Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości W następnej dekadzie najwięcej rosyjskich Internautów w Europie

W następnej dekadzie najwięcej rosyjskich Internautów w Europie

WitekT 20 Grudnia 2006 12:14

0 0

Najwięcej, bo aż 47 mln europejskich Internautów, w 2012 roku mieszkać będzie w Rosji. W tej chwili jest ich około 20 mln. Na rynku tym zarabiać będą przede wszystkim lokalne firmy.

Rosyjscy internauci w 2012 roku będą przede wszystkim mieszkali w dużych miastach (ponad 2/3) i będą korzystali z dostępu szerokopasmowego (ponad 60%).




Cały rynek internetowy w Rosji wart obecnie 110 mln dolarów, a w 2012 roku będzie to już 1 mld dolarów. Wyprzedzą go pod tym względem Niemcy, Wielka Brytania, Szwajcaria, Francja i Włochy, a konkurować z nim będą rynki krajów Beneluxu, Irlandia, Hiszpania i państwa skandynawskie.

Na rynku rosyjskim w 2012 roku, tak jak obecnie, zarabiać będą głównie firmy lokalne. W 2006 roku wśród portali informacyjno-usługowych pierwsze miejsce zajmował rosyjski Yandex (64% użytkowników rosyjskiego Iternetu używa tego portalu), drugie miejsce zajmował serwis e-mailowy Mail.ru (56%), a trzecie portal Rambler (53%). Najczęściej odwiedzanym w Rosji portalem międzynarodowym jest Google (28%).

Źródło tekstu: PAP     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-137-45.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.