DAJ CYNK

W październiku najwięcej na reklamę wydali Plus i Orange

sirmark

Prawo, finanse, statystyki

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki na reklamę w prasie, radiu i telewizji w październiku 2017 roku w wybranych branżach. Branża telekomunikacyjna wydała 103,3 mln zł, a największy udział w tej puli miały sieci Plus oraz Orange.

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki na reklamę w prasie, radiu i telewizji w październiku 2017 roku w wybranych branżach. Branża telekomunikacyjna wydała 103,3 mln zł, a największy udział w tej puli miały sieci Plus oraz Orange.

Budżety Plusa i Orange wyniosły około 25 mln zł każdy. Na trzecim miejscu znalazł się T-Mobile z reklamami o wartości 19,4 mln zł, natomiast Play wydał 11,1 mln zł.



IMM sprawdził także, co było tematem reklam. W największym stopniu prezentowano oferty na abonament, oferty Internetu, a także pakiety łączone (telewizji, Internetu i telefonii w jednym).



Dla porównania prezentujemy dane wszystkich branż z podziałem na poszczególne media.



Zaznaczyć jednak trzeba, że podawane powyżej kwoty są wydatkami według oficjalnych cenników netto poszczególnych mediów. W rzeczywistości należałoby uwzględnić wysokie rabaty.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Instytut Monitorowania Mediów, wł