DAJ CYNK

W ciągu dwóch lat marka Dialog zniknie z rynku

LuiN

Wydarzenia

Odkąd Netia kupiła Telefonię Dialog i Crowley Data Poland trwają przygotowania do działania pod jednym szyldem. Ze względu na większą rozpoznawalność, marką wiodącą pozostanie Netia, co oznacza, że dwie pozostałe będą powoli znikać z rynku. Proces ma potrwać dwa lata.

Odkąd Netia kupiła Telefonię Dialog i Crowley Data Poland trwają przygotowania do działania pod jednym szyldem. Ze względu na większą rozpoznawalność, marką wiodącą pozostanie Netia, co oznacza, że dwie pozostałe będą powoli znikać z rynku. Proces ma potrwać dwa lata.

Spodziewamy się, że w ciągu dwóch lat te marki zostaną wycofane z wspierania nowych produktów, które Grupa Netia będzie sprzedawała - zapowiada Mirosław Godlewski, prezes Netii, mówiąc o Telefonii Dialog i Crowley Data Poland .

Władze spółki deklarują, że oszczędności z tytułu połączenia wyniosą 130 mln zł. Dotychczasowe działania zmierzające do konsolidacji z Dialogiem i Crowley'em, przebiegają satysfakcjonująco, choć nie są łatwe.

W spółce trwa proces zwolnień. Na skutek połączenia trzech firm pracę straciło lub straci ponad 500 osób, pracowników zarówno niższego, jak i wyższego stopnia. Władze Netii deklarowały jednak, że zwolnieni mogą liczyć na przedłużone ubezpieczenie zdrowotne czy pomoc przy szukaniu nowej pracy.

Obecne dane wskazują, że po połączeniu do Netii należy 20% udziału w rynku usług telefonii stacjonarnej i 15% w rynku w usługach internetowych. Netia już wyraziła zainteresowanie zakupem TK Telekom i Exatela, o ile pojawią się oferty sprzedaży. Ostatnio jednak Polska Grupa Energetyczna, właściciel Exatela, zapowiedziała, że nie zamierza pozbywać się operatora telekomunikacyjnego ze swoich struktur.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Newseria