Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki na reklamę w prasie, radiu i telewizji w listopadzie 2017 roku w wybranych branżach. Branża telekomunikacyjna wydała 98,2 mln zł, a największy udział w tej puli miały sieci Plus oraz Orange.
Budżet Plusa był znacznie wyższy niż pozostałych operatorów i wyniósł 32 mln zł. Kolejny na liście, Orange na reklamę przeznaczył 23,6 mln zł. Kolejni, czyli T-Mobile, Cyfrowy Polsat oraz Play wydali odpowiednio: 16 mln zł, 15,1 mln zł i 11,5 mln zł.
IMM sprawdził także, co było tematem reklam. W największym stopniu prezentowano oferty na abonament, pakiety łączone (telewizji, Internetu i telefonii w jednym), a także oferty dla firm.
Dla porównania prezentujemy dane wszystkich branż z podziałem na poszczególne media.
Zaznaczyć jednak trzeba, że podawane powyżej kwoty są wydatkami według oficjalnych cenników netto poszczególnych mediów. W rzeczywistości należałoby uwzględnić wysokie rabaty.
Źródło tekstu: Instytut Monitorowania Mediów, wł
5G było projektowane z założeniem dużej liczby urządzeń Internet Of Things. Autonomiczne, samokieruj ...
Jeśli tkwisz w mentalnym średniowieczu to możesz mieć pretensje jedynie do siebie.
Vivo x100 pro jest na 1 miejscu u każdego recenzenta.
A ten tekst pisałeś na snopowiązałce.
Chętnie kupię coś , ale chcę płacić gotówką za pobraniem.A w Biedronce Home tak nie można.Dlaczego?