatem. Problemy z i-BOA są już od wtorku ale to szczegół

  • 0

    3. ~jojo  2008-09-25 20:00:04  host: eed235.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co oni w Erze tak tam drążą i drążą!?

  • 0

    4. ~seba  2008-09-25 20:04:35  host: gate.krotoszyn.kaskada.net

    3- zmieniają logo na t-mobile ???

  • 0

    5. ~jojo  2008-09-25 20:27:16  host: eed235.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Być może seba. Jednak coś nie chce mi się w to wierzyć. Gdyby miało w końcu dojść do oficjalnego rebrandingu, to wydaje mi się, że tak jak w przypadku Idea -> Orange - najpierw na kilka/naście dni przed faktem byłaby informacja na wszystkich portalach telekomunikacyjnych. Oczywiście mogę się mylić.

  • 0

    6. ~jojo  2008-09-25 20:36:44  host: eed235.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale o co właściwie chodzi? Ja przed chwilą zalogowałem się bez problemu do i-boa TT na swoje konto i właśnie je przeglądam...

  • 0

    7.  2008-09-25 22:05:08

    Znajomy ostatnio próbował doładować konto przez 9898 i nie dawało rady. Coś chyba jednak mieszają. Era wprowadza zapewne nową jakość, hehe.

  • 0

    8. ~jojo  2008-09-25 22:22:53  host: bfb118.neoplus.adsl.tpnet.pl

    spróbuj to samo zrobić w abonamencie :) przecież gość skopiował oryginalny komunikat ze strony ery a ty oczywiście go nie zauważyłeś lub nie przeczytałeś

  • 0

    9. ~kwistas  2008-09-25 22:23:48  host: w3cache.wignet.pl

    #r to twój znajomy nie umie czytać? na karcie doładowującej jest jasno napisane ze doładowuje się przez kod :P 9898 jest zacofany nie wiem po co trzymają ten numer.

  • 0

    10. ~  2008-09-25 22:26:03  host: w3cache.wignet.pl

    Gorzej im idzie z BOA niż w pomarańczy. :P

  • 0

    11. ~jojo  2008-09-25 22:44:05  host: eed235.neoplus.adsl.tpnet.pl

    8 - przecież nie napisałem, że w i-boa abonamentowym jest wszystko ok. Nie posiadam abonamentu, więc nie wiem. Dlatego też całkiem poważnie pytam o co właściwie chodzi. Jeżeli chodzi o komunikat - nie twierdzę, że takowy nie istnieje - być może faktycznie nie zauważyłem. ;-)

  • 0

    12. ~jojo  2008-09-25 22:48:57  host: eed235.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kwistas (9) - fakt powinni zlikwidować całkowicie 9898, a możliwość doładowania wprowadzić pod 9797 - jak też zresztą zrobili z możliwością sprawdzenia stanu konta (teraz pod 9797 można dokładniej to zrobić ponieważ system informuje również o pozostałych pakietach, jeżeli są aktywne, a nie tylko o tym 29 gr/7 gr - tak jak pod 9898). Tyle, że jak na razie, to jeżeli masz puste konto lub nieaktywne wychodzące, to nie dodzwonisz się pod 9797, a pod 9898 tak - chociażby po to, żeby doładować konto. Mogliby to zmienić za dużo tych numerów. ;-)

  • 0

    13. ~komunikat  2008-09-25 23:09:22  host: bfb118.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W związku z pracami nad ulepszeniem systemu obsługującego Internetowe Biuro Obsługi Klienta wstrzymany został dostęp do systemu dla wszystkich użytkowników PTC Era. Prace rozpoczęte w dniu 24 września zostaną zakończone 26 września. Zapraszamy Klientów do logowania w systemie i-BOA 26 września od godziny 10.00. Przepraszamy za niedostępność usług i prosimy o kontakt z i-BOA zgodnie z komunikatem.

  • 0

    14.  2008-09-25 23:24:08

    @jojo - nie trzeba się nigdzie logować, żeby zobaczyć ten komunikat. Jest on na stronie i-boa Ery. Jednak dla TakTaka wszystko działa. Nie wiem z czym związane są te prace modernizacyjne, ale trwają już bardzo długo, a Telepolis jakoś o tym dziwnie milczy.

  • 0

    15. ~hmm  2008-09-26 00:18:51  host: bfp229.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Telepolis ostatnio niespecjalnie chce informować o kłopotach ery (regulamin, itp, i-boa)

  • 0

    16. ~derdak  2008-09-26 09:24:33  host: dqd216.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Myślę , że chodzi o wprowadzenie platformy CEM która ma umożliwić bardziej indywidualną i kompleksową obsługe klienta, to 1 tego typu rozwiązanie w Europie Centralnej, pisano o tym kilka/kilkanaście dni temu również na telepolis

  • 0

    17.  2008-09-26 10:01:57

    hmm. to nie jest tak, ze nie chce.. staramy sie sprawdzac cos sie dzieje, jak bardzo jest to uciazliwe i ile osob dotyka. Ale przeciez ciezko pisac o tym, ze np. na 1 godzine wysiadl jakis system, albo iboa, albo ze pare BTS-ow w jakims rejonie siadlo na chwile. inna sprawa ze u wszystkich ciagle cos nie dziala, nie tylko w Erze.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-44-105.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.