DAJ CYNK

W Indiach operatorzy zapłacą klientom za przerwane połączenia

LuiN

Prawo, finanse, statystyki

Indyjski regulator chce nakazać operatorom aby wypłacali klientom rekompensaty za przerwane połączenia.

Indyjski regulator chce nakazać operatorom aby wypłacali klientom rekompensaty za przerwane połączenia.

Klienci mają otrzymywać ekwiwalent około 6 groszy za każde przerwane połączenie, jednak nie więcej niż trzy zwroty w ciągu jednego dnia. Rekompensata będzie trafiała do poszkodowanych klientów w formie zwrotu na konto lub jako pomniejszenie miesięcznego rachunku.

Sieci otrzymały projekt nowego rozporządzenia na początku tego roku. Jak dotąd zmiany wdrożył jedynie Telenor. Zmiany w prawie są elementem polityki indyjskiego regulatora mającej na celu podniesienie jakości usług mobilnych w sieciach komórkowych.

Jak myślicie, który z polskich operatorów komórkowych musiałby zwrócić klientom najwięcej za przerwane połączenia? Zapraszamy do wzięcia udziału w ankiecie:

Ankieta
14%
6%
50%
7%
15%
8%

Wszystkich głosujących: 650

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Cellural News, wł