Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości We wrześniu ruszy program Local Netia

We wrześniu ruszy program Local Netia

LuiN 16 Maja 2016 10:43

2 4

Netia chce stworzyć sieci lokalnych firm partnerskich, które będą blisko klienta - takie "lokalne sieci franczyzowe".



Koncepcja jest taka, by sieci, z których korzystają klienci nie były sterowane bezpośrednio przez centralę, tylko by nad ich jakością czuwali lokalni partnerzy, szybciej reagujący na wszelkie utrudnienia.




Lokalna firma ma łączyć działalność sprzedażową, podłączać do sieci, utrzymywać i naprawiać. Klient ma rozpoznawać swoich monterów, serwisantów. Widzimy w tym projekcie dużo synergii kosztowych, potencjał do poprawy jakości obsługi oraz zwiększenia efektywności sprzedażowej - powiedział na spotkaniu z dziennikarzami Tomasz Szopa, prezes Netii.

Źródło tekstu: GPWInfoStrefa     

Dodaj do:

Tagi: netia | local netia

w sumie: 14
  • -1

    1. ~xxxxc  2016-05-16 10:56:39  host: n10-08-01.opera-mini.net

    beznadziejny pomysl.

  • 0

    2. ~Ja  2016-05-16 11:03:14  host: user-94-254-243-42.play-internet.pl

    Poprosze jeszcze konsultantów i serwisantów do każdego BTS-a

  • 0

    3. ~Misio  2016-05-16 11:20:31  host: oz1-138.netfala.pl

    Czyli coś jak BSA. Też rozpoznaję monterów, ale jak dowiedzą się że to BSA to mają wyj***ne.

  • 0

    4. ~BK  2016-05-16 11:28:45  host: rejtana.telefonserwis.pl

    Ciekawe kto się podłoży. Lokalni dostawcy raczej walczą z niszczeniem rynku przez Netię.

  • 1

    5. ~tere-fele kuku  2016-05-16 12:18:22  host: n12-02-02.opera-mini.net

    Nic im z tego nie wyjdzie. Problem podstawowy: zatrudnienie!!!!!!!
    Walka idzie o zmniejszenie liczby etatow. Juz niektorzy op to robia.

  • 0

    6. ~Hahaha  2016-05-16 12:27:54  host: 84-10-54-235.static.chello.pl

    Netia ma bardzo dobry pomysł, a do tego sprawdzony już w USA. O wiele trudniej wręczyć wypowiedzenie na stacjonarny pani Halince, czy panu Waldkowi z lokalnego biura, którzy częstują kawką, można z nimi o wszystkim pogadać a do tego są bardzo pomocni przy jakichkolwiek problemach. Orange (d. TP SA) też zaczęło lawinowo tracić klientów, gdy tylko ruszyła Błękitna Linia. Obecnie są już tylko cieniem dawnej potęgi. Śmiem twierdzić, że wszystko właśnie przez zamknięcie lokalnych BOK-ów!!!

  • 0

    7. ~  2016-05-16 13:31:57  host: 188.146.77.217.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    A będzie można tam zawrzeć umowę na czas nieokreślony, bez NetiaSzrota i automatycznej aktywacji pakietu antywirusowego?

  • 0

    8. ~  2016-05-16 13:33:09  host: 188.146.77.217.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Netia to od dawna jedna wielka "szop(k)a".

  • 0

    9. ~zacier pomidorowy  2016-05-16 14:23:23  host: acmg59.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nic dziwnego. Jakość Netii coraz bardziej wujowa, więc chcąc poprawić wskaźniki QA zrzucą odpowiedzialność na maluczkich. Wczoraj tyle razy mnie rozłączało, że nie dało się korzystać z wujowej usługi internetu tej wujowej Netii.

  • 0

    10. ~pawełeg  2016-05-16 22:49:30  host: dynamic-78-8-45-187.ssp.dialog.net.pl

    przecież już teraz tak jest - na danym rejonie serwis robi jedna a max dwóch ludzi, podobnie z instalacjami. Monterzy mają swoje RSU i tylko na nich pracują. Innej możliwości przecież nie ma.

  • 0

    11. ~pawcio  2016-05-17 10:05:09  host: proxy0.netia.pl

    swietny pomysl, wyprzedzajacy wszystkie telekomy... dzisiaj wygrywaja wlasnie lokalni

  • 0

    12. ~  2016-05-17 10:10:49  host: 188.146.72.149.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @10: Tylko, że obecnie wszystko jest koordynowane przez centralę Netii. A tam pracuje sporo niekompetentnych osób. Na przykład: Znajomemu wmawiali, że do instalacji FTTH musi zgodzić się na NetiaSzrota i odrzucali umowy z wpisanym samym ONT...

  • 0

    13. ~  2016-05-17 10:16:51  host: 188.146.72.149.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Szkoda, że Netia najpierw przejmowała lokalnych, a nawet tak dużego operatora jak Dialog i wszędzie narzucała swoje szajs-standardy.

    Nie podpiszesz z nimi umowy na czas nieokreślony, a kara umowna jest zawsze spora - w opcji 6-miesięcznej przekracza sumę abonamentów (500zł to prawie 2x więcej niż wszystkie opłaty, które klient ponosi w trakcie zobowiązania).
    Wciskają NetiaSpoty do większości umów (nawet jeżeli klient chce/posiada własny router działający w danej technologii, chyba tylko po to, żeby "naciągnąć" na opłatę za "aktywację NS"), domyślnie aktywują FON oraz usługę "bezpiecznego internetu na próbę". Ponadto jako klient indywidualny nie możesz dokupić u nich statycznego adresu IP.

  • 0

    14. ~marcin  2016-06-02 21:36:09  host: 176-115-81-57.via.zamek.net.pl

    o kurczaki, co za pomysł - "klient ma rozpoznawać swoich monterów..."??? za czasów telefonów z poczty, były awarie co tydzień i klient znała montera/serwisanta. Po co mi znać serwisanta? Ja chce mieć sprawny internet.
    Co się dzieje z tą firmą???
    Czy nikt tego nie widzi ???
    Nikt nie chce tam pracować, nikt nie chce usług a do tego takie pomysły,
    Cóż - "Jaku-bas Netię zbaw" - pls

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-168-204.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.