Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Ważność pakietów w zestawach "Kids w POP" przedłużona

Ważność pakietów w zestawach "Kids w POP" przedłużona

WitekT 23 Grudnia 2005 12:29

0 0

Orange wprowadził specjalną promocję Kids w POP, w ramach której ważność pakietów multimedialnych w zestawach Kids została przedłużona do 31 marca.

Zestawy można kupić w prezencie bez obawy, że obdarowany nie zdąży skorzystać z pakietu.




Według przeprowadzanych badań potrzeba zakupu telefonu dla dziecka np. w ofercie Kids w POP wynika m.in. z: presji otoczenia (opinia koleżanek/kolegów), możliwości zabawy od pierwszego kontaktu z telefonem (zaraz po zakupie), atrakcyjnych multimedialnych gadżetów (pakiet multiumedialny gratis w POP). Natomiast dla rodziców telefon komórkowy w ofercie Kids ułatwia potrzeby kontaktu z dzieckiem, oszczędna funkcjonalność prepaid (tu nie przepłacasz i dziecko nie ma możliwości "zawyżenia" rachunku), idealny prezent pod choinkę (gotowy, już zapakowany prezent), markowy telefon po przystępnej cenie.

Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~hulaka  2005-12-27 11:51:12  host: dot243.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Rodzice kupują telefon dziecku pod siebie, a sugestie koleżanek co do operatora nie mają przecież większego sensu. Zamiast kierować oferte do dzieci spróbowali by udowodnić rodzicom, ze warto iść w popa. No ale tego raczej nie dadzą rady zrobić :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-200-104.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.