Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wakacyjna promocja doładowań w Era Tak Tak

Wakacyjna promocja doładowań w Era Tak Tak

WitekT 1 Czerwca 2005 15:15

0 0

W czerwcu i lipcu użytkownicy Era Tak Tak, którzy doładują konto swojego telefonu elektroniczne lub za pomocą kodów drukowanych z terminali POS, otrzymają w prezencie dodatkowe minuty lub SMS-y.

Doładowując elektronicznie konto kwotą od 50 do 99 zł brutto, użytkownicy Era Tak Tak otrzymają dodatkowo 40 SMS-ów lub 10 minut na rozmowy. Elektronicznego doładowania można dokonać w bankomatach, w salonach i sklepach sieci Era, w innych punktach sprzedaży, z rachunków bankowych oraz na stronie www.era.pl.




Od 10. czerwca, również doładowanie za pomocą kodów z terminali POS – o wartości 50 zł brutto - premiowane będzie 40 SMS-ami lub 10 minutami na rozmowy gratis.

Źródło tekstu: Era     

Dodaj do:
w sumie: 3
  • 0

    1. ~byniunio  2005-06-01 16:46:00  host: doz138.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ale tshad! taktak sie stara

  • 0

    2. ~swat  2005-06-02 13:58:00  host: dqe239.neoplus.adsl.tpnet.pl

    bycza promocja, skorzystam jesli tylko bede mialokazje

  • 0

    3. ~pitus  2005-07-03 14:16:00  host: w3cache.ino.tvknet.pl

    ludzie to idea bez promoci za kazde doladowanie daje 10procent od kwoty karty np.25zl to daja 2,50zl 50zl to daja 5zl i tak dalej ale trzeba doladwywac co 25dni idea gora

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-80-137-168.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.