DAJ CYNK

W zeszłym roku na reklamę najwięcej wydał Polkomtel

WitekT

Wydarzenia

Wszyscy czołowi operatorzy komórkowi zwiększyli w ubiegłym roku wydatki na kampanie w prasie, radiu i telewizji - wynika z danych cennikowych Kantar Media (dawniej Expert Monitor). W sumie wyniosły one 2,1 mld zł, czyli o blisko 318 mln zł więcej niż w 2009 roku - pisze Press.

Wszyscy czołowi operatorzy komórkowi zwiększyli w ubiegłym roku wydatki na kampanie w prasie, radiu i telewizji - wynika z danych cennikowych Kantar Media (dawniej Expert Monitor). W sumie wyniosły one 2,1 mld zł, czyli o blisko 318 mln zł więcej niż w 2009 roku - pisze Press.

 

Wydatki w 2010 roku

Wzrost względem 2009 roku

Polkomtel

712,7 mln zł

138,7 mln zł

Centertel

567,2 mln zł

31,8 mln zł

PTC

508,6 mln zł

73,9 mln zł

P4

319,7 mln zł

73,3 mln zł


Kwoty w tabeli nie uwzględniają uzyskanych przez reklamodawców rabatów.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Press