Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości We wrześniu zaproszenie do inwestorów zainteresowanych Polkomtelem

We wrześniu zaproszenie do inwestorów zainteresowanych Polkomtelem

WitekT 21 Lipca 2010 21:16

0 0

Polscy akcjonariusze Polkomtela planują wystosować we wrześniu zaproszenie do inwestorów zainteresowanych przejęciem posiadanego przez nich pakietu 75,5% akcji operatora - poinformował Tomasz Zadroga, prezes jednego z akcjonariuszy spółki (PGE), cytowany przez ISB.

Prezes nie podał żadnych szczegółów dotyczących harmonogramu negocjacji. Pod koniec maja Zadroga powiedział, że do PGE (która ma 21,85% operatora) nadeszły już pierwsze wstępne oferty zakupu.




Wartość polskiego operatora ocenia się na 16 mld zł. Według wcześniejszych wypowiedzi polskich akcjonariuszy, transakcja może zostać sfinalizowana na przełomie roku. Wśród zainteresowanych przejęciem, wymienia się trzy fundusze inwestycyjne i egipski Orascom Telecom.

Źródło tekstu: ISB     

Dodaj do:
w sumie: 24
  • 0

    6. ~xxx  2010-07-21 21:55:56  host: apn-77-114-176-100.dynamic.gprs.plus.pl

    1- im mniej panstwa w biznesie tym lepiej. poza tym spolki placa podatki - od nieruchomosci, dochodwe, vat etc etc...

  • 0

    7. ~zzz  2010-07-21 22:09:58  host: 77-254-65-125.adsl.inetia.pl

    do 1 - po pierwsze im mniej państwa i kolesiostwa w Polkomtelu tym lepiej dla tej spółki i ich klientów, po drugie środki uzyskane ze sprzedaży udziałowcy będą mogli wykorzystać na działaność w swoich sektorach, chciaz znajac życie zwiazkowcy w takim KGHM będą chceili podwyżki. Mam nadzieję, że zarząd się nie ugnie. Mamy też już na szczęście inny rząd, więc szanse na polityczne inwestycje/marnotrastwo w np. takim Orlenie - inwestycja na Litwie jest mniejsza.

  • 0

    8. ~Mamrot  2010-07-21 22:20:52  host: drn244.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Słyszałem, że Vodafone nie jest zainteresowany Plusem, więc niech odda udziały, to znaczy sprzeda innej czołowej firmie ,np. Telefonice, O2 czy Three i wsio. Będzie wtedy taka czwórka operatorów infrastrukturalnych- Orange, Era, Play i np. O2 (jeśli ją stać na Plusa).

  • 0

    9. ~ala  2010-07-21 22:32:22  host: 93-181-162-129.as.kn.pl

    najlepsze "jaja" by były, jak by PLAY dostał z china bank kasę na przejęcie PLUSA - teoria, ale jaja by były :)

  • 0

    10.  2010-07-21 22:41:22

    Na takie przejecie nie wystarcza tylko pieniadze..

  • 0

    11. ~ala  2010-07-21 22:58:52  host: 93-181-162-129.as.kn.pl

    10. wiem zgoda urzędów itd... ale play+plus nie był by monopolem :)

  • 0

    12.  2010-07-22 00:41:40

    Podejrzewam, ze jednak Vodafone kupi te udzialy, a jezeli nie to wyjdzie z tego interesu. Wyjatek stanowiloby przejecie na krotki okres przez fundusze finanasowe i wtedy mogliby poczekac 2-3 lata i odkupic od nich te 75%.

  • 0

    13. ~  2010-07-22 00:47:14  host: t15-12.opera-mini.net

    nowy rzecznik plusa sie popisze?plus i play nigdy nie beda razem.osobno lepiej-uke,uokik..mnie vystarcza ze kolo z vodafone zajmuje sie siecia w plusie.to powazny argument.ktos wezmie duzo kwitu za plusa.mirekb

  • 0

    14.  2010-07-22 01:33:16

    @ala Nie po to wprowadzono na rynek 4 gracza, ktory mial zwiekszyc konkurencyjnosc, by teraz z tego rezygnowac:) To w koncu dla naszego dobra :D

  • 0

    15. ~gość z plusa  2010-07-22 01:44:56  host: anonymizer5.torservers.net

    W plusie coraz gorzej się pracuje, robi się horror. Na sczególną uwagę "zasługują" nowe standardy jakości tzw Mystery Shopper, czyli komuś kto udaje klienta i bada czy zadaje sie pytania po kolei i wedlug formułki którą wymyślił ktoś w Polkomtelu. Pytania te nalezy zadawać każdemu, dodtakowo w tej kolejności w jakiej są podane, inaczej nie zostanie to zaliczone. Przecietny klient reaguje na podobne zestawy pytań zdenerwowaniem, zdarza się że klienci przerywają pracownikom będąc zirytowani faktem w ich oczach ankiety. Standardy są oczywiscie potrzebne, ale takie normalne. W lutym byliśmy na kursie doszkolajacym organizowanym przez polkomtel, uczono nas zeby dostosowywac sie do klienta, jak ktos lubi duzo gadac to z nim pogadac, jak ksto chce sprawe zalatwic szybko to mu sprawnie i szybko sprzedac, nie dyskutujac za duzo itp. Spytalismy koordynatora z polkomtela jak to sie ma do standartow mystery shopper, ze co innego nas polkomtel uczy na szkoleniu a co innego sie wymaga, szkoleniowiec tylko sie usmiechnął i powiedzial ze nie chce tego komentować:) Najgorsze jest to w tym, ze zaczynamy sie bac klientow, nie myslimy o tym zeby sprzedac, tylko zeby wszystkie pytania zadac i to po kolei, gdyz to moze byc audyt.. Sresujące jest również jak klient zada pytanie niejako od konca, wtedy mamy nastepny stres, ze jak skierowac rozmowe tak zeby moc zadawac pytania po kolei tak jak wymaga tego plus. Jeśli będziemy zbyt często dzwonić do działu wsparcia, czy przyjmować za dużo reklamacji i rezygnacji, również mają być wyciągane konsekwencje finansowe. To jest po prostu chore, ktos w plusie upadl i to mocno na glowe. Rozmawialismy z ludzmi z innych punktow, kazdy ma powoli dosc. Za zepsuty audyt są zabierane premie, pieniądze dla punktów, pracownicy są straszeni zwolnieniami. Nie liczy się sprzedaż, czy ktos jest dobrym sprzedawcą czy złym, najważniejsze są standardy.

  • 0

    16. ~xyz  2010-07-22 06:15:25  host: 94.254.209.3

    @ 15 - to sa korporacje. Niestety kazda korporacja ma w 4 literach pracownikow.. Wiedza, ze moga na to sobie pozwolic gdyz branie na takie stanowiska i tak bedzie. Niech sami wejda w takie miejsce i popracuja z miesiac aby choc czesciowo zobaczyc jak to jest. Oczywiscie bez ulg bo VIP.

  • 0

    17. ~Marecki  2010-07-22 09:11:50  host: 11-pra-28.acn.waw.pl

    niestety muszę tylko potwierdzić słowa "gościa z Plusa". Pracownicy punktów jak również handlowcy są tylko cyferkami w całym systemie. Jest SFID a jutro już go może nie być - pozdrawiam wszystkich walczących w Plusie

  • 0

    18. ~Poll  2010-07-22 09:38:12  host: tr1-97.netfala.pl

    @15 Czytam i oczom nie wierze.Powariowali w Plusie a Wam , pracującym tam serdecznie współczuje. Już wiem, że do Plusawego salonu nie wejdę nawet jeśli Play mi nawali. Nie lubię gadatliwych sprzedawców a przerwać im nie będę potrafił jeśli wiem że dzięki gadce a nie sprzedaży zarabiają pieniądze

  • 0

    19. ~samule  2010-07-22 10:01:11  host: dor105.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @15 serdeczne wyrazy współczucia za atmosfere pracy. Co do udziałów, to najlepiej byłoby nie tylko dla Plusa, ale i dla branży kupienie udziałów przez Vofaphone, co by mogło rokować np. na rebranding. Bo jak na razie to Plus idzie w stronę bycia najdroższym opem z najdroższymi telami.

  • 0

    20. ~  2010-07-22 11:18:53  host: t23-11.opera-mini.net

    Jest okazja mieć 100% udziałów, więc myślę że Vodafone wejdzie w interneres, jeśli będą mieli 100% władzy w Plusie to będą mogli wprowadzić standardy które są w Vodafone i są bardzo dobre.

  • 0

    21. ~kormoran  2010-07-22 11:29:06  host: host-89-230-222-121.lublin.mm.pl

    A więc nadal zła atmosfera w pracy?Jak przed laty:http://forum.gazeta.pl/forum/w,140,74392503,,Polkomtel_zmia ny_w_2008_na_No_wlasnie_na_co_.html?v=2

  • 0

    22. ~jack  2010-07-22 21:49:50  host: 87-205-80-204.adsl.inetia.pl

    Skoro źle się pracuje. Plus ma coraz to gorsze wyniki. Do tego klienci odchodzą. Nie jest ciekawie, jeszcze akcjonariusze chcą wyjść z Plusa. Źle to wróży do tego jeszcze obniżenie ratingu.

  • 0

    23. ~gość z plusa od 10 lat  2010-07-23 13:02:52  host: apn-95-40-115-31.dynamic.gprs.plus.pl

    Gościu z Plusa to w końcu jak : kogo spytałeś a kto się uśmiechnął ? - "Spytalismy koordynatora z polkomtela jak to sie ma do standartow mystery shopper, ze co innego nas polkomtel uczy na szkoleniu a co innego sie wymaga, szkoleniowiec tylko sie usmiechnął i powiedzial ze nie chce tego komentować:) " . Też byłem na takim szkoleniu i najwyraźniej nie do końca zrozumiałeś o co chodziło. Są ludzie o róznych preferencjach jesli chodzi o komunikację - jedni są niezdecydowani drudzy wiedzą najlepiej czego chcą i są najmądrzejsi na świecie. Z jednym i zdrugim trzeba gadać inaczej , ale chodzi tylko o sposób rozmowy a nie zawartość merytoryczną . Wcale się to nie kłóci ze standardem obsługi klienta, który jest oceniany przez tajemniczego klienta. Jesli warunki pracy Ci nie odpowiadają zawsze możesz ją zmienić. Nie mówię ,że jest idealnie. Pracuję od 2000 r i widzę jak się to wszystko zmienia, nie zawdsze idzie to w dobrym kierunku ale jak byłeś na szkoleniu to pewnie wiesz ,że rzeczy ,które nas otaczają możemy podzielić na te na które mamy wpływ i na te na które wpływu nie mamy. Jeśli się będziemy skupiali na tych drugich to wszystko bedzie nam przeszkadzało. Pamiętam czasy kiedy żadnych systemów premiowych nie było teraz są , ale może to już taka nasza specjalność polska - narzekanie.Ja wytrzymałem 10 lat , mam normalnego szefa i skupiam się na sprzedawaniu w sposób zgodny ze standardem. Pogodziłem się z tym i mi to nie przeszkadza, nie myslę o tym jak dobrze wypaść na audycie i zawsze jest 100% z tajemniczego. Więcej wiary gościu :-)

  • 0

    26. ~  2010-07-27 08:20:58  host: t21-05.opera-mini.net

    plus od pewnego czasu stacza sie po rowni pochylej. Prepaid fatalny, abo dla índywidualnych nie zachwyca. Jedynie dobre warunki daja korporacjom. To dziwne bo mvno na ich infrastrukturze daja dobre warunki. Wídac polkomtel woli zarabiac na sieci niz na uslugach.

  • 0

    27.  2010-07-30 19:06:23

    Generalnie zamiast człowieka mógłby być automat co zadaje pytania potem prosi o wlożenie dokumentów w 1 otworek, moniaka w drugi a z 3 wyleciał by telefon z umową. Niestety audyty nie sa przyjemne bo taki audytor nie daje tzw. "niewerbalnych sygnałów chęci kupna" i masz go ochote spławić. Po tym właśnie go poznasz, a potem zaczniesz się zastanawiać czy wszystko wyklepałeś jak należy bo z normalnym klientem rozmowa jest zupełnie inna ....

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-186-7.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.