Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości W Indiach operatorzy zapłacą klientom za przerwane połączenia

W Indiach operatorzy zapłacą klientom za przerwane połączenia

LuiN 16 Października 2015 10:56

6 1

Indyjski regulator chce nakazać operatorom aby wypłacali klientom rekompensaty za przerwane połączenia.



Klienci mają otrzymywać ekwiwalent około 6 groszy za każde przerwane połączenie, jednak nie więcej niż trzy zwroty w ciągu jednego dnia. Rekompensata będzie trafiała do poszkodowanych klientów w formie zwrotu na konto lub jako pomniejszenie miesięcznego rachunku.




Sieci otrzymały projekt nowego rozporządzenia na początku tego roku. Jak dotąd zmiany wdrożył jedynie Telenor. Zmiany w prawie są elementem polityki indyjskiego regulatora mającej na celu podniesienie jakości usług mobilnych w sieciach komórkowych.

Jak myślicie, który z polskich operatorów komórkowych musiałby zwrócić klientom najwięcej za przerwane połączenia? Zapraszamy do wzięcia udziału w ankiecie:

Połączenia są najczęściej przerywane w:

Orange
13.71%
T-Mobile
6.32%
P4
49.77%
Polkomtelu
7.09%
Problem jest porównywalny u wszystkich operatorów
14.95%
Nie mam zdania
8.17%

Wszystkich głosujących: 649


Źródło tekstu: Cellural News, wł     

Dodaj do:
w sumie: 23
  • 4

    4.  2015-10-16 12:33:33

    W Polsce powinniście zapytać Polaków nie o to, który by wypłacał, ale jaki odsetek klientów wyszukiwałby strefy, gdzie można wymusić przerwanie połączenia i z tej "odwrotnej" usługi czerpałby zyski ;-)

  • -2

    5. ~ola  2015-10-16 12:35:36  host: ip-37-248-254-46.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    PLAY na GSM nawet MMS nie działa... Mogę wskazać takie miejsce..Ta sieć działa poprawnie tylko 3G... ale wtedy wiadomo magnetyzm UMTS2100 i bateria góra dzień..

  • 2

    6. ~krzysp  2015-10-16 12:53:56  host: user-94-254-145-120.play-internet.pl

    Play już dawno powinien włączyć całkowicie GSM900 i poważnie rozważyć wyłączenie DCS1800. To przestarzałe technologie :)

  • 3

    7. ~Ja±  2015-10-16 12:59:27  host: user-94-254-193-51.play-internet.pl

    at4. rozumiem ,ze na własnym przykładzie to opierasz. jednak nie uogólniaj do wszystkich tego co jest norma dla ciebie. nie wszyscy pasożytuja

  • -3

    8.  2015-10-16 13:01:46

    7 - nie czytasz? Ja znacznie przepłacam za coś co inni mają darmo albo prawie darmo ;-) Jestem najlepszym przykładem dojnej krowy... Nie mogę więc do opisywanej przeze mnie grupy Polaków zaliczać ;-)

  • -3

    9. ~Play  2015-10-16 13:50:17  host: 188.146.134.117.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    A w Play awaria internetu i internetu w roamingu na terenie całego kraju...

  • 2

    10. ~Zdzisław  2015-10-16 13:51:58  host: user-31-174-109-116.play-internet.pl

    9) Nie może być. , a ja jakoś mam ;)

  • 1

    11.  2015-10-16 13:56:47

    @9
    Dziwne, bo u mnie w roamingu działa bardzo dobrze. Zielona Góra

  • 2

    12. ~P2225  2015-10-16 13:58:01  host: user-94-254-193-153.play-internet.pl

    Ad 11
    Teraz jako wylogowany

  • 1

    13. ~m76  2015-10-16 14:54:34  host: 89-71-1-140.dynamic.chello.pl

    No ciekawe jakby to bylo w Playu jak jestem na sieci T-Mobile. Kto placi za przerwane polaczenie ? ;)
    Mnie czesto w godz szczytu ewidentnie t-mobile rozlacza. Centrum Gdanska okolice bramy wyzynnej/lotu godz 14-17 ciezko sie polaczyc na roamingu t-m, albo pogadac z 20min bo przerwie. Nie ma tego problemu na plusie i na macierzystej, za to jakosc jest duzo gorsza (tel E52)

  • -1

    14.  2015-10-16 14:56:58

    Najwięcej rozłączonych rozmów ma Play i Orange. W tej kolejności od najgorszego. Bardzo mało jest w Plusie i TM. @m76 Zapłaci Play. U nich ma świadczoną umowę.

  • 2

    15. ~  2015-10-16 15:25:51  host: user-46-112-146-166.play-internet.pl

    Ja mam czasem problemy po GSM w Play (nie zrywa połączeń, ale często nie da się zrozumieć rozmówcy). Pomaga przejście na 3G albo roaming krajowy.

  • 0

    16.  2015-10-16 15:27:02

    @4 racja, a Ci od "zbieraj minuty" to by się nawet tam przeprowadzili.

  • 0

    17. ~TEN  2015-10-16 15:32:20  host: n12-04-04.opera-mini.net

    w Indiach..? a to ciekawe... myślałem o USA - tam to mają hopla...

  • -3

    18. ~TEN  2015-10-16 15:35:28  host: n12-04-04.opera-mini.net

    hi hi... 52% p4 - gruszka się załamie jak na Telepolis zajrzy
    :-D
    WiTkowi jeszcze karze zdjąć tą ankietę, hahaha

  • 2

    19.  2015-10-16 15:41:49

    Wystarczy, że 3x przejadę się windą i 18gr dziennie w kieszeni :D 66zł rocznie do przodu, nieźle.

  • -1

    20. ~Misiek  2015-10-16 17:58:49  host: 89-70-101-232.dynamic.chello.pl

    P4 zdecydowanie. Zwłaszcza, gdy mam włączone 3G, bo wtedy w pracy co chwila wyskakuję z zasięgu. Biuro znajduje się w okolicy Mordoru. Nie przerywa, gdy mam ustawiony na sztywno 2G roaming krajowy T-mobile. 3G nie zamierzam ponownie włączać.

  • -1

    21. ~  2015-10-16 22:08:06  host: user-94-254-199-29.play-internet.pl

    W pl przydało by się to. Może przestali by przerywać rozmowy w taryfach no limit.

  • 0

    22. ~Marek Czekaj  2015-10-17 13:23:22  host: 77-254-235-232.adsl.inetia.pl

    W Polsce Polkomtel by zbankrutował

  • 0

    23. ~  2015-10-19 17:41:30  host: user-94-254-198-41.play-internet.pl

    U nas Play poszedłby z torbami :D

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-87-119-171.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy korzystasz z mobilnego systemu płatności BLIK?

Blik: już ponad 2,5 mln zarejestrowanych aplikacji i 6 mln transakcji

 

Zobacz wynik | Opinie (5)

Archiwum Ankiet