DAJ CYNK

W listopadzie najwięcej na reklamę wydał Plus

sirmark

Prawo, finanse, statystyki

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki na reklamę w prasie, radiu i telewizji w listopadzie 2017 roku w wybranych branżach. Branża telekomunikacyjna wydała 98,2 mln zł, a największy udział w tej puli miały sieci Plus oraz Orange.

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki na reklamę w prasie, radiu i telewizji w listopadzie 2017 roku w wybranych branżach. Branża telekomunikacyjna wydała 98,2 mln zł, a największy udział w tej puli miały sieci Plus oraz Orange.

Budżet Plusa był znacznie wyższy niż pozostałych operatorów i wyniósł 32 mln zł. Kolejny na liście, Orange na reklamę przeznaczył 23,6 mln zł. Kolejni, czyli T-Mobile, Cyfrowy Polsat oraz Play wydali odpowiednio: 16 mln zł, 15,1 mln zł i 11,5 mln zł.



IMM sprawdził także, co było tematem reklam. W największym stopniu prezentowano oferty na abonament, pakiety łączone (telewizji, Internetu i telefonii w jednym), a także oferty dla firm.



Dla porównania prezentujemy dane wszystkich branż z podziałem na poszczególne media.



Zaznaczyć jednak trzeba, że podawane powyżej kwoty są wydatkami według oficjalnych cenników netto poszczególnych mediów. W rzeczywistości należałoby uwzględnić wysokie rabaty.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Instytut Monitorowania Mediów, wł