Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości W Netii nie ma już miejsca dla Kota

W Netii nie ma już miejsca dla Kota

LuiN 16 Czerwca 2011 11:32

0 0

Popularny aktor definitywnie znika z marketingowych planów Netii. Choć telewizyjne spoty cieszyły się dużą popularnością, Netia woli postawić na promocję w Internecie - zapowiada w rozmowie z Money.pl prezes operatora, Mirosław Godlewski.

Trzy miesiące po zmianie wizerunku Netia jest zadowolona z reakcji rynku i klientów. Nowa twarz telekomu kosztowała - jak ujawnia Godlewski - kilkaset tysięcy złotych. Nie ma w niej już jednak miejsca dla popularnego aktora, kojarzonego z reklamami firmy przez ostatnie lata.

Godlewski nie ukrywa, że decyzja o rozstaniu z aktorem wywołała zamieszanie w dziale marketingu firmy. Pracownicy złapali się za głowy. Wszystko było przecież poukładane, a każda kolejna odsłona Tomasza Kota wydawała się być skazana na sukces - przyznaje w Money.pl prezes Netii.






Jak jednak powiedział Godlewski, to krótka droga do niebezpiecznego samozadowolenia i trochę jak z mięśniami - jeśli się ich nie używa, zaczynają słabnąć i zanikać. Nowa kampania Netii jest rozpisana - podobnie jak ta z Tomaszem Kotem - na kilka lat. Tym razem jednak głównym kanałem nie będzie telewizja, a Internet.

Źródło tekstu: Money.pl     

Dodaj do:
w sumie: 15
  • 1

    1. ~  2011-06-16 11:43:17  host: z22-12.opera-mini.net

    W reklamie kota nie ma, ale są małpy. :)

  • 2

    2. ~  2011-06-16 11:51:04  host: z17-12.opera-mini.net

    Nie liczę na sukces. Reklama w tv ma większą moc. W internęcie jest tyle tego badziewia że ja osobiście żadnej reklamy nie czytam. spam leci w kosz.

  • 1

    3. ~  2011-06-16 12:04:34  host: 212.160.172.70

    Netia potrafi się pogrążać. TP jak zauważyło że "serce" i "rozum" są przyjęte mega dobrze to nadal inwestują w reklamy z tymi postaciami! I to się nie nudzi! Netia zmienia strategię która była konkurencyjna dla tp na coś gorszego! Jak można zrezygnować z reklam tv na rzecz internetu i to jeszcze te beznadziejne kolorowe kropki ;/ Witki opadają!!!

  • 1

    4.  2011-06-16 12:05:54

    Z automatu blokuję reklamy, choć czasem taka strona wygląd słabo :) Ale DJ Kota nawet małpy nie pobiją. Nowy wizerunek Netii jakoś nie przypadł mi go gustu.

  • 1

    5. ~  2011-06-16 12:23:55  host: public-gprs283204.centertel.pl

    A co ma mówić? Że się pomylili? Przecież ta cała strategia No Limits z tym pseudo (czyt. TANIM) Instytutem ma służyć próbie utrzymania się na coraz węższej marży w BSA. Przecież Netia PODNIOSŁA CENY dla najwolniejszy opcji. Teraz, jak twój kabel pozawala na np. 6Mbps, albo nawet jeżeli nie potrzebujesz maksymalnej prędkości - musisz płącić te 59,90 zł. Przecież taniej dla wolniejszsych opcji wychodzi NEostrada. Ja nie mogę pojąć, kto by chciał przepłacać te kilka złotych i do tego płacić pośrednikowi z trgicznym BOK...

  • 1

    6. ~  2011-06-16 12:33:28  host: z22-12.opera-mini.net

    Jak to ten murzyn mówi w reklamie Netii: przyszedł czas na rewolucję! I rewolucja jest w reklamach Netii, bo nie ma już Kota i główny nacisk kładziony jest na Internet, ale coś czuję, że ta rewolucja nie przyjmie się wsŕód widzów... Oni wolą słuchać tego dla niektórych śmiesznego, dla niektórych poważnego akcentu Kota i jego "tetelebimków"...

  • 1

    7. ~  2011-06-16 13:28:17  host: cpa114.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ... i dlatego kto flirtuje, wie ze powrot do TP moze sie oplacac, nie wszystko zloto co sie nazwya netia

  • 1

    8.  2011-06-16 13:28:26

    Tomka kota zamienili na Kota w worku:D

  • 1

    9.  2011-06-16 13:36:53

    piękny strzał we własną stopę ze strony Netii :) skoro konkurencja ich nie może wykończyć (o dziwo) to może sami to zrobią :)

  • 1

    10. ~Piotrek  2011-06-16 15:09:39  host: cjd81.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W marketingu Netii tez siedzą te szympansy - jednym ruchem wyrzucają coś co było fajne i kojarzyło sie z Netia. Teraz "tylko małpy wybiora taka ofertę" z ruterem dzierżawionym którego nie mozna nawet skonfigurowac pod własne potrzeby :P - taki jest dla mnie przekaz tych nowych reklam Netii

  • 1

    11.  2011-06-16 15:46:35

    Jak ktoś kiedyś powiedział;-) "Nie moje małpy i nie mój cyrk" wolę już pozostać dalej w Telefonach Podlaskich

  • 1

    12. ~hopjee  2011-06-16 15:55:28  host: jwd181.internetdsl.tpnet.pl

    mnostwo polakow jest bezrobotnych a te palanty z netii zatrudniaja jakis ciapatych do tych reklam ... wstyd !

  • 1

    13. ~żegnaj netio  2011-06-16 16:31:38  host: 77-254-225-219.adsl.inetia.pl

    Godlewski powinien wystąpić w reklamie z małpami - nikt by nie odróżnił.

  • 1

    14. ~ja87  2011-06-16 19:12:16  host: 77-255-237-84.adsl.inetia.pl

    w netii nigdy nie liczyli się klienci indywidualnie czy soho, zawsze wszystkie mądre głowy mówiły że netia nie chce być tanią firmą dla tłumów, netia chce być firmą dla dużego biznesu... ... a że na tych najmniejszych w dużych ilościach najlepiej się zarabia? No cóż sami sobie winni. netia.o8o.pl

  • 0

    15. ~kamyk  2011-06-20 13:34:02  host: dpj155.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @7, coś w tym jest. Mi osobiście w Tepsie podoba się, że można wypróbować sobie internet, przed podpisaniem umowy. To jest wg. mnie najlepszy sposób przefiltrowania operatora.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-108-8.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.