Co trzeci polski Internauta odwiedza e-sklepy w poszukiwaniu telefonu, co piąty przegląda w nich laptopy, a co szósty tablety - wynika z raportu przygotowanego przez RTB House.
Jak pokazują dane z blisko 100 działających w Polsce sklepów online zintegrowanych z rozwiązaniem reklamowym RTB House, wśród najczęściej przeglądanych przez użytkowników sprzętów komputerowych i telefonicznych są komórki, laptopy i tablety. W I kwartale 2014 roku zakup tych produktów rozważało kolejno 2,8 mln, 1,7 mln oraz 1,2 mln Internautów.
Wojciech Głowacki z RTB House, zauważa, że według rynkowych szacunków już nawet 20 proc. sprzedaży elektroniki przypada na kanał internetowy. Z analiz RTB House wynika również, że spośród zainteresowanych telefonem, laptopem lub tabletem największy wybór sprzętów różnych marek mają poszukujący tabletu. Internauci przeglądający w sklepach online tablety mogą wybierać z oferty 66 marek, szukający telefonu mają do wyboru produkty 48 marek, a rozważający zakup laptopa asortyment 26 marek.
Wszystkich głosujących: 469
Źródło tekstu: RTB House